familie Fierens

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: familie Fierens

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:
Christel schreef:
jessie V. schreef:Nancy is een echte bloemenexpert: "laat me raden: dit zijn gladiolen!" Nee, zegt Marianne dit zijn fresia's. :lol:
En dan de opmerking van Nancy dat ze die 2 altijd door elkaar haalt.. :lol:
Ja, gladiolen lijken op freesia's :? ze zijn alleen wat warmer gewassen.
Jammer dat we den Eddy zolang moeten missen.
Komt er dan geen verder onderzoek naar dat ongeval dat hij met de vrachtwagen gehad heeft ? Da's precies allemaal met Joeri onder de mat geveegd.
Vind ik ook best raar, net zo goed als die toestand van Eddy in Rusland. Of het moet zijn dat we van dat alles nog wat gaan horen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef: Vind ik ook best raar, net zo goed als die toestand van Eddy in Rusland. Of het moet zijn dat we van dat alles nog wat gaan horen...
Ja zeg, Eddy in het gevang in Rusland... er spelen zich interessantere verhaallijnen af buiten het scherm dan op het scherm, mijn gedacht.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:
Christel schreef: Vind ik ook best raar, net zo goed als die toestand van Eddy in Rusland. Of het moet zijn dat we van dat alles nog wat gaan horen...
Ja zeg, Eddy in het gevang in Rusland... er spelen zich interessantere verhaallijnen af buiten het scherm dan op het scherm, mijn gedacht.
t zou wel interessant zijn. :)
maar iedere keer dat hij met z'n camion vertrekt weten we eigenlijk wel dat het met Witse te maken heeft. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
Luc schreef:
maar iedere keer dat hij met z'n camion vertrekt weten we eigenlijk wel dat het met Witse te maken heeft. :)
Hij moet niet bij Witse zijn, hij moet "Thuis" opfleuren, verdorie!!!
Dat wordt hoog tijd ja! ;)
Toch vraag ik me af wanneer Eddy terug gaat komen, nu Waldek ook al bij Nancy intrekt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Rieka schreef:
lord F. schreef:
Luc schreef:
Hij moet niet bij Witse zijn, hij moet "Thuis" opfleuren, verdorie!!!
Dat wordt hoog tijd ja! ;)
Toch vraag ik me af wanneer Eddy terug gaat komen, nu Waldek ook al bij Nancy intrekt.
Viel me precies op dat Eddy wel geregeld in de begingeneriek zit terwijl hij al een tijdje niet meer meedoet.
Het zou me niet verwonderen dat ie plots voor de deur zal staan eens Waldek z'n intrek genomen heeft bij Nancy. :)
Allez, moest ik scenarist zijn zou ik dat toch zo doen. ;)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Eddy zit verdorie in 1 van de spannendste avonturen van zijn leven in Rusland en daar tonen ze verdorie niets van :twisted: :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:Eddy zit verdorie in 1 van de spannendste avonturen van zijn leven in Rusland en daar tonen ze verdorie niets van :twisted: :lol:
misschien moet Eddy z'n eigen spin-off serie krijgen met z'n avonturen als vrachtwagenchauffeur. :)
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Wat was dat met Britney? Spontane gedaanteverwisseling of zo? Ok dat ze af en toe een ander kindje inzetten maar zo'n verschil is er toch echt over? Zeker nu Britney al een hele tijd door hetzelfde kindje wordt gespeeld...
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Ik zag het ook direct. Vond het ook raar ik snap ook dat kinderen maar 24 x in een jaar mag spelen, ben benieuwd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

op die kinderen let ik blijkbaar nooit, want t was me zelfs nooit opgevallen. :)
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Ik vond het verschil ook té groot.
Ik snap wel dat het moeilijk is om twee kindjes te vinden die als twee druppels water op elkaar lijken, maar een beetje moeite doen om kindjes te vinden die toch een beetje op elkaar lijken, zou toch wel mogen.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Nancy had blijkbaar niks door, dus niet meteen een probleem, denk ik :roll: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben nog steeds een fan van Nancy. Lijkt me ook een leuke rol om te spelen. En de laatste tijd laat ze nogal van zich horen. Soort detective, ze wil die "rosse sprinkhaan" ontmaskeren.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef:Ik ben nog steeds een fan van Nancy. Lijkt me ook een leuke rol om te spelen. En de laatste tijd laat ze nogal van zich horen. Soort detective, ze wil die "rosse sprinkhaan" ontmaskeren.
ja, haar motief is dubbel :enerzijds de vijand, die Peter afgepakt heeft van haar Fem, ontmaskeren, maar ik denk toch ook dat haar eerlijkheidsgevoel en medeleven met Madeleine een rol speelt. En dat siert haar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:
jessie V. schreef:Ik ben nog steeds een fan van Nancy. Lijkt me ook een leuke rol om te spelen. En de laatste tijd laat ze nogal van zich horen. Soort detective, ze wil die "rosse sprinkhaan" ontmaskeren.
ja, haar motief is dubbel :enerzijds de vijand, die Peter afgepakt heeft van haar Fem, ontmaskeren, maar ik denk toch ook dat haar eerlijkheidsgevoel en medeleven met Madeleine een rol speelt. En dat siert haar.
Dat denk ik ook zeker, dat Nancy het ook voor Madeleine doet. Al doet het haar volgens mij ook heel veel plezier dat Nina en Peter tegelijkertijd ook op hun neus kijken. Maar dat mag ook wel vind ik, die voldoening heeft ze dubbel en dwars verdiend... Hoera voor Nancy! :cheer:
0 x
Gesloten