Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Ik dacht dat men zich in Marroko vooral in het Frans uit de slag kon trekken Tenzij Bianca achter de schermen een spoedcursus Berbers heeft gevolgd natuurlijk
Darkknight heeft iets gevonden wat totaal niet klopt: De noorderzon is helemaal veranderd t.o.v toen Femke het net kocht.
(sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's)
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
satine schreef:Ik was gisteren even in de war, maar misschien heb ik iets gemist:
Jenny schrijft Rafael in als gast in het hotel, maar de dag ervoor had hij daar al een kamer
Dat klopt dan twee keer niet.
Ten eerste stond eerst Nancy in het boek te bladeren en daar stond rafael zijn naam in daarmee deze foto
En daarna kwam Jenny af met de vraag hoe Raf noemde
Dat klopt dus twee of drie keer niet
Stoute Thuis schrijvertjes denken dat mensjes niet opletten en als zombie voor Tv zitten
Ik dacht dat Nancy daar pas in bladerde nadat Jenny dat gevraagd had? En soms gebeurt het wel dat ze in een hotel pas na een dag ofzo je inschrijven. Maar in dit geval is het wel vreemd want ze kennen hem helemaal niet.
Wat ik vind dat niet klopt is heel de situatie in het appartement van Tim. Als ik me goed herinner moest Jens daar in het begin op de zetel slapen en was TIm er helemaal tegen dat hij daar kwam 'logeren' (omwille van de privacy voornamelijk). Ik vond dit toen al vreemd want Tim's appartement moet toch lijken op dat van Julia? En daar moeten ze zeker drie slaapkamers hebben (Julia, Katrien, Paulien&Bram), dus hij had toch evengoed in een kamer kunnen slapen?
En nu logeert niet alleen Jens daar nog steeds maar heeft Tim Stijn zelf uitgenodigd om te blijven (dit is natuurlijk nodig voor de verhaallijn!)
BelgTelg schreef:Wat ik vind dat niet klopt is heel de situatie in het appartement van Tim. Als ik me goed herinner moest Jens daar in het begin op de zetel slapen en was TIm er helemaal tegen dat hij daar kwam 'logeren' (omwille van de privacy voornamelijk). Ik vond dit toen al vreemd want Tim's appartement moet toch lijken op dat van Julia? En daar moeten ze zeker drie slaapkamers hebben (Julia, Katrien, Paulien&Bram), dus hij had toch evengoed in een kamer kunnen slapen?
Misschien wou Tim Jens ook niet teveel aanmoedigen om daar lang te blijven, maar heeft hij het intussen al opgegeven?
BelgTelg schreef:Wat ik vind dat niet klopt is heel de situatie in het appartement van Tim. Als ik me goed herinner moest Jens daar in het begin op de zetel slapen en was TIm er helemaal tegen dat hij daar kwam 'logeren' (omwille van de privacy voornamelijk). Ik vond dit toen al vreemd want Tim's appartement moet toch lijken op dat van Julia? En daar moeten ze zeker drie slaapkamers hebben (Julia, Katrien, Paulien&Bram), dus hij had toch evengoed in een kamer kunnen slapen?
Misschien wou Tim Jens ook niet teveel aanmoedigen om daar lang te blijven, maar heeft hij het intussen al opgegeven?
Als ik me niet vergis, dan is het appartement van Tim hetzelfde als het appartement waar eerst Frank en Cois, vervolgens Cois en Julia en daarna Herman en Bram gewoond hebben.
Frank en Cois hadden destijds een slaapbank in de kamer staan omdat er maar 1 slaapkamer was. Het kwam nog wel eens voor dat ze daar allebei op sliepen als Franky op bezoek was, zodat Franky in de slaapkamer kon. Vervolgens had Cois met Julia al ineens plek om zowel Paulien als Katrien er ook te huisvesten, maar omdat het zo'n klein appartement was zijn ze verhuisd naar hun huidige appartement, wat in theorie groter zou moeten zijn maar wat er eigenlijk niet groter uitziet dan dat van Tim. Het is dus hoe dan ook een heel rare bedoening met die appartementen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..