Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Bianca

Bericht door Rieka »

kristien schreef:
satine schreef:
Crackers schreef:Wat een domme trut is Bianca eigenlijk? Als je naar Robin kijkt zie je toch zo dat dat niet het kind is van een blanke met een Marrokkaan, daar is zelfs geen DNA test voor nodig.
ik denk dat dit hen ingefluisterd is door hun advocaat - er zijn ook genoeg kinderen die op 1 van de ouders lijken en helemaal niet op de andere???
Misschien hebben Tom en Marianne de advocaat van Mo en Bianca wel omgekocht en heeft die advocaat hen aangeraden te liegen :mrgreen:
haha, dan heeft Tom daar dan een knap staaltje toneelspelen weggegeven, ik dacht dat ie echt schrok toen ie Bianca hoorde verklaren dat een DNA-test niet nodig is omdat Mo de vader is. :laughing-rolling: Waarom speelt Wim voor de rest dan zo slecht?
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

ik vind bianca zo achterlijk
ze kijkt niet verder dan haar neus lang is.
als robin later groot is zal hij wel snel zien dat mo niet echt gelijkt op hem
en uiteindelijk zal dat wel uitkomen
maar denkt ze nu echt dat haar zoon dan nog zo "gelukkig" zal zijn met het feit dat zij hem weggerukt heeft van zijn echte vader?
ze zou toch moeten beseffen dat dat tegen haar gaat keren?
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar heb je een goed punt. Ik kan me niet voorstellen dat een kind daar op latere leeftijd blij mee gaat zijn, helemaal niet als hij/zij hoort dat de biologische vader hem/haar wel degelijk wilde kennen, maar dat de moeder gewoon niks meer met hem te maken wilde hebben. Tom heeft ongelofelijke rotstreken naar Bianca uitgehaald en ergens kan ik haar dan ook wel begrijpen, maar ze wist dat ze Tom "gratis" bij haar kind zou krijgen als ze het zou houden. Bovendien hoeft Robin daar niet de dupe van te zijn, want die staat daar in feite wel buiten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien moet je zelf moeder/vader zijn om dit te begrijpen? ;)

Ik begrijp haar alleszins heel goed - vermits ik de situatie ook herken, jammer genoeg.

Blijft wel een feit dat Tom helemaal niet blij was met de zwangerschap van Bianca en dat Robin hem weinig tot niets interesseerde tot Marianne haar poppenkast begon.
Stel dat ze hier blijven, dan zegt Robin misschien 'mijn jeugd is verpest door mijn oma uit de Dreef, jullie hadden beter jullie boeltje gepakt en naar Marokko verhuisd'. :mrgreen:
Ik vind het al bij al geen abnormale reactie, want co-ouderschap klinkt heel mooi op papier maar er zijn toch maar heel weinig ex-gezinnen waar dit werkt en waar de kinderen zich beter voelen dan dat ze bij 1 ouder wonen en dat de ander bezoekrecht heeft.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Misschien moet je zelf moeder/vader zijn om dit te begrijpen? ;)

Ik begrijp haar alleszins heel goed - vermits ik de situatie ook herken, jammer genoeg.

Blijft wel een feit dat Tom helemaal niet blij was met de zwangerschap van Bianca en dat Robin hem weinig tot niets interesseerde tot Marianne haar poppenkast begon.
Stel dat ze hier blijven, dan zegt Robin misschien 'mijn jeugd is verpest door mijn oma uit de Dreef, jullie hadden beter jullie boeltje gepakt en naar Marokko verhuisd'. :mrgreen:
Ik vind het al bij al geen abnormale reactie, want co-ouderschap klinkt heel mooi op papier maar er zijn toch maar heel weinig ex-gezinnen waar dit werkt en waar de kinderen zich beter voelen dan dat ze bij 1 ouder wonen en dat de ander bezoekrecht heeft.
Co-ouderschap gaat inderdaad best ver en bezoekrecht vind ik persoonlijk, vooral in dit geval (met Tom als "fantastische" vaderfiguur :roll: ), ook wel beter. Het is dan ook hopeloos dat Tom weer het onderste uit de kan wil. Van de andere kant wilden Mo en Bianca met het bezoekrecht ook niet echt een kant uit, en hun gedram om Mo als vader te registreren heeft ook niet veel positiefs toegevoegd. Ik vind ze dan ook van beide kanten erg moeilijk doen.
Bovendien is het naar mijn mening niet zo dat Tom niks van Robin wilde weten. In het begin wilde hij dat wel maar hij kreeg van Bianca meteen het dreigement dat ze met Robin naar Marokko zou verhuizen als hij bij Robin in de buurt kwam. Tom heeft toen noodgedwongen eieren voor zijn geld gekozen. Ergens dus ook wel dom dat het nu niet bij hem is opgekomen dat ze die "belofte" van destijds, best wel eens alsnog ten uitvoer kan brengen... ;)
Maar om een lang verhaal kort te maken: Tom is absoluut geen geweldige vader in mijn ogen, maar Bianca is bezitterig en heeft niet het recht om Robin zo bij de andere helft van zijn familie weg te rukken. En al helemaal niet onder het motto: "als er iets met mij gebeurt, dan heeft Mo geen rechten meer wat Robin betreft..." :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tja, het hangt er ook een beetje van af wie je als vader beschouwt: degene die de biologische verwekker is of degene die dag en nacht voor hem heeft klaargestaan en gezorgd. ;)
Gelukkig is dat in de praktijk heel vaak dezelfde persoon.

