Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik bedoelde dat de makers haar leeftijd willen verbergen omdat iemand van 30 iemand van 22 moet spelen.
Moderator bericht:
Dit is de topic van het personage Viv en niet van de actrice.

Gelieve ontopic te blijven.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik gaf Viv groot gelijk dat het voor haar heel moeilijkwordt om constant op de tippen van haar tenen te moeten lopen iedere keer dat Tamara binnenkomt in viTa pur, dat ze nooit vooraf weet in welke gemoedstoestand Tamara weer zal zijn (verdrietig, woedend) en dat Tamara moet ophouden dat uit te werken op viTa. Ik kan Viv goed begrijpen dat in zulke atmosfeer het niet meer leuk is om te werken. Men kan begripvol zijn tov collega's die het moeilijk hebben maar er komt een dag dat de emmer overloopt. En trouwens, eigenlijk is het Vivke die daar het meeste werk verzet (wanneer hebben we Tamara daar al eens zien werken zonder dat ze direct vertrekt ?) Vivke die dan nog een andere job heeft (de bar madam).
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Klopt, vind ik ook ! Tamara springt af en toe eens ff binnen bij Vita. En haar werk voor de website van de Withoeve zal ook wel niet veel werk zijn ? Ik vraag me af hoe ze Bob dan zou kunnen uitkopen ... t Is niet dat Vita goed draait en ze zijn nog maar aan t opstarten !
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Om te luisteren naar t geklaag van Silke (die daar niks te zoeken had) over Cedric had ze nochtans wel tijd. En zonder Tamara (of Bobs centen) was er trouwens geen VITA, want Viv met de dertien jobs heeft wellicht nog nooit iets deftig verdiend, gezien ze met twee studenten een flat deelt om de kosten te drukken...
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 12 dec 2023, 18:15 Om te luisteren naar t geklaag van Silke (die daar niks te zoeken had) over Cedric had ze nochtans wel tijd.
Inderdaad...

Ik vond het net (on-karakteristiek) gevoelloos van Viv om zo uit te pakken tegenover Tamara. Het is niet dat die problemen met Bob er al maaaandenlang zijn, hè? En ook niet dat Viv daar al urenlang naar heeft zitten luisteren.

En oké, Tamara had misschien iets rustiger kunnen reageren, maar wat die jongeren daar aan troep achtergelaten hadden geeft toch ook geen pas als je ter goeder trouw in een bedrijf mag blijven zitten. Het excuus van Silke dat ze even "vergeten" waren om op te ruimen, vind ik ook compleet belachelijk.
Hoezo vergeten? Gewoon geen zin in gehad, da's heel wat anders en weinig respectvol naar mensen die je uit goed vertrouwen nota bene de sleutel geven om af te sluiten, zodat je daar nog wat langer kunt blijven zitten. :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het ook straf dat Viv zo uithaalde naar Tamara, vroeger was ze zo'n luisterend oor voor iedereen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ook aan een luisterend oor kan op een gegeven moment een einde komen.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Dat is wat ik nu exact bedoelde Jessie.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Is dat nu "upcyclen"? Dat is toch gewoon van rommel nog grotere rommel maken :crazy:
Een groot deel van mijn meubels zijn ook 2ehands en (deels eigenhandig) gerestaureerd. Maar ik mag toch met gepaste trots zeggen dat die toch wel van een ander kaliber zijn dan die kerstaffaire.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel grappig dat die 'geüpcyclede' kerstboom uiteenviel :-). En zo'n brol verkoopt ze dan ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Dat het niet plezant is om slechte cijfers te zien is normaal. Maar om na 3 maanden al te panikeren dat ze geen winst maken met ViTa is misschien toch wat overdreven. De stock, de aanpassingswerken, de inrichting, webshop aanmaken... Ik denk dat Viv vergeet dat daar veel geld in zit en dat je die kosten kan inbrengen. Misschien beter toch overlaten aan een goede boekhouder die alle poortjes kent (al kost die dan natuurlijk ook wel wat).
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tja, als je een tijd geleden nog op bezoek ging in grote bedrijven en met je warmtemetertje en wat goede raad pakken poen schepte, is dit natuurlijk een tegenvaller. :mrgreen:

Maar het zit Vivke allemaal niet mee, haar grote liefde ziet ze niet meer, de nieuwe wil geen commitments, haar huisgenoten beletten haar te werken en nu zal ook nog blijken dat de inbreng van Tamara lang niet genoeg was.
Storm op komst, vrees ik.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: do 28 dec 2023, 09:52 Storm op komst, vrees ik.
Ja, inderdaad. Ze hebben toch heel wat geinvesteerd om de verbouwingen te betalen, de stock aan te vullen, maar sorry, zoals die 2 dames eigenaars zich gedragen= not done! Iedereen weet hoeveel inspanning het vraagt om een bedrijf uit de grond te stampen en dat zag er in het begin goed uit hoe ze zich inspanden, maar nu is er daar niks meer van te merken. Het is een jongerenkot geworden, waar zij de bovenhand hebben. En nog Viv, nog Tamara houden zich aan de vooropgestelde doelen. Het kan hen een schuldenberg opleveren en grote fiscale verliezen. Maar daar wordt er blijkbaar geen aandacht aan gegeven. Toch niet van de zijde van Tamara.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

daffy duck schreef: do 28 dec 2023, 17:43 Toch niet van de zijde van Tamara.
Aan de zijde van Viv ook niet echt - zij was degene die er geen probleem mee had dat de jongeren er alsmaar hingen. Iedereen welkom en gratis drankjes op de koop toe.
En hier, probeer dit ook maar eens zonder te betalen..
En dan verwachten dat ze in de eerste 3 maanden al direct winst gaan maken, iets waar weinig beginnende zelfstandigen op rekenen.

Ik ben geen onverdeelde fan van Tamara, maar als ze van ViTaPuur een winstgevend bedrijfje willen maken, zullen de dames toch eens orde op zaken moeten stellen.
Allebei.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: do 28 dec 2023, 17:53 maar als ze van ViTaPuur een winstgevend bedrijfje willen maken, zullen de dames toch eens orde op zaken moeten stellen.
Allebei.
Om te beginnen die jongelui buiten kegelen enkel nog welkom als ze iets komen kopen en gratis drankjes beperken tot één en vanaf de tweede betalend en maximum vier drankjes, willen ze nog verder drinken dan moeten ze dan maar naar de Bar Madam gaan, Vita is tenslotte geen staminee hé.
Studeren kunnen Silke en Niels daarvoor in de bibliotheek terecht ofwel in hun flat boven Bar Madam.
0 x
Gesloten