Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Niet mooi, wel menselijk. Daarom dat ik twijfel tussen medelijden of het stempel vervelend.
0 x
-
- x 435
Kies dan maar voor vervelend, met medelijden schieten we niets op, Bram ook niet!jessie V. schreef:Niet mooi, wel menselijk. Daarom dat ik twijfel tussen medelijden of het stempel vervelend.

0 x
-
- Poster rang 1
Bram heeft het wel zelf gezocht he ...Rieka schreef:Kies dan maar voor vervelend, met medelijden schieten we niets op, Bram ook niet!jessie V. schreef:Niet mooi, wel menselijk. Daarom dat ik twijfel tussen medelijden of het stempel vervelend.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
-
- x 435
Bram is altijd zichzelf gebleven, hij heeft nooit gezegd dat ie klaar was voor een kind, dat heeft Paulien aan zichzelf te danken, en Bram is de dupe in dit geval. Hij had wat eerder mogen beslissen dat ie toch dat kindje wou, maar hij was eigenlijk nog steeds niet echt klaar om vadertje en moedertje te spelen. Dus in die zin ga ik niet akkoord met dat "zelf gezocht".interrupted schreef:Bram heeft het wel zelf gezocht he ...Rieka schreef:Kies dan maar voor vervelend, met medelijden schieten we niets op, Bram ook niet!jessie V. schreef:Niet mooi, wel menselijk. Daarom dat ik twijfel tussen medelijden of het stempel vervelend.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat hij aan medeleven wel iets zou hebben. Niet van mij natuurlijk. Maar hij heeft eigenlijk niemand waarmee hij over dingen kan praten en die hem eens kan leren om zich een beetje normaal te gedragen, want hij zegt soms dingen die echt niet kunnen. Daar kun je soms om lachen, maar meestal niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^Dat denk ik ook wel. Misschien als hij een vriendin zou tegenkomen waar hij fatsoenlijk mee kan praten en die hem zo nu en dan eens flink recht zet (en dan bedoel ik niet zo'n afhankelijk fladdertypje als Paulien), dat hij nog een hoop bij draait. Uiteindelijk is Bram de verkeerdste niet, maar hij heeft inderdaad weinig steun en begeleiding (gehad)...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Ik begin mij al af te vragen waar Bram binnenkort naar toe moet. Omdat ik zo het gevoel heb dat het bij Franky & Tibo sneller vooruit zal gaan, en dat er dus mss een moment gaat komen dat Tibo bij Franky komt wonen en er dan geen plaats meer is voor Bram.
Voor Bram zou het beste scenario zijn dat Franky bij Tibo gaat wonen en dat Bram blijft waar hij is en huur betaald aan Luc.
Maar vrees er voor dat Bram dit geluk zal krijgen (het hebben van eigen stek) want meestal heeft hij wel altijd pech.
Verder heb ik hier al eens ergens gelezen dat mensen vinden dat Bram de laatste tijd lastig (negatief) doet tegen Franky.
Lijkt mijn perfect normaal als je iemand bent zoals Bram die denkt ik verlies hier ne vriend. Want ook al blijven Franky en Bram vrienden sinds de komst van Tibo is er veel veranderd en dat zal best moeilijk zijn voor Bram en nog moeilijker worden ook omdat Bram het eigenlijk gewoon is dat Franky altijd voor hem klaar staat (hij is wat verwend door Franky) en dat gaat nu veranderen enfin het is al begonnen.
Ik heb wel vaak medelijde met die jongen zelfs al zegt hij vaak de dingen verkeerd. Het is zoals iemand al zegde wat Bram nodig heeft is oftewel twee stiefouders (dat hadden simon en frank kunnen zijn, maar het liep anders) of een zeer goed lief die hij zeer graag ziet en die hem aan kan en kan verbeteren en leren. Maar eigenlijk zou hij dan beter stiefouders hebben want eigenlijk dient een lief niet om opvoedster te spelen. Da's mijn idee je hoeft het niet te delen

Voor Bram zou het beste scenario zijn dat Franky bij Tibo gaat wonen en dat Bram blijft waar hij is en huur betaald aan Luc.
Maar vrees er voor dat Bram dit geluk zal krijgen (het hebben van eigen stek) want meestal heeft hij wel altijd pech.
Verder heb ik hier al eens ergens gelezen dat mensen vinden dat Bram de laatste tijd lastig (negatief) doet tegen Franky.
Lijkt mijn perfect normaal als je iemand bent zoals Bram die denkt ik verlies hier ne vriend. Want ook al blijven Franky en Bram vrienden sinds de komst van Tibo is er veel veranderd en dat zal best moeilijk zijn voor Bram en nog moeilijker worden ook omdat Bram het eigenlijk gewoon is dat Franky altijd voor hem klaar staat (hij is wat verwend door Franky) en dat gaat nu veranderen enfin het is al begonnen.
Ik heb wel vaak medelijde met die jongen zelfs al zegt hij vaak de dingen verkeerd. Het is zoals iemand al zegde wat Bram nodig heeft is oftewel twee stiefouders (dat hadden simon en frank kunnen zijn, maar het liep anders) of een zeer goed lief die hij zeer graag ziet en die hem aan kan en kan verbeteren en leren. Maar eigenlijk zou hij dan beter stiefouders hebben want eigenlijk dient een lief niet om opvoedster te spelen. Da's mijn idee je hoeft het niet te delen

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Ik denk dat Bram beter een ander huis zoekt en de keuze van Franky respecteert. Tibo is trouwens een beter soort vriend dan diene Bram. Dat is krapuul toch. Dus die hoort op straat en tibo en Franky kunnen dan lekker thuisblijven en wie weet blijven ze nog lang gelukkig. Kopen ze een hond en een auto voor franky en komt het allemaal goed met Frank en Simon. Dat zou fijn zijn.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Luc
- Poster rang 4
willem criel schreef:en komt het allemaal goed met Frank en Simon.

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Djeezes, Bram heeft een ochtendhumeur

0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Ganja
- Poster rang 3
Allee Bram goed bezig
en hopelijk safe want anders......kan er vanalles gebeuren.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
met een meisje naar huis komen en de dag er na met twee andere is wel wat overdreven en van zijn 2x 4 keer geloof ik ook al niet veelGanja schreef:Allee Bram goed bezigen hopelijk safe want anders......kan er vanalles gebeuren.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het wel apart dat er bij Bram direct over 'cel' gesproken wordt.
De naam van die 'maten' en dat meisje zijn toch te achterhalen, als dat echt nodig is?
De naam van die 'maten' en dat meisje zijn toch te achterhalen, als dat echt nodig is?
0 x
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind het ook maar een vreemde gang van zaken, en dat alles omdat Guy een balletje opgooit over dat ene voorval, iets wat inderdaad allemaal vrij makkelijk te controleren is.
Guy hoeft blijkbaar maar iets te zeggen en de dames zijn meteen mee...
Guy hoeft blijkbaar maar iets te zeggen en de dames zijn meteen mee...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..