En moest Marianne hier niet achter zitten, vraag ik me af of Tom ook zoveel moeite zou gedaan hebben.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Tja, het hangt er ook een beetje van af wie je als vader beschouwt: degene die de biologische verwekker is of degene die dag en nacht voor hem heeft klaargestaan en gezorgd. ;)
Gelukkig is dat in de praktijk heel vaak dezelfde persoon.

En moest Marianne hier niet achter zitten, vraag ik me af of Tom ook zoveel moeite zou gedaan hebben.
Dat laatste vraag ik me ook af hoor... ;)
En inderdaad, het hangt er wel degelijk vanaf wie je als vader beschouwt. In feite zegt zo'n "papiertje" of DNA maar heel weinig.
Maar juist daarom vind ik het gedrag van Bianca en Mo ook niet goed te praten. Een beetje irritant zelfs.
Als ze de zaken nu eens niet zo op de spits gedreven hadden en dus enkel in het belang van Robin gedacht hadden, dan kan ik me niet voorstellen dat het allemaal zo ver had hoeven komen. Marianne en Tom zijn ook wel een beetje op hun paard geholpen door het feit dat Mo koste wat kost officieel als vader van Robin bekend wilde staan vind ik. Wat was daar het nut van, en vooral: kijk waar het allemaal toe geleid heeft...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

dylan schreef:ik vind bianca zo achterlijk
ze kijkt niet verder dan haar neus lang is.
als robin later groot is zal hij wel snel zien dat mo niet echt gelijkt op hem
en uiteindelijk zal dat wel uitkomen
maar denkt ze nu echt dat haar zoon dan nog zo "gelukkig" zal zijn met het feit dat zij hem weggerukt heeft van zijn echte vader?
ze zou toch moeten beseffen dat dat tegen haar gaat keren?
Het kan ook anders gaan.
Robin is nu nog heel klein en als hij jaren in Marokko woont zal hij zelf wel een bruin tintje krijgen, wat er mss voor zorgt dat het veel langer duurt dan gewoonlijk om te beseffen dat Mo niet zijn echte papa is. Want onder Marokkanen worden ook lichte kindjes geboren zelfs kindjes met ros en blond haar en zelfs met blauwe ogen.

Verder denk ik dat je niet kan stellen dat Robin ongelukkig zal zijn als hij hoort dat Bianca hem weg hield van zijn biovader Tom. Want ik heb toch al veel gehoord dat kinderen die van kleins af worden opgevoed door een stiefvader dat zij die dan beschouwen als hun échte vader en dat er zelfs veel bij zijn die hun echte biovader dan niet willen ontmoeten omdat dit dan uiteindelijk na zoveel jaren een vreemde is voor hen.

En het kan dan ook nog zijn dat als Robin hoort wat voor oen zijn biovader is dat hij er dan helemaal niets meer moet van weten. En het kan ook zijn dat hij heel gelukkig opgroeit in Marokko en daar omdat hij NU nog heel klein is de taal leert en niet beter weet dan dat Marokko zijn thuisland is want hij heeft dan immers amper enkele jaren in ons land gewoond en zal zich dat niet meer herinneren daar is hij NU te klein voor.

Enfin als Bianca en Mo en Robin weg zijn dan gaat er daar iemand serieus uit haar vel springen namelijk ons Marianne :lol: kan niet wachten om die te zien ontploffen :mrgreen:

En.......als Thuis nog lang genoeg blijft duren dan kunnen ze eventueel binnen vele jaren een iet wat donker personage opvoeren als zijnde Robin ;) Al denk ik eigenlijk niet dat ze dat zullen doen. maja je weet natuurlijk nooit met thuis heee
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat het feit dat Mo en Bianca vertrekken bij Marianne harder aankomt (zij heeft immers de slag verloren) dan bij Tom, die zoals hier al eerder gezegd is, alleen achter Robin aan ging omdat hij opgejut was door zijn moeder.
Ik zou trouwens ook geen co-ouderschap willen met een man die een andere vrouw had, terwijl ik zwanger van hem was.
Ik zou dat mijn kind later dan wel uit leggen, als hij de leeftijd daarvoor had. Wat voor rechten heeft zo'n man nog?
0 x
Sigz
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Sigz »

Ik zal blij zijn als Bianca en Mo eruit zijn, degoutant koppel. :)
0 x
http://rossevonk.blogspot.com/
And I'm counting on a moment of truth
I'm on the edge of glory
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Degoutant... wat is dat nu voor omschrijving voor die twee?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind Tom en Peggy toch heel wat "degoutanter".
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Cataclysm Child schreef:Degoutant... wat is dat nu voor omschrijving voor die twee?
De juiste :lol:

ff serieus: wat Bianca nu gaat doen is toch kinderontvoering of niet? Ik denk dat Robin daar als hij een beetje ouder is niet blij mee zal zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Re: Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Bericht door tvx1 »

Het was heel leuk om Bianca nog eens te zien.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Bericht door lord F. »

Ja, Marokko heeft haar precies wat grijzer gemaakt. :)
Spijtig wel dat Mo er niet bij was. Had nog een leuk extraatje geweest.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten