Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ik ben benieuwd wat Thilly gaat doen om Jasper te strikken.

En Stan heeft dus toch zijn mond opengedaan. Al weet ik binna zeker dat het hem er dit keer helemaal niet over ging om Jacques zwart te maken. "Misschien verdiende ik het wel. Ik leef tenminste nog." Arme jongen. Maar zelfs als Daan er niets over zegt, zal het wel uitkomen. :-?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Mja, vroeg of laat komt dit waarschijnlijk wel uit.
Maar het is zoals Stan zei: er waren geen getuigen.
Of die waren er wel maar ik denk wel dat hij weet dat op dit moment noch Frank, noch Joren zullen bevestigen wat er echt gebeurd is.
Het feit dat hij Jacques ten onrechte van aanranding heeft beschuldigd (wat wel veel mensen weten) zal alvast Stans geloofwaardigheid niet ten goede komen.
Grote kans dat het als een natrap beschouwd wordt, want 'bij Stan is er een hoek af, hij zit in de psychiatrie'.

Tot hiertoe vind ik die Daan wel een toffe gast, hij geeft de indruk met zijn voeten op de grond te staan en hij kijkt voorbij de dingen die Stan al gedaan heeft en diens opname.
Hij oordeelt niet meteen, stelt geen ongepaste vragen en houdt rekening met het feit dat Stan het moeilijk heeft.
Pluim voor Daan dus!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

JA, pluim voor Daan, en eigenlijk ook voor Stan. Hij is op goede weg, en ik duim dat hij zo verder doet.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Was er een aflevering vandaag? Het leek mij of ze een aantal overschotjes aan het uitzenden waren. :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

en ik vond de aflevering van gisteren maandag vlot vooruitgaan in tegenstelling tot vorige week waar men allemaal gelukkige mensen zag en dus saai :lol: Moet wel opmerken dat de hoeveelheid koffie die bob voor tamara inschonk wel heel miniem was :lol: Zelf heb ik als ik opsta wel enkele stevige mokken nodig eer ik aanspreekbaar word.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Fijne afleveringen de laatste tijd, eindelijk een hele hoop nieuwe verhaallijnen. En hopelijk binnenkort weer spanningen tussen de families Bomans-Bastiaens-Dedecker.
Wel raar dat Simonne zo onverschillig bleef bij de dood van haar ex.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel 'stom' dat oude personages (Mo, Aisha, Bianca) weer opgerakeld worden, en zeker omdat we hun niet zien. Weer n excuus om sommige acteurs n tijdje uit de serie te schrijven ?

En binnen 5 jaar keert Kaat wschl weer terug in de serie ?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Die "oude" personages hadden tenminste nog een deftige verhaallijn terwijl dat van het nieuwe geweld moeilijk kan gezegd worden. Ja Stan maar daar maken ze terug een heilig boontje van. Dus geef mij maar drama, dat is tenminste de moeite ipv al dat zoetsappig gezemel van Rosa, Kobe etc. Vooruit Marianne, zet je feeks-hoed maar terug op.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Hopelijk overleeft Bianca het, maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen aangezien er toch wel heel veel nieuwe verhaalmogelijkheden zouden zijn als ze zou sterven. Vermoedelijk krijgen we ook Robin deze week te zien, en ik hoop echt dat hij niet plots een puber van 15 blijkt te zijn.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Icarus123 schreef: di 05 nov 2019, 21:12 Hopelijk overleeft Bianca het, maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen aangezien er toch wel heel veel nieuwe verhaalmogelijkheden zouden zijn als ze zou sterven.
Even een doorslagje van het verhaal Lowieke en Leontien? Ik hoop dat ze het laten.

Bovendien krijg je dan naast Robin ook Jenny junior die een nieuwe ouder moet zoeken, misschien is Ann kandidaat ?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1371
x 1727
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Amai, twee nieuwe kinderen in thuis! Gaan die dat overleven?? :denk:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Tiboko schreef: wo 06 nov 2019, 01:11 Jenny junior die een nieuwe ouder moet zoeken, misschien is Ann kandidaat ?
Jawadde, daar heb ik nog niet aan gedacht :doh:

En die Els, die vertrouw ik voor geen meter :yup: Altijd maar die complimentjes voor de zaak die Femke & Peter hebben opgebouwd en Femke die daar als een volgzame golden retriever haar zit aan te gapen.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Dat vraag ik me ook af, van die kinderen. Ik wilde al langer dat Robin terug zou komen, al was het maar tijdelijk, zodat ik hem toch eens zou zien (hij was al buiten beeld toen ik begon te kijken). Ben nu inderdaad wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken voor hem en kleine Jenny. Hopelijk gaan ze de geboortedatum niet vervroegen. :nope:

Voor mij is dit een nieuwe verhaallijn, dus ik ben erg nieuwsgierig. :D

Een keer geëdit.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom vindt iedereen dat Tom zo nodig naar Marokko moet gaan? Gaat hij daar de liefhebbende papa spelen?
En waarom maakt Eddy zich zo druk om het doen en laten van Tilly?
En begint Simonne nu eindelijk genoeg te krijgen van haar eens zo geliefde "baby"?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef: wo 06 nov 2019, 21:04 Waarom vindt iedereen dat Tom zo nodig naar Marokko moet gaan? Gaat hij daar de liefhebbende papa spelen?
Dat niet zozeer, denk ik. OF toch niet iedereen verwacht dat van hem (Marianne laat ik hier maar even buiten beschouwing, want die heeft al sinds jaar en dag zo'n vertekend beeld van haar zoon vs zijn kinderen :angel: :razz: ).

In de eerste plaats vraag ik me vooral af wat dat manneke met zo'n vreemde kerel moet. :-?
Maar er hangt ook veel af van de rest van de situatie, vind ik. Is er iemand anders in Marokko die Robin goed kent en die voor hem wil zorgen in zijn vertrouwde omgeving, bijvoorbeeld? Want dan zou daar - in mijn ogen toch - normaal gesproken wel de voorkeur naar uit gaan.

En hoeveel contact hebben de families gedurende de laatste jaren eigenlijk met elkaar gehad? Want wij hebben daar niks over gehoord, maar het feit dat Aisha zelf meteen naar Marianne gebeld heeft om door te geven wat er met Robin en Bianca gebeurd is, doet wel vermoeden dat ze elkaar in elk geval op de hoogte gehouden hebben al die tijd. In dat geval kan ik me ergens wel een beetje voorstellen dat sommige mensen op dit moment dan ook enige betrokkenheid van Tom verwachten, al zou het maar ter ondersteuning geweest zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie