Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Mieke
- Poster rang 4

Re: Herhalingen
Nu kunnen we wel elke reactie van Swerts en alles wat hij doet analyseren over al die verkrachtingen 
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Het huis
- x 435
Volgende week komt Thuis weer maar dan alleen maar Maandag voor de rest van de week maken ze plaats voor de US Open
Thuis is er dan weer om 5 voor 2
Thuis is er dan weer om 5 voor 2
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
InderdaadMieke schreef:Nu kunnen we wel elke reactie van Swerts en alles wat hij doet analyseren over al die verkrachtingen
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mieke
- Poster rang 4

oeeee en Michael en Marie zijn een koppel!! :flower:
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, leuk he?Mieke schreef:oeeee en Michael en Marie zijn een koppel!! :flower:
Ik vind het toch wel jammer eigenlijk dat Michael en Marie uit de serie verdwenen zijn...
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

ja ik ook, en ook dat ze maar zo kort zijn samen geweest.
Wie hebben we nu? Sam en Dorien
Femke en Mike
, saai dus 
Wie hebben we nu? Sam en Dorien
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Goh, zo snel al!Nickos schreef:Nog 5 afleveringen en heel het verkrachtersgedoe gaat beginnen.
In mijn herinnering zat er tussen de intrede van Swerts in "Thuis", en heel het verkrachtersgedoe, veel meer tijd!
Maar ze blijven wel heel leuk die herhalingen, vind ik. Nu is net dat hele gedoe met de verkoop van Ter Smissen aan de gang, wat toch ook wel heel leuk is om weer eens terug te zien.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

idd, en nu kunnen we ook nog eens zien hoe het weer kwam dat Marianne en Jenny niet meer zo'n goede vriendinnen zijn
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, klopt! Ik kon me al niet zo heel veel meer herinneren van wat er toen gebeurd is, dus dat was wel leuk om terug te zien!Mieke schreef:idd, en nu kunnen we ook nog eens zien hoe het weer kwam dat Marianne en Jenny niet meer zo'n goede vriendinnen zijn
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Vanmiddag even naar de herhalingen gekeken. Nancy ligt zwaar gewond in het ziekenhuis door een messteek (per ongeluk) van Renzo en Eddy zit op het politiebureau omdat hij (ten onrechte) verdacht wordt. Arme Nancy, ze heeft nogal wat te verduren en vreemd genoeg is Eddy geen van beide keren de dader.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Eddy is niet opgepakt omdat hij haar heeft neergestoken maar wel omdat hij Femke heeft aangerand.
En Renzo is vrij omdat het zelfverdediging was met dat mes.
En Renzo is vrij omdat het zelfverdediging was met dat mes.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
En gisteren was het de eerste aflevering met de "nieuwe" begingeneriek (die ze tot juni 2007 hebben gebruikt). Eigenlijk vond ik die generiek véél beter dan de huidige, want ik ben Peter Evrard zijn "Water bij de wijn" echt kotsbeu gehoord
En gisteren heeft Aïsha ook een minder prettige ontmoeting met Swerts gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Tussen de herhalingen en de huidige afleveringen zit er echt een serieus kwaliteitsverschil, spijtig genoeg.
En gisteren heeft Aïsha ook een minder prettige ontmoeting met Swerts gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Tussen de herhalingen en de huidige afleveringen zit er echt een serieus kwaliteitsverschil, spijtig genoeg.
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

ja, vind de afleveringen van nu ook beter. die van de herhalingen zijn maar zwakjes, zaag-asiha enzo... pff. blij dat we daar vanaf zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eigenlijk vind ik de afleveringen nu, ongeveer net zo leuk als de afleveringen toen. Wat mij betreft is "zaag Aisha" nu vervangen door "zaag Eric" bijvoorbeeld, dus wat dat betreft...
Wat de begin generiek betreft; die vind ik van de herhalingen ook beter. De beelden op zich totaal niet, want die vind ik nu juist wel leuk. Maar dat liedje inderdaad..
Wat de begin generiek betreft; die vind ik van de herhalingen ook beter. De beelden op zich totaal niet, want die vind ik nu juist wel leuk. Maar dat liedje inderdaad..
0 x