Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kimmeke schreef:Inderdaad dit verhaal begint langdradig te worden
Begint ? Ik dacht en hoopte dat Rafael destijds in die brand zou blijven en we daarmee van dat personage af waren. Ik vond het toen al langdradig en we zijn een half jaar verder en het is nog van dat.
Wie van jullie keek ook met geknepen tenen toen bleek dat Raf overal kaarsen had branden? Als ik Femke was geweest was ik gillend de deur uitgehold!
En waarom pakt ze hem niet beter aan als hij probeert te stoken tegen Peter, omdat hij zogezegd haar gelukkiger kan maken. Uhm, hij was toch een 'broer''? Dat ze dan nog gaat verantwoorden dat ze niet zonder Peter kan ... Dat Peter haar voor het blok zet kan ik begrijpen en ook dat ze die probeert gerust te stellen, maar Raf (als broer) heeft zich niet te mengen in haar relatie en daar zou ze korte metten mee moeten maken.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Begint ? Ik dacht en hoopte dat Rafael destijds in die brand zou blijven en we daarmee van dat personage af waren. Ik vond het toen al langdradig en we zijn een half jaar verder en het is nog van dat.
Ja oke in het begin van het seizoen kon ik dit verhaal nog verdragen maar nu ben ik het echt beu
Ja oke in het begin van het seizoen kon ik dit verhaal nog verdragen maar nu ben ik het echt beu
Jullie zijn niet de enigen! Van mij had hij destijds ook al in die brand mogen blijven, en inmiddels kan het me niet eens meer schelen wat er tussen hem en Femke is gebeurd in Spanje bijvoorbeeld. Als hij morgen gewoon ineens niet meer opduikt dan zou ik dat meer dan prima vinden. 't Duurt allemaal echt véél te lang en het is nog oersaai ook...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ben wel blij dat Femke toch meer en meer voor Peter kiest en minder voor Rafael
Eerst zegt ze zo van: je hebt eten, een bed, douche wat wil je nog meer..... lekkere steek voor Rafael
En vandaag ging ze gewoon ineens slapen terwijl hij met haar gezellig wou doen
Hopelijk houdt ze het nu vol om hem wat op afstand te houden en meer voor Peter te kiezen en hopelijk is Rafael het dan rap beu en gaat hij terug bij Nancy wonen of gaat hij terug naar de instelling dat zou nog beter zijn en dan zien we hem nooit meer terug
Ze ging slapen omdat Peter boos werd over de opmerking van Rafael: wij (Femke en Rafael) hebben het samen ook erg gezellig, of zoiets. Peter en Rafael deden weer boos over tegen elkaar en Femke riep vertwijfeld uit of er nou eens een eind kon komen aan die ruzies en ging boos baar bed. Niet snappende dat zij zelf de grote veroorzaker van die ruzies is.
jessie V. schreef:Ze ging slapen omdat Peter boos werd over de opmerking van Rafael: wij (Femke en Rafael) hebben het samen ook erg gezellig, of zoiets. Peter en Rafael deden weer boos over tegen elkaar en Femke riep vertwijfeld uit of er nou eens een eind kon komen aan die ruzies en ging boos baar bed. Niet snappende dat zij zelf de grote veroorzaker van die ruzies is.
Inderdaad, het was ook een rotopmerking van Rafael dat ze zich ook wel konden amuseren zonder hem.
Femke zou toch ook wel moeten door hebben intussen dat Rafael vooral bij haar in bed wil.
Volgens mij is het een kwestie van "niet willen", aangezien ik me niet voor kan stellen dat Femke echt zo'n gigantische kleppen voor haar ogen heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ik vind dat rafael eindelijk eens moet inzien dat femke en peter elkaar graag zien
en nu rafael met pauline is, zien we eindelijk weer wat liefde tussen femke en peter
Femke begint zich meer en meer uitdagend op te stellen tegenover Rafael, zoals ze gisteren naar hem keek ...! Als er iemand zo naar mij kijkt, zou ik me moeilijk kunnen inhouden (ik ben dan ook al een tijdje zonder Nancy op stap ).
Het was in elk geval fijn om Femke nog eens zo te zien. Ondanks dat het haar halfbroer is, is er veel meer chemie tussen haar en Rafael dan tussen haar en Peter.
Ach, ondertussen heeft Rafael wat druk van de ketel kunnen laten bij Paulien.
Maar Femke speelt met vuur, wat mij heel erg tegenvalt van haar.
Ik dacht altijd dat ze doodeerlijk en recht voor de vuist was, maar ze speelt gevaarlijke spelletjes, wat zeker ook niet eerlijk is tov Peter.
Femke en Peter vind ik pas echt een geraniumkoppel. Niet dat ik warme gevoelens koester bij de gedachten aan Femke en Rafaël als koppel, dat zeker niet. Is die Axel niet iets voor Femke? Ik vind Peter sowieso maar een triestige mens. Je zou toch denken dat hij zijn leven nu aardig op de rit heeft m.u.v. Rafaël die nu bij hem thuis rond rent.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"