Pardon? Hij lijkt mij meer dan ooit autist! Of dacht jij dat mensen die autisme hebben niet in staat zijn om lief te hebben en te vrijen?flodderke schreef:Hij lijkt mij toch allesbehalve autist nu.
Jawadde giedadde!
Pardon? Hij lijkt mij meer dan ooit autist! Of dacht jij dat mensen die autisme hebben niet in staat zijn om lief te hebben en te vrijen?flodderke schreef:Hij lijkt mij toch allesbehalve autist nu.
??? En iemand die autisme heeft, kan dat niet?flodderke schreef:Pff dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat hij dubbelzinnig is, grapjes verkoopt, heel los is.
Normaal gezien heeft Toon hier niets te piepen(in dit topic)Caligula schreef:Even wachten tot de volgende ontmoeting. Het zou ergens om 14u40'35" moeten zijn maar nu ben ik toch wel de dag vergeten zeker!. Maar Toon die daar altijd op tijd binnenkomt zal het wel weten te zeggen.
Hij ziet er niet onervaren uit en het klonk al zeker niet zo.Djenner schreef:Zou het zijn eerste keer zijn geweest?
Ik ookhannanaske schreef:Hij ziet er niet onervaren uit en het klonk al zeker niet zo.Djenner schreef:Zou het zijn eerste keer zijn geweest?Integendeel. De eerste keer, na die vervallen condoom, was hij al even snel weer weg als ie gekomen was. Alsof je geen andere leuke dingen kan doen met je partner.
En gisteren was ie nauwelijks het deurgat voorbij of hij had al een broek vol goesting.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er een kolerieke Lowie ging verschijnen.