Inderdaad, ze wil zelf geen 2e keus zijn maar voor haar dochter kan dat blijkbaar geen kwaadjessie V. schreef:Dat is inderdaad waar Ik begrijp ook geen snars van Rosa.

Ben heel benieuwd hoe Jenny en Marianne gaan reageren

Inderdaad, ze wil zelf geen 2e keus zijn maar voor haar dochter kan dat blijkbaar geen kwaadjessie V. schreef:Dat is inderdaad waar Ik begrijp ook geen snars van Rosa.
Dat geloof ik zeker, maar ik denk ook dat Tom in eerste instantie meteen terug naar Bianca gegaan was als zij hem nog gewild had. Ik vraag me dus af in hoeverre Tom zijn hart laat spreken als het om het kiezen van een partner gaat, en vind Peggy inmiddels ook echt geen eerste keuze meer.Mieke schreef:Ik denk nochtans dat Tom Peggy echt wel het liefste ziet
Ik snap dat ook niet goed, en Jenny is al net hetzelfde, die wil ook Tom terug bij haar dochter. Maar ja, voor Jenny heeft Tom blijkbaar geen schuld en is het allemaal door Peggy?Christel schreef:Bovendien snap ik Rosa ook niet. Niet alleen Peggy krijgt blijkbaar weke knieën als ze aan Tom denkt, maar ook Rosa wil niks liever dan een rasechte leugenaar en slappeling voor haar dochter. Niet echt logisch als je het mij vraagt...
zou kunnen, maar dat wil dan zeggen dat zowel Bianca als Peggy maar 1 hersencel hebben?Stottermaus schreef:Die Tom zal waarschijnlijk heel goed in bed zijn.
satine schreef:zou kunnen, maar dat wil dan zeggen dat zowel Bianca als Peggy maar 1 hersencel hebben?Stottermaus schreef:Die Tom zal waarschijnlijk heel goed in bed zijn.![]()
Het zou mij toch verwonderen dat dit de doorslaggevende factor zou zijn, vooral voor Bianca.
Zijn status kan het ook niet zijn, een advocaat die als klerkje bij een notaris werkt, zo'n benijdenswaardige positie is dat nu ook weer niet.
Je zou bijna gaan denken dat het aan de scenarioschrijvers ligt dan, dat Tom zo'n vrouwenmagneet is.
Ja, waarschijnlijk, want qua uiterlijk zie ik het toch ook niet meteen. Had Kevin Janssens ofzo nu die rol gespeeld, dan zou ik het nog begrijpenStottermaus schreef:Die Tom zal waarschijnlijk heel goed in bed zijn.
Het is een looser eerste klas, op alle gebied. En dat Marianne zo redeneert dat diploma's de man maken, en niet zo geneigd is te kijken naar de mens zelf, kan ik begrijpen. Maar ik krijg stilaan een vermoeden dat Rosa maar al te blij zou zijn dat Peggy met een advocaat naar huis komt. Bedrieger of niet, leugenaar of niet......Maar ja, zij is met Luc en die is ook niet van z'n eerste bedrog dood. Dus dat is daar waarschijnlijk maar bijkomstig !Christel schreef:Ik denk zeker dat Marianne Bianca sowieso graag als schoondochter had gewild. Maar op dit moment denk ik ook wel dat die zwangerschap ervoor zorgt dat Marianne zo blijft "pushen". Anders had ze zich wel eerder bij die breuk neergelegd waarschijnlijk. Marianne verkiest Bianca zeker boven Peggy, dat zal ook wel meewegen. Die actie van Peggy op haar bruiloft heeft er natuurlijk ook geen goed aan gedaan. Bovendien denk ik dat Marianne misschien ook wel schrik heeft dat Peggy en Tom samen komen omdat Ann's moederschap dan in het gedrang zou kunnen komen...
Toch vind ik het van Jenny wel raar dat ze in eerste instantie zelfs niet tegen een abortus was, en nu zo'n 180 graden gedraaid is met haar mening.
Van Marianne kan ik het dus wel begrijpen, maar van Jenny en Rosa zie ik de logica gewoon echt niet.
Zoiets moet het wel zijn inderdaad, anders kan ik me ook niet voorstellen dat Rosa Tom als ideale partner voor Peggy ziet. Maar eigenlijk geldt dat voor Jenny ook dan, want zij staat ook niet bepaald negatief meer tegenover Tom.daffy duck schreef:Het is een looser eerste klas, op alle gebied. En dat Marianne zo redeneert dat diploma's de man maken, en niet zo geneigd is te kijken naar de mens zelf, kan ik begrijpen. Maar ik krijg stilaan een vermoeden dat Rosa maar al te blij zou zijn dat Peggy met een advocaat naar huis komt. Bedrieger of niet, leugenaar of niet......Maar ja, zij is met Luc en die is ook niet van z'n eerste bedrog dood. Dus dat is daar waarschijnlijk maar bijkomstig !