Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Hanna
Nog geen rang

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Hanna »

daffy duck schreef:maar wat zal Guy verraden? :dance:
Heeft hij niet moeten braken wanneer hij Fien in het water dumpte?
Misschien dat ze daar nog restanten of zo van vinden? :eek:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Een totaal andere speculatie : Ann is dolgelukkig en stapelverliefd en gaat samenwonen met Mayra in huis X en wil Sandrientje meenemen maar Mayra voelt niets voor dat kind, haat zelfs kinderen. Wat gaat Ann doen ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Een totaal andere speculatie : Ann is dolgelukkig en stapelverliefd en gaat samenwonen met Mayra in huis X en wil Sandrientje meenemen maar Mayra voelt niets voor dat kind, haat zelfs kinderen. Wat gaat Ann doen ?
Gewoon Sandrientje terug geven aan Peggy met een kaartje erbij dat ze het meisje niet meer hoeft. Zou wel passen in de verhaallijnen van de laatste tijd, en bovendien hebben Rosa, Peggy en Marianne dan ook weer wat te doen (of te vechten) de aankomende paar seizoenen. :mrgreen:
Zonder flauwekul; zou het niet een beetje raar zijn als Mayra er pas achter zou komen dat ze kinderen haat, als ze samen gaan wonen? Ze weet nu ook al dat Ann een dochter heeft hè? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Maar ik kan me niet herinneren dat Mayra al heeft staan koeren bij sandrientje of haar op haar schoot genomen heeft. Maar ach, het is maar een speculatie hé van mijnentwege.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef: Gewoon Sandrientje terug geven aan Peggy met een kaartje erbij dat ze het meisje niet meer hoeft.
:lol: :lol:

Zou Mayra echt kinderen haten ? Haten is toch een groot woord.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Laat ik zeggen : kinderen zijn leuk zolang het op een ander is. :mrgreen: OK, haten is een te groot woord. Maar ik bedoel (met mijn speculatie) : stel dat Mayra niet staat te springen om de gedeelde zorg over Sandrine te dragen. Omdat zij Ann volledig voor zich wil, hoe zal Ann reageren (of nog maar te zwijgen over Marianne, Tom en Peggy).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vind ook wel dat Mayra niet echt enthousiast is wat Sandrientje betreft hoor, daar heb je helemaal gelijk in. Bovendien heeft Mayra ook al eens aangegeven dat ze zelf nooit echt de ambitie had om moeder te worden. Van de andere kant is het allemaal ook nog niet echt aan de orde geweest, dus wie weet... Het zou eventueel best nog voor problemen kunnen zorgen.
Maar eerlijk gezegd hoop ik dat er rond Sandrine niet teveel gedoe meer gaat komen, aangezien het al vanaf dag 1 zo'n circus is rond dat kind en wie er al dan niet voor gaat zorgen... :oops: ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Zou Mayra eigenlijk al weten hoe het precies in elkaar zit met Sandrientje en haar ouders en zo?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij heeft Ann haar dat pas wel verteld ja... :denk: En Mayra is niet gevlucht! :shock: :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dappere Mayra! :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Dat deed ze ook al niet nadat ze Tom en Marianne had ontmoet. Respect voor Mayra :mrgreen: !
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Wat het onderzoek naar de verdwijning van Fien betreft : wordt het niet eens tijd dat Daems en Van Deun zich ermee gaan bemoeien ? Ik weet zeker dat Nancy volledig over de rooie zal gaan als zij Van Deun tegenkomt en zij hem direct onderdak zal geven :lol:
0 x
rossefurie
x 435

Bericht door rossefurie »

martha schreef:Wat het onderzoek naar de verdwijning van Fien betreft : wordt het niet eens tijd dat Daems en Van Deun zich ermee gaan bemoeien ? Ik weet zeker dat Nancy volledig over de rooie zal gaan als zij Van Deun tegenkomt en zij hem direct onderdak zal geven :lol:

die is goed!!!!!!!!! :dance: :D
0 x
chicachiva
Nog geen rang

Bericht door chicachiva »

het begint op mooi en medogenloos te lijken. Zijn die verhalen nog zo realistisch? Het ene drama na het andere. Kanker, incest , verkrachting, moord, kidnapping,...
Kunnen er dan ook geen mooie verhalen komen en prachtige toevalstreffers. Een verhaal waar je graag zelf zou meespelen door het geluk, de mooie momenten, het genieten, het samenzijn,... Toeval, liefde, geluk,...mooie dingen des levens en niet enkel de ellende des levens.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

chicachiva schreef:het begint op mooi en medogenloos te lijken. Zijn die verhalen nog zo realistisch? Het ene drama na het andere. Kanker, incest , verkrachting, moord, kidnapping,...
Kunnen er dan ook geen mooie verhalen komen en prachtige toevalstreffers. Een verhaal waar je graag zelf zou meespelen door het geluk, de mooie momenten, het genieten, het samenzijn,... Toeval, liefde, geluk,...mooie dingen des levens en niet enkel de ellende des levens.
heb ik mij ook al vaak afgevraagd maar dan wordt het misschien wat eentonig. Er zijn pro's en contra's. Het is de vraag waarom staat er vaker slecht nieuws in de gazet dan goed nieuws. De eeuwige discussie :cry:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten