Tom De Decker (Wim Stevens)

Gesloten
dani@home
Nog geen rang

Re: Tom

Bericht door dani@home »

jessie V. schreef:Dat is inderdaad waar Ik begrijp ook geen snars van Rosa.
Inderdaad, ze wil zelf geen 2e keus zijn maar voor haar dochter kan dat blijkbaar geen kwaad :roll:
Ben heel benieuwd hoe Jenny en Marianne gaan reageren :D Dat gaat vonken geven! :mrgreen:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik denk nochtans dat Tom Peggy echt wel het liefste ziet, en ze dus wel eerste keuze is :)

Maar dat hij gewoon te laf is en daarom steeds de beste oplossing gekozen heeft om de buitenwereld content te stellen. Bianca past nog altijd beter bij die chichi familie dan Peggy.

Maar nu heeft hij dan toch zijn hart laten spreken!! :D
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Misschien, maar het tij kan zo weer keren, hoor!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik denk nochtans dat Tom Peggy echt wel het liefste ziet
Dat geloof ik zeker, maar ik denk ook dat Tom in eerste instantie meteen terug naar Bianca gegaan was als zij hem nog gewild had. Ik vraag me dus af in hoeverre Tom zijn hart laat spreken als het om het kiezen van een partner gaat, en vind Peggy inmiddels ook echt geen eerste keuze meer.

Volgens mij kan het tij inderdaad zomaar weer keren, en ik snap dan ook niet dat Peggy zich weer zo makkelijk gewonnen geeft. Sowieso wat ze in hem ziet is voor mij een raadsel. Zo'n slappeling en leugenaar! :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Christel schreef:Bovendien snap ik Rosa ook niet. Niet alleen Peggy krijgt blijkbaar weke knieën als ze aan Tom denkt, maar ook Rosa wil niks liever dan een rasechte leugenaar en slappeling voor haar dochter. Niet echt logisch als je het mij vraagt... :?
Ik snap dat ook niet goed, en Jenny is al net hetzelfde, die wil ook Tom terug bij haar dochter. Maar ja, voor Jenny heeft Tom blijkbaar geen schuld en is het allemaal door Peggy?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tom is misschien de enige gediplomeerde vrijgezel in het Thuis-dorp of zo? :mrgreen:

Ik heb mij ook al zitten afvragen wat ze allemaal in Tom zien, ik zie het iig niet - niet qua uiterlijk en qua karakter en instelling al helemaal niet.
0 x
Stottermaus
Nog geen rang

Bericht door Stottermaus »

Die Tom zal waarschijnlijk heel goed in bed zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Stottermaus schreef:Die Tom zal waarschijnlijk heel goed in bed zijn.
zou kunnen, maar dat wil dan zeggen dat zowel Bianca als Peggy maar 1 hersencel hebben? :lol:

Het zou mij toch verwonderen dat dit de doorslaggevende factor zou zijn, vooral voor Bianca.
Zijn status kan het ook niet zijn, een advocaat die als klerkje bij een notaris werkt, zo'n benijdenswaardige positie is dat nu ook weer niet.

Je zou bijna gaan denken dat het aan de scenarioschrijvers ligt dan, dat Tom zo'n vrouwenmagneet is. :P
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
zou kunnen, maar dat wil dan zeggen dat zowel Bianca als Peggy maar 1 hersencel hebben? :lol:

Het zou mij toch verwonderen dat dit de doorslaggevende factor zou zijn, vooral voor Bianca.
Zijn status kan het ook niet zijn, een advocaat die als klerkje bij een notaris werkt, zo'n benijdenswaardige positie is dat nu ook weer niet.

