Smaken verschillen maar ik vind het *_______*
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
gerrit
- Nog geen rang
- Contacteer:
Idem hier. En da's de eerste keer dat ik in m'n kaarten laat kijken wat betreft vrouwelijk schoon in Thuis.ThomSten schreef:Vandaag stond Marie in de geniek (zie snapshot bij 'creatief) met haar nieuwe haardracht.
Smaken verschillen maar ik vind het *_______*
0 x
... there's a man in a smiling bag...
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
-
gerrit
- Nog geen rang
- Contacteer:
- Prieeltje
- Poster rang 1

Helemaal mee eens, maar aan de snapshots te zien (heb de 1e twee afleveringen gemist) vind ik dat ze er heel goed uit ziet met haar nieuw kapsel!gerrit schreef:De gustibus et coloribus non est disputandum, dus
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Prieeltje
- Poster rang 1

Mieke schreef:Ik zie haar liever met wat meer volume in haar haar, zo met die grote krullen zo.
Zo uitgeföhnd toont haar gezicht veel groter
Als haar haar los hing vond ik die krullen ook wel mooi, maar als ze het dan in en staartje deed of opstak hingen er zo 2 grote krullen aan haar oren (en had ze precies een beetje flaporen
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Prieeltje
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Maar de afleveringen zijn misschien al wat langer geleden opgenomen als de generiek (aangezien ze met opnames altijd vooruit lopen en die generiek waarschijnlijk nog niet zo lang geleden opgenomen is), dus misschien dat we haar binnenkort ineens met een nieuw kapsel zien ronlopen?Prieeltje schreef:'t Is blijkbaar alleen in de generiek dat haar haar zo strak is, want in de aflevering van gisteren waren het nog krullen!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mieke
- Poster rang 4

- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer: