vergelijk het met de verkeerde uitspraken van Samson ...daar vinden de kindjes dat grappig en wordt er verbeterd ; zou Thuis soms ook voor die lage leeftijden gemaakt zijn ? Dan is er werk aan ...
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
FC DE Kampioenen is gewoon een stripverhaal dat door acteurs gespeeld wordt. Ik dacht dat Thuis vooral populair was bij oudere vrouwen, zoals de meeste soaps. Met de vele nieuwe jonge acteurs, willen ze een jonger publiek aantrekken me dunkt.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Van mislukte pastoor naar SM en bondage... Van een carrièrewending gesproken 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Sofia gebruikt Waldek gewoon om bij de Withoeve binnen te geraken en het reilen en zeilen daar te leren kennen, zodat ze zich kan wreken op Vince.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Had die dat seizoen dat Kobe dood ging geen serieuze hartproblemen? Nu loopt hij rond alsof hij de Cédric van de oude garde is 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
wat is dit met onze Waldek??? Dat is toch niet geloofwaardig meer. Sex bij het haar getrokken en totaal walgelijk.
Binnenkort moet men + 18 op de begingeneriek zetten. Zo preuts ben ik niet, maar als men dit wil vertonen moet het niet zo wansmakelijk gebracht worden door een personage als Waldek die deze scenes helemaal, wegens zijn verleden, niet kan maken. Of hoe een toch 'normaal' personage kan veranderen in iemand die zich laat mishandelen door een vrouw. En dan z'n houding tegenover Femke alsof hij de meest begeerde casanova is. Kan het nog gekker worden??
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Maar hij is toch een godsgeschenk voor de vrouwen Daffy. Allez, in zijn eigen gedachten dan toch 

3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vraag me toch af wat er met Sofia gebeurd is. Haar auto was weg, dus geen onrustwekkende verdwijning ? Maar waarom faket ze dan dat ze dood is ? Ze zou Waldek gebruikt hebben ? Maar waarom ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Hopelijk krijgen we spoedig antwoord op dit mysterie want Waldek is van de grond aan het gaan en totaal zichzelf niet meer. Denk dat hij in een vies spelletje terecht gekomen is ! Maar hoe, wat, wanneer en meer van die vragen begin ik mij toch te stellen.... blijft voor mij nog een raadsel!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Waldek moet nu dringend 2 dingen doen. Controleren of de grote hoeveelheid wijn die Sofia kocht wel degelijk betaald is en een bloedafname om vast te stellen of hij niet gedrogeerd is (als het al niet te laat is
). Iedereen heeft het maar over zat, maar niemand denkt verder wat toch wel raar is in tijden van GBH en roofies.

2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik moest ineens denken aan de verhaallijn toen Julia haar verdwijning in scène zette (remember, het bloed in de flat) en Waldek daarvoor, denk ik maar dat ben ik vergeten, een tijdlang in de gevangenis heeft gezeten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Alleen gelooft niemand (tot zelfs Dieter toe) dat ze dood is, zou dus raar zijn als Waldek hiervoor (tijdelijk?) in de gevangenis zou vliegen. En dan moet er natuurlijk ook nog een motief zijn. "De Withoeve raken" zou toch een beetje pover zijn.
Bovendien hebben ze nu (of kunnen ze indien gewenst gebruiken) meer middelen dan indertijd - ze kunnen via gsm masten haar bewegingen nagaan, de anpr camera's (om haar wagen op te sporen), geldafnames opsporen etc.
Bovendien hebben ze nu (of kunnen ze indien gewenst gebruiken) meer middelen dan indertijd - ze kunnen via gsm masten haar bewegingen nagaan, de anpr camera's (om haar wagen op te sporen), geldafnames opsporen etc.
0 x