Je zou bijna gaan denken dat het aan de scenarioschrijvers ligt dan, dat Tom zo'n vrouwenmagneet is. :P
:lol:
Daar lijkt het wel op inderdaad, want aan Tom zelf kan het volgens mij ook niet liggen.. :mrgreen:

Rosa en Jenny hebben wel altijd bergen commentaar op het "chichi-gehalte" van de fam. Bastiaens, maar willen nu blijkbaar maar wat graag dat hun dochters daarbij gaan horen. Eigenlijk is Frank de enige die consequent is in zijn commentaar. :?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik vraag mij wel af of Jenny en Marianne nog even graag zouden willen dat Tom en Bianca terug een item zouden worden, als Bianca niet zwanger zou zijn.
en Marianne zal ook wel kost wat kost willen vermijden dat haar zoon opnieuw aanpapt met de dochter van 'die café-madam'.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik denk zeker dat Marianne Bianca sowieso graag als schoondochter had gewild. Maar op dit moment denk ik ook wel dat die zwangerschap ervoor zorgt dat Marianne zo blijft "pushen". Anders had ze zich wel eerder bij die breuk neergelegd waarschijnlijk. Marianne verkiest Bianca zeker boven Peggy, dat zal ook wel meewegen. Die actie van Peggy op haar bruiloft heeft er natuurlijk ook geen goed aan gedaan. Bovendien denk ik dat Marianne misschien ook wel schrik heeft dat Peggy en Tom samen komen omdat Ann's moederschap dan in het gedrang zou kunnen komen...

Toch vind ik het van Jenny wel raar dat ze in eerste instantie zelfs niet tegen een abortus was, en nu zo'n 180 graden gedraaid is met haar mening.

Van Marianne kan ik het dus wel begrijpen, maar van Jenny en Rosa zie ik de logica gewoon echt niet. :?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, waarschijnlijk, want qua uiterlijk zie ik het toch ook niet meteen. Had Kevin Janssens ofzo nu die rol gespeeld, dan zou ik het nog begrijpen :)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:Ik denk zeker dat Marianne Bianca sowieso graag als schoondochter had gewild. Maar op dit moment denk ik ook wel dat die zwangerschap ervoor zorgt dat Marianne zo blijft "pushen". Anders had ze zich wel eerder bij die breuk neergelegd waarschijnlijk. Marianne verkiest Bianca zeker boven Peggy, dat zal ook wel meewegen. Die actie van Peggy op haar bruiloft heeft er natuurlijk ook geen goed aan gedaan. Bovendien denk ik dat Marianne misschien ook wel schrik heeft dat Peggy en Tom samen komen omdat Ann's moederschap dan in het gedrang zou kunnen komen...

Toch vind ik het van Jenny wel raar dat ze in eerste instantie zelfs niet tegen een abortus was, en nu zo'n 180 graden gedraaid is met haar mening.

Van Marianne kan ik het dus wel begrijpen, maar van Jenny en Rosa zie ik de logica gewoon echt niet. :?
Het is een looser eerste klas, op alle gebied. En dat Marianne zo redeneert dat diploma's de man maken, en niet zo geneigd is te kijken naar de mens zelf, kan ik begrijpen. Maar ik krijg stilaan een vermoeden dat Rosa maar al te blij zou zijn dat Peggy met een advocaat naar huis komt. Bedrieger of niet, leugenaar of niet......Maar ja, zij is met Luc en die is ook niet van z'n eerste bedrog dood. Dus dat is daar waarschijnlijk maar bijkomstig !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:Het is een looser eerste klas, op alle gebied. En dat Marianne zo redeneert dat diploma's de man maken, en niet zo geneigd is te kijken naar de mens zelf, kan ik begrijpen. Maar ik krijg stilaan een vermoeden dat Rosa maar al te blij zou zijn dat Peggy met een advocaat naar huis komt. Bedrieger of niet, leugenaar of niet......Maar ja, zij is met Luc en die is ook niet van z'n eerste bedrog dood. Dus dat is daar waarschijnlijk maar bijkomstig !
Zoiets moet het wel zijn inderdaad, anders kan ik me ook niet voorstellen dat Rosa Tom als ideale partner voor Peggy ziet. Maar eigenlijk geldt dat voor Jenny ook dan, want zij staat ook niet bepaald negatief meer tegenover Tom.
Mooie principes hebben die 2, en zeuren over "die chichi-familie" hoeven ze dan ook niet meer te doen.. :roll:
Laatst gewijzigd door Christel op zo 28 feb 2010, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel grappig dat Ann tegen Tom zei dat hij niet bepaald een expert in relaties was. Hij keek dan zelfs verbaasd.
0 x
Gesloten