Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ILoveDidi
Nog geen rang

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door ILoveDidi »

Bij deze vrees ik dat Tom Judith niet meer terug krijgt...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Was dat een deel van zijn plannetje? :razz:
Tom is toch een zielige man. :thumbdown: Hij gaat nog aangifte doen ook :lol:
Kijk eens, meneer de agent, huiselijk geweld.
Hij denkt zo dat hij erg slim is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Het is en blijft een advocaat. Op dat gebied is hij niet veel beter dan Peter die ook vuil spel speelde ten tijde van Femke en Peggy. Hij denkt natuurlijk dat Stan aan zijn kant zal staan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk niet dat dit een deel van zijn 'plan' was, dat het eerder kwam door het moment, omdat ze net samen foto's van Stan hadden zitten bekijken en omdat Judith nogal toeschietelijk overkwam.
Maar slim was het zeker niet.
Tom, gij hete patat!!! :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Ik denk niet dat dit een deel van zijn 'plan' was, dat het eerder kwam door het moment, omdat ze net samen foto's van Stan hadden zitten bekijken en omdat Judith nogal toeschietelijk overkwam.
Ben wel benieuwd wat hij wil bereiken met het aangeven van partnergeweld? Ik vrees dat zelfs Stan dit erover zal vinden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste is maar te hopen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat het hem opeens heel duidelijk werd dat Judith alle bruggen achter haar wil verbranden, wat Tom betreft.
Dat zou ook inhouden dat het 'ouderlijk huis' niet meer in handen van 1 van de Bastiaensen of De Deckers zou zijn.
Volgens mij wil hij nu proberen om bij de scheiding te redden wat nog mogelijk is.

En een klacht wegens partnergeweld speelt natuurlijk in het nadeel van Judith.
Misschien wil hij het naderhand op een akkoord gooien: het huis voor hem en hij laat de klacht vallen?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Ja, dat huis zal een breekpunt worden. Ook moeder Marianne zal dit niet zomaar laten passeren en ze heeft haar centen terug...
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

ikke schreef:
satine schreef:Ik denk niet dat dit een deel van zijn 'plan' was, dat het eerder kwam door het moment, omdat ze net samen foto's van Stan hadden zitten bekijken en omdat Judith nogal toeschietelijk overkwam.
Ben wel benieuwd wat hij wil bereiken met het aangeven van partnergeweld? Ik vrees dat zelfs Stan dit erover zal vinden.
Zoals ik ook in ander topic aangaf, ik vond dit toch meer een opgezet spel, eerst die foto van Stan, dan staat die daar ineens, en dan dat knikje van Tom naar Stan, heel raar allemaal.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

vdbemdsa schreef:
ikke schreef:
Zoals ik ook in ander topic aangaf, ik vond dit toch meer een opgezet spel, eerst die foto van Stan, dan staat die daar ineens, en dan dat knikje van Tom naar Stan, heel raar allemaal.
Afwachten maar, je ZOU kunnen gelijk krijgen. :thumbdown: En dan vind ik het wel heel vuil spel van Tom en z'n moeder en Stan. :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dan zou dat willen zeggen dat Tom op voorhand wist dat hij Judith zou kussen, dat zij hem meteen zou afwijzen en hem 'aanvallen', net op het moment dat Stan binnen komt.
Ik had het gevoel dat Tom Judith kuste omdat hij op dat moment dacht dat dit een goed idee was.
Judith bekeek hem ook zo lang, met hun hoofden zo dicht bij elkaar.
Ik denk dat het gewoon een spontane actie van Tom was.

En dat knikje kwam voor mij over als 'nu zie je hoe je moeder mij behandelt.'
Maar dat is mijn visie, ik kan er ook helemaal naast zitten. :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Dan zou dat willen zeggen dat Tom op voorhand wist dat hij Judith zou kussen, dat zij hem meteen zou afwijzen en hem 'aanvallen', net op het moment dat Stan binnen komt.
Ik had het gevoel dat Tom Judith kuste omdat hij op dat moment dacht dat dit een goed idee was.

Jij ZOU natuurlijk ook wel (weer) gelijk kunnen hebben, want idd dan zou alles tot in de puntjes moeten zijn voorbereid zijn geweest en dat is nu niet meteen Tom's sterkste punt. :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: Judith bekeek hem ook zo lang, met hun hoofden zo dicht bij elkaar.
Ik vond het al bij al een heel rare scène.

Geen moment maakte Judith ook een opmerking dat Tom zoveel foto's had gekregen van Stan, terwijl zij zelfs geen "happy new year" of zoiets had gekregen. Ze vond het precies doodnormaal ;-)

Nogal raar ook van Tom (die daar nota bene zat omdat Judith wil scheiden) van haar ene moment van twijfel gretig gebruik maakte om haar te kussen. Dit had hij zoveel beter kunnen aanpakken, met een veel positiever resultaat...
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef:Dan zou dat willen zeggen dat Tom op voorhand wist dat hij Judith zou kussen, dat zij hem meteen zou afwijzen en hem 'aanvallen', net op het moment dat Stan binnen komt.

Kan ook natuurlijk, maar ik denk dat hij haar ondertussen wel kent, en dat ze tot zo iets in staat was, misschien stond Stan al op de loer he, en wachtte hij gewoon af tot er iets gebeurde. We zullen weer moeten afwachten!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef:
satine schreef: Judith bekeek hem ook zo lang, met hun hoofden zo dicht bij elkaar.
Ik vond het al bij al een heel rare scène.

Geen moment maakte Judith ook een opmerking dat Tom zoveel foto's had gekregen van Stan, terwijl zij zelfs geen "happy new year" of zoiets had gekregen. Ze vond het precies doodnormaal ;-)

Nogal raar ook van Tom (die daar nota bene zat omdat Judith wil scheiden) van haar ene moment van twijfel gretig gebruik maakte om haar te kussen. Dit had hij zoveel beter kunnen aanpakken, met een veel positiever resultaat...
Dan heb je niet goed naar haar gezicht gekeken, hoor! Dat zei niet dat ze het normaal vond dat zij geen foto's had gekregen van Stan. :naughty:
0 x
Plaats reactie