Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Mona'ke
- Poster rang 2
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Toen de affaire tussen Femke en Raffaël ter sprake kwam, moest Julia ook niets meer van Femke weten. Zette zij toen Peggy ook niet onder druk?
Laatst gewijzigd door Mona'ke op wo 12 sep 2012, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Jawel, want Rafael was toen het vriendje van haar dochter.
0 x
-
- x 435
Ik heb ooit eens heel abrupt mijn gedacht gezegd tegen mijn baas... maar ik liep toen, net als Julia, al een hele tijd gestresseerd rond.martha schreef:Wat ik nu heel vreemd vind is dat niemand hier op het forum heeft over het gedrag van Julia tov haar werkgever. Ze heeft wel veel noten op haar zang. Zelf heeft er nooit een haar op mijn hoofd eraan gedacht om met dergelijke eisen bij mijn dienstchef aan te moeten komen. En iedereen in loondienst zal dat beamen. Ook het feit dat Julia zomaar beslist om geen eten klaar te maken voor Guy en zelfs weigert hem drank te schenken vind ik erover. Zij is niet de baas van de Noorderzon. En het is niet de 1° keer dat zij dreigt van op te stappen (vroeger met Guy was het ook zo, toen zij weigerde hem te bedienen aan tafel).
En toen mijn toenmalige baas mij zei dat het voor iedereen gelijk is(terwijl ik dagelijks ondervond dat dat niet zo was/is), beet ik hem toe dat hij dan maar moest zorgen dat het écht voor iedereen gelijk was! Hij antwoordde meteen dat hij dat zo niet gezegd wilde krijgen.
Dus daarom dat ik niet zo heel raar opkeek toen ik Julia's reactie hoorde.

Peggy kan ook oordelen dat 't genoeg geweest is na 2 dreigementen en Femke toch terug aanvaarden en afwachten of Julia echt haar ontslag aanbiedt, hé?

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Julia denkt voor het ogenblik dat zij onmisbaar is maar het kerkhof ligt vol met mensen die dachten dat zij onmisbaar waren.
En hoe zal Julia reageren als zij ontdekt dat Tim en Femke (mogelijks) een relatie hebben of in elk geval een heel close vriendschap hebben ? Want hij is het (ex)lief (2x) van haar dochter Katrien en tevens hun bovenbuur. Ik wacht die dag af

En hoe zal Julia reageren als zij ontdekt dat Tim en Femke (mogelijks) een relatie hebben of in elk geval een heel close vriendschap hebben ? Want hij is het (ex)lief (2x) van haar dochter Katrien en tevens hun bovenbuur. Ik wacht die dag af

0 x
-
- x 435
Oei, oei, dan krijgen we te maken met een moordenares?martha schreef:Julia denkt voor het ogenblik dat zij onmisbaar is maar het kerkhof ligt vol met mensen die dachten dat zij onmisbaar waren.![]()
0 x
-
- Poster rang 1
Julia kan ook zo overdrijven,, ze raast veel als een kip zonder kop 

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, idd.
Ik vind haar relatie met Luc ook maar raar. 'k Vind niet dat die twee bij elkaar passen.
Ik vind haar relatie met Luc ook maar raar. 'k Vind niet dat die twee bij elkaar passen.
0 x
-
- Nog geen rang
Zo denk ik er ook over. Julia is nogal vlug in het veroordelen van mensen. Haar reacties zijn ook nogal "hysterisch". Wat ze in Luc ziet is mij ook een raadsel (deze relatie is een complete mismatch!). Een relatie tussen Guy en Julia was veel realistischer geweest. En inderdaad, wat de aanwerving van personeel voor de Noorderzon betreft, dat zijn helemaal haar zaken niet. Als zij niet met Femke kan of wenst samen te werken, zal ze zich ofwel een andere job moeten zoeken ofwel inbinden. Misschien was het toch beter geweest indien ze naar de Limburg was verhuisd.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, maar ik zou het jammer vinden als Katrien dan mee zou verhuizen.
0 x
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik vond dat Julia gisteren nogal panisch reageerde toen ze hoorde dat die tafel voor Tim en Femke gereserveerd was.
Misschien maar goed dat ze nog niet de helft weet heeft van de fratsen die Luc in het verleden heeft uitgehaald.
Of zou ze weet hebben van de verkrachting van Simonne, het faillissement van Eldorado, de poging om Leontien gek te maken, de dood van Freddy...

Misschien maar goed dat ze nog niet de helft weet heeft van de fratsen die Luc in het verleden heeft uitgehaald.
Of zou ze weet hebben van de verkrachting van Simonne, het faillissement van Eldorado, de poging om Leontien gek te maken, de dood van Freddy...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Eigenlijk is dat wel zo ja... Als het om een "fout verleden" gaat, dan heeft Julia met Luc wel de hoofdvogel afgeschoten!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Inderdaad, dan was Guy toch héél wat braver!!!!!Christel schreef:![]()
Eigenlijk is dat wel zo ja... Als het om een "fout verleden" gaat, dan heeft Julia met Luc wel de hoofdvogel afgeschoten!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt:
een brandweerman die een meisje vastpakt, meisje sterft, brandweerman dumpt zowel lichaam als auto van meisje en zwijgt wekenlang in alle talen.
Sterker nog: hij gaat zelfs actief mee zoeken naar het meisje, terwijl hij haar zelf ergens achter gelaten heeft.
Dan doet hij een bekentenis en een zelfmoordpoging die mislukt en wil uiteindelijk in de rechtszaal doen geloven dat zijn vriendin (Julia) niet helemaal ok is in haar hoofd.
En nu heeft hij het blijkbaar in zijn hoofd gestoken dat Mayra ten allen tijde zijn eigendom zal blijven...
Ik zou hem alleszins niet aan mijn vriendinnen aanbevelen!
En Julia ook niet denk ik...
een brandweerman die een meisje vastpakt, meisje sterft, brandweerman dumpt zowel lichaam als auto van meisje en zwijgt wekenlang in alle talen.
Sterker nog: hij gaat zelfs actief mee zoeken naar het meisje, terwijl hij haar zelf ergens achter gelaten heeft.
Dan doet hij een bekentenis en een zelfmoordpoging die mislukt en wil uiteindelijk in de rechtszaal doen geloven dat zijn vriendin (Julia) niet helemaal ok is in haar hoofd.
En nu heeft hij het blijkbaar in zijn hoofd gestoken dat Mayra ten allen tijde zijn eigendom zal blijven...

Ik zou hem alleszins niet aan mijn vriendinnen aanbevelen!

En Julia ook niet denk ik...

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276