Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Je moet gewoon schoon schip maken, alles weg. Niet alleen Geert's spullen maar alles tot in de kleinste details.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het waren foto's van hen allebei, met momenten en mensen erop die voor hen beiden belangrijk waren. De foto's die ik zo snel zag, waren van het doktersfeest een aantal jaren geleden, waar ze met hun 4en heen geweest zijn. Ik denk wel dat het de exemplaren van Geert waren die in dat blikje zaten.jessie V. schreef:Maar als ik het goed begrijp zijn dat toch foto's van Geert? Of niet?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ben ik het niet mee eens.
Christel ik had jouw bericht nog niet gelezen. Mijn boodschap slaat op Caligula zijn bericht.
Christel ik had jouw bericht nog niet gelezen. Mijn boodschap slaat op Caligula zijn bericht.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als het geen privé foto's zijn van hem, dan kan ze er natuurlijk mee doen wat ze wil.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze had indertijd nog de Uit&Thuis, en die foto's waren eigenlijk voor in dat krantje. Geert vond ze echter zo mooi toen en ze hebben zo'n plezier gehad op dat bal, dat Marianne hem ook wat exemplaren gegeven heeft.jessie V. schreef:Als het geen privé foto's zijn van hem, dan kan ze er natuurlijk mee doen wat ze wil.
Privé foto's zijn het dus niet, maar ik denk wel dat ze hem hiermee raakt...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Nou, laat haar dan maar lekker knippen met haar kartelschaar. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, ieder zijn mening. Voor mij was het een grote opluchting en het moment om iets nieuws te beginnen,zonder verleden.jessie V. schreef:Mijn boodschap slaat op Caligula zijn bericht.
Maar of dat uberhaupt mogelijk is in Thuis en met ons Marianneke, dat is heel wat anders.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vraag me ook af of ze dat kan. Zodra hem weer ziet... gaat ze hem deze kerst met de piek te lijf?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik vond haar gisteravond toch behoorlijk griezelig - met haar kartelschaartje... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja ik ook, daarom dat ik dacht dat ze een beetje begon te flippen in haar bovenkamer.satine schreef:Ik vond haar gisteravond toch behoorlijk griezelig - met haar kartelschaartje...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Of ze aan het flippen is weet ik niet, maar normaal is toch ook anders, ja.Lazylady schreef:Ja ik ook, daarom dat ik dacht dat ze een beetje begon te flippen in haar bovenkamer.satine schreef:Ik vond haar gisteravond toch behoorlijk griezelig - met haar kartelschaartje...
Vooral dat ze erbij zat te lachen maakte het heel vreemd en inderdaad griezelig
Maar ja, je hoort dat wel vaker bij (v)echtscheidingen, dat mensen de raarste dingen gaan doen om de ander te raken. Triest eigenlijk, en je zou van volwassen mensen toch wel iets meer mogen verwachten eigenlijk.
De manier waarop Geert zijn stoep schoonveegt bij iedereen zonder helemaal eerlijk te zijn is ook wel irritant/pijnlijk voor haar waarschijnlijk, en dat snap ik dan ook wel weer, maar wat een paar kapotgeknipte foto's daaraan gaan veranderen zie ik niet echt in eerlijk gezegd...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm, Marianne flippen? Het onderstel mag dan al wel geraakt zijn, ik denk dat de bovenkamer nog altijd in orde is hoor.Lazylady schreef:Ja ik ook, daarom dat ik dacht dat ze een beetje begon te flippen in haar bovenkamer.
Maar ik zie haar nog wel in de loft of ergens anders binnenstomen terwijl Geert en Helène juist in een innige omhelzing zijn.
0 x
Potentia Principatum
-
Branaaa
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Moest ze nu nog foto's van zichzelf en Geert verknippen, daar kan ik nog inkomen. Maar foto's van Geert met zijn overleden dochter???Branaaa schreef:Waren dat foto's van Geert zijn dochter??
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik dacht dat het foto's waren van de zus van Marianne met Geert ; die waren toch een koppel geweest hé ?Branaaa schreef:Waren dat foto's van Geert zijn dochter??
0 x