Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
Nou, zo ga je echt met plezier met pensioen. Jenny is een drammer en nu moeten we samen gezellig op reis, terwijl Leo dat helemaal niet ziet zitten.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Kunnen ze Rosa ook niet meenemen?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Verpest het toch niet voor die twee!Peter Jansens schreef:Kunnen ze Rosa ook niet meenemen?

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
En Simonne die had ook al goesting om met een mobielhome rond te trekken. Kunnen ze een spin-off maken : "Thuis op reis" 

0 x
-
- x 435
Ja, Jenny, Leo, Rosa, Simonne,Franky,Tibo,Tom,Peter,Ann, heu...wie blijfter nog over? 

0 x
-
- Poster rang 1
Een grote mobilhome, Jenny en Leo, en Franky op de vlucht voor Tibo, Ann als therapie, Simonne uit wraak t.o. Frank, Rosa met Sandrine, Peter en Peggy samen op date.... hmmm wie blijft over ? Marianne en Geert
Maar alle gekheid op een stokje. Ik heb het niet zo met Leo, 'k weet niet waarom, maar met een vrouw als Jenny constant achter mijn gat zou ik misschien ook een zagevent worden....

Maar alle gekheid op een stokje. Ik heb het niet zo met Leo, 'k weet niet waarom, maar met een vrouw als Jenny constant achter mijn gat zou ik misschien ook een zagevent worden....

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Leo is typisch een gepensioneerde die zijn job niet kan loslaten
Maar hij klonk toch al vriendelijker aan de telefoon. Straks krijgt de "taxi" nog de prijs van klantvriendelijkst bedrijf
Dat hij daar nog gaat rond lopen dat verwondert me niet maar ik vraag me af of het niet gevaarlijk kan worden. Stel dat simonne, peggy en mayra het zo druk hebben dat zij Leo willen inschakelen en hij heeft geen zin of hij heeft andere plannen

Dat hij daar nog gaat rond lopen dat verwondert me niet maar ik vraag me af of het niet gevaarlijk kan worden. Stel dat simonne, peggy en mayra het zo druk hebben dat zij Leo willen inschakelen en hij heeft geen zin of hij heeft andere plannen

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarom moest Leo aan Jenny en Rosa leren knipperen met de vingers? Ik begreep het niet goed.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Het heeft te maken met de "verrassing" die Peter voorbereidt voor PeggyCrackers schreef:Waarom moest Leo aan Jenny en Rosa leren knipperen met de vingers? Ik begreep het niet goed.
0 x
-
- x 435
We horen nu bij leo al een aantal weken de naam van zijn dochter en kleindochter vallen
Een terugkeer van de rosse sprinkhaan?

0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Jolanda_tje schreef:We horen nu bij leo al een aantal weken de naam van zijn dochter en kleindochter vallen

0 x
-
- x 435
Laat ons hopen, want die speelt altijd van die onuitstaanbare rolletjes...Flannery schreef:Mmmm, denk dat Clara Cleymans het een beetje te druk heeft...
0 x
-
- x 435
Misschien wel, maar dan had ik toch liever Nina dan Lynn!Lazylady schreef:Laat ons hopen, want die speelt altijd van die onuitstaanbare rolletjes...Flannery schreef:Mmmm, denk dat Clara Cleymans het een beetje te druk heeft...
0 x
-
- x 435
Toch wel mooi dat Leo de moeite neemt om naar hen te schrijven na al wat er gebeurd is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Een brief schrijven die je wil nalaten voor als je er niet meer bent in een atomaschriftje aan een salontafeltje
Het leek mij een vreemde manier. Ik zou niet kunnen schrijven aan een salontafeltje, maar ik ben dan ook geen kabouter.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!