thuisdag 2012

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: thuisdag 2012

Bericht door Kwast »

Dat was echt een mongooltje. Die gozer was al vet lang en dan zet hij ook nog zo een wurm op zijn schouders. IPV dat die gast wat meer naar achteren was gaan staan. Ik had nog gehoopt dat zijn kind in zijn nek zou piesen maar helaas. Daarnaast stonden er naast mij een stel hysterische Bram fans. Ik stond alleen te springen van vreugde toen Tommeke in beeld kwam maar da hysterische gegil.... mijn trommelvliezen zijn er nog altijd niet goed van.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Kwast schreef:Dat was echt een mongooltje. Die gozer was al vet lang en dan zet hij ook nog zo een wurm op zijn schouders. IPV dat die gast wat meer naar achteren was gaan staan. Ik had nog gehoopt dat zijn kind in zijn nek zou piesen maar helaas. Daarnaast stonden er naast mij een stel hysterische Bram fans. Ik stond alleen te springen van vreugde toen Tommeke in beeld kwam maar da hysterische gegil.... mijn trommelvliezen zijn er nog altijd niet goed van.
Kan je frustratie begrijpen Kwast. Maar mss wat letten op je taal. Mongooltje vind ik nu niet echt een gepast scheldwoord. Niet echt aangenaam voor mensen die een heel tof familielid hebben die ook down heeft (zoals mezelf). :thumbup:
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

De acteurs hebben alles goed gemaakt door hun vriendelykheid en enthousiasme,velen toonden respekt omdat wy daar uren in de gietende regen stonden,klasse,de organisatie anders was een dikke nul! :thumbdown:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

lelie schreef:De acteurs hebben alles goed gemaakt door hun vriendelykheid en enthousiasme,velen toonden respekt omdat wy daar uren in de gietende regen stonden,klasse,de organisatie anders was een dikke nul! :thumbdown:
Inderdaad, vriendelijke acteurs en zeer veel vriendelijke en behulpzame thuisfans. Aan allen die geholpen hebben om mijn parther in haar rolstoel mee door het slijk te helpen trekken 8) , bedankt (behalve de oelewapper die haar regenjack gestolen heeft natuurlijk).

Waar is de tijd dat Dorien nog in Thuis zat en af en toe haar grieven mocht spuien over rolstoel onvriendelijke omgevingen!
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Volgens mij heb ik jou wel gezien Peter. Ik zei nog tegen jouw partner... koud he. was bij de stand van Tom in de buurt.
0 x

Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Eigenlijk vind ik het spijtig dat niet meer mensen hier gewoon hebben bekend gemaakt dat ze naar de Thuisdag gingen. Het was leuk geweest, om tenminste een gezicht bij een forumnaam te plaatsen. Kwast,Doken18, en ik hadden afgesproken om mekaar even te zien, en daarna ieder onze eigen weg te gaan... om dan bij de Slotshow mekaar terug te ontmoeten! Op die manier kon iedereen zijn eigen gang gaan, en aanschuiven bij die acteurs die je zeker wou hebben gezien!
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

ik ben naar de thuisdag geweest voor jens
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hij heeft niet opgetreden. (gelukkig) was het leuk om hem te zien? We weten nog altijd niet op welke manier je hem nu kent of ben je gewoon een super xxl extra large fan? Ik ben niet voor Jens in de rij gaan staan. Wel voor Tom en voor Frank. Oja en voor Rosa enz.
0 x

Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

We zijn pas in de namiddag naar het groepje Tim -Katrien- Paulien geweest, toen was Jens al weg.
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

ja jens was er niet lang maar ik ben gewoon een super grote fan van jens en ik volg hem al jaren ga naar al zijn opredres
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

norake schreef:ja jens was er niet lang maar ik ben gewoon een super grote fan van jens en ik volg hem al jaren ga naar al zijn opredres
heb je reeds een facebook fan-pagina gemaakt voor hem , ik heb er van hem nog geen gevonden?
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

nee dat heb nog niet gedaan
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

norake schreef:nee dat heb nog niet gedaan
Heb je daar geen zin in dan?
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

nee ik kan dat niet
0 x
Millesime
Nog geen rang

Bericht door Millesime »

Lazylady schreef:
Millesime schreef:Hier mijn verslag :
Eerst bij Pol Goossens (Frank Bomans) : die zit trouwens altijd alleen op de thuisdagen ! Speelde echt de rol van Frank en was gekleed in zijn Taxi Ter Smissen kledij ( zwarte vest en wit hemd)
Daarna naar Tine Maerevoet(Paulien), Tim Lenaerts (Jeroen), Katrien (Lotte) : Waren allen tof... Lotte zei dat ze eens iets anders wilde doen dan "Thuis" en dat dat logisch was want dat ze nog jong waren. .. Tim was grappig
Daarna naar naar Geert (Peter Rouffaert), Marianne (Leah Thys), Anne (Monica) en Marah (Muriël Bats)
Geert groette zeer hartelijk. Marianne was echt Marianne tot ik begon over het toneel waar ik haar zag in spelen. Dan was ze lief en werd ze "Lea Thys". Mayra (Müriel) sprak over de juwelen die gedragen werden door haar in "Thuis". Leuke vrouw, was ook voor haar de eerste "Thuisdag".
Van de groep Waldek,Rosa,Jenny en Leo de groep Luc, Yvette en Simonne en Bram,Jana,Thibo en Franky ben ik op de zijkant foto's gaan nemen.
Daarna de apotheose van de dag de ontmoeting met Peggy,Peter (de notaris) en Tom die waren alle drie heel open en vriendelijk. Je kon rustig je tijd nemen om een foto te nemen en Peggy was de vrolijkheid zelve en zo kon ik haar guitig fotograferen.

Alle acteurs waren gekleed zoals ze in "Thuis" waren. Franky en Thibo in trouwkostuum. Alleen jammer dat Waldek een bril droeg (wat hij niet op de set draagt) en Jana had haar "casual" kledij aan. (Had liever haar kleding van op de trouw gezien). Nancy had zelf haar "trouwfeest" kapsel !!!!

Door het weer zijn we niet gebleven voor de slotshow !

Leuk : de acteurs, de wijn van de sponsor was lekker
Slecht : de BBQ (niet te eten), het weer
Leuk. Ga je je foto's ook posten? :dance:
Wil ik wel maar ik weet niet hoe hier op het thuisforum ?
0 x
Gesloten