dylan schreef:ik vind bianca zo achterlijk
ze kijkt niet verder dan haar neus lang is.
als robin later groot is zal hij wel snel zien dat mo niet echt gelijkt op hem
en uiteindelijk zal dat wel uitkomen
maar denkt ze nu echt dat haar zoon dan nog zo "gelukkig" zal zijn met het feit dat zij hem weggerukt heeft van zijn echte vader?
ze zou toch moeten beseffen dat dat tegen haar gaat keren?
Het kan ook anders gaan.
Robin is nu nog heel klein en als hij jaren in Marokko woont zal hij zelf wel een bruin tintje krijgen, wat er mss voor zorgt dat het veel langer duurt dan gewoonlijk om te beseffen dat Mo niet zijn echte papa is. Want onder Marokkanen worden ook lichte kindjes geboren zelfs kindjes met ros en blond haar en zelfs met blauwe ogen.
Verder denk ik dat je niet kan stellen dat Robin ongelukkig zal zijn als hij hoort dat Bianca hem weg hield van zijn biovader Tom. Want ik heb toch al veel gehoord dat kinderen die van kleins af worden opgevoed door een stiefvader dat zij die dan beschouwen als hun échte vader en dat er zelfs veel bij zijn die hun echte biovader dan niet willen ontmoeten omdat dit dan uiteindelijk na zoveel jaren een vreemde is voor hen.
En het kan dan ook nog zijn dat als Robin hoort wat voor oen zijn biovader is dat hij er dan helemaal niets meer moet van weten. En het kan ook zijn dat hij heel gelukkig opgroeit in Marokko en daar omdat hij NU nog heel klein is de taal leert en niet beter weet dan dat Marokko zijn thuisland is want hij heeft dan immers amper enkele jaren in ons land gewoond en zal zich dat niet meer herinneren daar is hij NU te klein voor.
Enfin als Bianca en Mo en Robin weg zijn dan gaat er daar iemand serieus uit haar vel springen namelijk ons Marianne

kan niet wachten om die te zien ontploffen
En.......als Thuis nog lang genoeg blijft duren dan kunnen ze eventueel binnen vele jaren een iet wat donker personage opvoeren als zijnde Robin

Al denk ik eigenlijk niet dat ze dat zullen doen. maja je weet natuurlijk nooit met thuis heee