Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Dieter was weer in de buurt als Rosa en Tamara aan het babbelen Arena voer Jacques... :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: wo 07 apr 2021, 21:45 Dieter was weer in de buurt als Rosa en Tamara aan het babbelen Arena voer Jacques...
Nee zoals Jacques altijd in de buurt was toen Dieter en Tim aan het babbelen waren dus...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: wo 07 apr 2021, 22:33 Nee zoals Jacques altijd in de buurt was toen Dieter en Tim aan het babbelen waren dus...

Ik blijf het herhalen, dat is zo vergezocht dat het lachwekkend is.

Wel even moeten lachen toen Jacques om 7 uur (?) 's ochtends bij Tim aan de deur stond, die kerel schrok zich een ongeluk :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: do 08 apr 2021, 00:58 Wel even moeten lachen toen Jacques om 7 uur (?) 's ochtends bij Tim aan de deur stond, die kerel schrok zich een ongeluk :lol:
Dat vond ik ook wel grappig. Was duidelijk even slikken voor Tim :mrgreen: :lol:
Maar verder is het inderdaad te gek voor woorden dat zowel Jacques als Dieter altijd net rond de juiste tijd op de juiste plaats zijn om weer iemand af te luisteren. Die hele zaak is net één grote mond-tot-mond-reclame zo. :crazy:
Ergerlijk...
daffy duck schreef: wo 07 apr 2021, 19:58 Nina, haar lichaamstaal spreek boekdelen en de non-verbale maniertjes en een duistere gezichtsuitdrukking wijst op niet zoveel goeds. Opgepast Leo, ze komt waarschijnlijk wel met een dubbele agenda! :problem:
Inderdaad... Ze is er in elk geval niet omdat ze zo gek is met haar opa, zoveel is wel duidelijk. En dan doel ik niet eens echt op haar reactie toen bleek dat Leo met Christine heeft afgesproken dat Yasmine daar zolang naar school kan, want ik moet toegeven dat ik wel begrijp dat Nina daarvan over de rooie ging. Goed bedoeld van Leo natuurlijk, maar dat gedram haalt niks uit en werkt alleen maar averechts bij iemand die hem 9 jaar lang niet wilde zien. Dat zou Leo zelf ook moeten beseffen.
Maar verder tolereert Nina hem alleen maar, in mijn ogen. Ik zie verder totaal geen warmte of affectie voor hem :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die warmte en affectie is inderdaad ver te zoeken. Ze gebruikt hem gewoon ergens voor. Helaas is Leo zo in de zevende hemel dat hij geen kwaad van haar kan horen. Waar zou ze dat geld voor nodig hebben?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 08 apr 2021, 13:58 Waar zou ze dat geld voor nodig hebben?
Voor haar toekomst zeker. Je settelen in Portugal kost natuurlijk geld. Maar ik krijg meer en meer de indruk dat ze ergens bang voor is. Dat ze Yasmine niet naar een school wil laten gaan en zelf wil onderrichten is precies omdat ze niet wil dat die door iets of iemand gezien wordt of ergens officieel ingeschreven staat of zo.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dat sowieso. Want Leo mocht zelfs niet met Yasmine naar de dierentuin.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 08 apr 2021, 13:58 Die warmte en affectie is inderdaad ver te zoeken. Ze gebruikt hem gewoon ergens voor. Helaas is Leo zo in de zevende hemel dat hij geen kwaad van haar kan horen. Waar zou ze dat geld voor nodig hebben?
Blijkbaar toch niet. Ze had simpelweg even een verblijfplaats nodig in de buurt van een persoon die haar blijkbaar een nieuwe identiteit kan bezorgen alvorens verder te vluchten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik schreef dus: Ze gebruikt hem gewoon ergens voor :mrgreen:
3 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Inderdaad!
Ik dacht gisteren nog toen Leo aan het stofzuigen was, dat zij dat ook wel kon doen, in plaats van haar opa.
Een handje toesteken is toch het minste dat je op zo'n moment kan doen.
En Leo had die tas ook toevallig kunnen 'laten vallen' toen hij wat speelgoed van Yasmine aan het opruimen was.
Zo is het wel makkelijk - en ook altijd een oppas, een auto en een pc bij de hand, als het nodig is.
Plus een opa die lekkere soep maakt, blijkbaar ;)
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Paulien. Dat ze het niet makkelijk heeft met Karin kan ik begrijpen. Maar ze staat er wel niet bij stil dat het Karin is die zich de poten van onder haar gat heeft gecrosst om haar kinderwens mogelijks waar te maken. Daar bovenop ook weeral Kobe in de steek laten omdat ze het niet met zijn moeder kan vinden is erover, en dan nog weer op zo'n laffe manier. En eigenlijk mag ze daar ook wat lappen voor krijgen.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Paulien verdient inderdaad lappen, maar ik denk dat het niet door Karin is dat ze meeging met Jacques en Rosa, maar door Kobe.
Ze is boos op hem omdat hij Jacques heeft gezegd dat hij het huis niet moet kopen en om hem dat te laten voelen, komt hij niet naar huis. Tegen over Jacques steekt ze het op Karin, maar eigenlijk wil ze Kobe treffen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Dat wordt dan leuk bij de familierechter. "Wel meneer/mevrouw de voorzitter, eigenlijk kan ik mijne vent niet meer uitstaan, zelfs niet meer in mijn buurt verdragen maar ik wil wel nog samen met hem een kind adopteren :mrgreen:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: za 10 apr 2021, 16:01 Dat wordt dan leuk bij de familierechter. "Wel meneer/mevrouw de voorzitter, eigenlijk kan ik mijne vent niet meer uitstaan, zelfs niet meer in mijn buurt verdragen maar ik wil wel nog samen met hem een kind adopteren
Dan denk dat die rechter hen alle twee een nul op het rekest zal geven en Paulien kan dan dan Kobe verwijten dat het allemaal zijn schuld is.
Zou het niet beter zijn dat Kobe en Paulien zouden scheiden? Paulien is eigenlijk geen vrouw om een relatie aan te gaan.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: za 10 apr 2021, 20:33 Paulien is eigenlijk geen vrouw om een relatie aan te gaan.
Ik vind dat Paulien altijd gaat voor diegene die haar het meeste biedt en toch zo vlug vergeten is wat een ander voor haar gedaan heeft, eens ze maar de minste tegenslag heeft. Dat ergerlijke gedrag zal haar toch weer eens zuur opbreken vrees ik.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie