Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Gesloten
nelleke
Nog geen rang

Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Bericht door nelleke »

Ik had ook eerst mijn bedenkingen over "het aantrekkelijk zijn" van danny. En nu ik hier ergens (ik weet echt niet onder welke topic) een filmpje van danny/wouter(you tube-filmpje) gezien heb als 'stand-up comedian "in gewone kleding btw" vind ik het echt geen lelijk ventje meer hoor... en ik kan me ook voorstellen dat een jong, kwetsbaar tienermeisje echt wel gevoelens kan krijgen voor iemand die er niet uitziet zoals haar idool... ik ken genoeg van die' bakvisjes'. Ik heb zelf toen ik een jaar of 13 was zo een crush gehad op een niet zo aantrekkelijk, oudere man ... de manier waarop die meisjes de aandacht krijgen van die persoon is heel doorslaggevend... dus op gebied dat het 'onmogelijk' is dat emma verliefd kan worden op danny is voor mij niet(meer)van toepassing... :-)
0 x
Jorinde
Nog geen rang

Bericht door Jorinde »

Ja, maar we mogen niet vergeten dat ze hem leerde kennen via de chat. Zo zal hij het slim aan boord gelegd hebben om haar vertrouwen te winnen. Vergeet niet dat ze van hem een kettinkje gekregen had en dat ze zich tegen over Stan plots heel volwassen voelde want zij had een vriendje en hij begreep dat niet.
Ze had trouwens voor haar webcam al eens de bandjes van haar bloesje naar beneden gelaten, wat de dader natuurlijk zin zal gegeven hebben in meer.

Nu zal ze het zich wel beklagen, maar ja.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En nu ik hier ergens (ik weet echt niet onder welke topic) een filmpje van danny/wouter(you tube-filmpje) gezien heb als 'stand-up comedian "in gewone kleding btw" vind ik het echt geen lelijk ventje meer hoor
Maar het gaat hier over Danny de politie-hoofdinspecteur en niet over Wouter...
En die is helemaal niet vlot of tof (vind ik toch).
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
En nu ik hier ergens (ik weet echt niet onder welke topic) een filmpje van danny/wouter(you tube-filmpje) gezien heb als 'stand-up comedian "in gewone kleding btw" vind ik het echt geen lelijk ventje meer hoor
Maar het gaat hier over Danny de politie-hoofdinspecteur en niet over Wouter...
En die is helemaal niet vlot of tof (vind ik toch).
Inderdaad. Vraag maar aan Paulien. En het gaat hier ook niet over "het gemiddeld tienermeisje" maar over Emma Van Damme. En dat het personage Emma Van Damme zou verliefd zijn op het personage Danny Stevens vind ik compleet ongeloofwaardig.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nelleke schreef:Ik had ook eerst mijn bedenkingen over "het aantrekkelijk zijn" van danny. En nu ik hier ergens (ik weet echt niet onder welke topic) een filmpje van danny/wouter(you tube-filmpje) gezien heb als 'stand-up comedian "in gewone kleding btw" vind ik het echt geen lelijk ventje meer hoor...
Heb ik gisteren toevallig ook gezien. :P en gelukkig maar dat het maar een rol is die hij speelt hé. ;)

Dat figuur in de bib met die cap over zijn hoofd leek inderdaad wel Danny.
0 x
Jorinde
Nog geen rang

Bericht door Jorinde »

Ja, hij was natuurlijk wel zo slim om zijn kap op te zetten anders was hij al direct ontmaskerd. Hopelijk valt Tims frank op tijd. ..
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef: En dat het personage Emma Van Damme zou verliefd zijn op het personage Danny Stevens vind ik compleet ongeloofwaardig.
ik vind dit een afgezaagd liedje aan het worden :violin: sedert wanneer is een verliefdheid ongeloofwaardig... precies of er zijn regels op wie of wat een meisje verliefd wordt. er was bovendien sprake van grooming na maandenlang chatten, er was al een sterke band nog voor de eerste ontmoeting...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Er worden hier wel meer afgezaagde liedjes gezongen... :angel:

Omdat het theoretisch gezien kàn, is het nog niet voor iedereen even 'natuurlijk'.
Zoveel mensen, zoveel meningen.

Ontopic: Ik vond het laatst vreemd dat hij toch nog naar Paulien aan het hengelen was - dekmantel? :denk:
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Even off topic. Sorry daarvoor.

Aan het 'hoe kan een tienermeisje voor zo iemand vallen'. Dat is inderdaad niet te vatten, maar ik moet dan ook altijd aan die film 'Trust' denken. Door manipulatie kan je al heel wat bereiken, want tieners zitten nu eenmaal in een kwetsbare periode waarin aandacht een belangrijke rol speelt.

+ Emma heeft nooit een echte goede vaderfiguur gehad. Hij bedroog haar moeder, was in zijn laatste maanden meer dronken en ook dit kan ertoe geleid hebben dat Emma geen probleem had met het chatten met een oudere kerel.
0 x
Afbeelding
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ontopic: Ik vond het laatst vreemd dat hij toch nog naar Paulien aan het hengelen was - dekmantel? :denk:
Maar de viskes bijten niet hé! :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
satine schreef:Ontopic: Ik vond het laatst vreemd dat hij toch nog naar Paulien aan het hengelen was - dekmantel? :denk:
Maar de viskes bijten niet hé! :lol:
eerste post sedert het zwarte weekend? :)

vond het vooral raar dat hij dan tegelijk met een kap over z'n kop in de bib zat te chatten met Emma.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:vond het vooral raar dat hij dan tegelijk met een kap over z'n kop in de bib zat te chatten met Emma.
Omdat hij waarschijnlijk afwist van de bewakingscamera's?

Heel goed gespeeld trouwens! :clap: :bow-yellow:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
lord F. schreef:vond het vooral raar dat hij dan tegelijk met een kap over z'n kop in de bib zat te chatten met Emma.
Omdat hij waarschijnlijk afwist van de bewakingscamera's?

Heel goed gespeeld trouwens! :clap: :bow-yellow:
welja, ik ging het aannemelijk gevonden hebben dat hij het goed meende met Emma tot het moment dat ze met hem meeging en dan plots niet zo gewillig bleek te zijn dan dat hij hoopte.
Maar dat idee klopt dan weer niet als hij ervoor met een kap over z'n kop in de bib zit te chatten met Emma.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:Maar dat idee klopt dan weer niet als hij ervoor met een kap over z'n kop in de bib zit te chatten met Emma.
Misschien was hij al op voorhand van plan om haar te ontvoeren?
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Danny lijkt me het type narcistische psychopaat te zijn. Bij die wurgscène was hij echt niet normaal (nu ja, he.).
Hopelijk overleeft Emma het. Dat mag ook wel eens.
0 x
Gesloten