Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ze heeft Ann meermaals bedrogen met mannen om op die manier zwanger te geraken. .
0 x
-
jeuken
- Nog geen rang
Aha ok!karolien85 schreef:Ze heeft Ann meermaals bedrogen met mannen om op die manier zwanger te geraken. .
Goed om weten!
Ik volg het nog niet zo lang (vroeger af en toe wel is gekeken, maar nooit echt gevolgd).
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ann is weer eens zo dom is als ze groot is door psychopate Mayra maar weer direct te geloven, en zelfs de zaken niet eens redelijk te bekijken/op een rijtje te zetten, te denken aan het verleden van Mayra. Ze denkt er nog niet eens dat die laatste wel eens zou kunnen liegen. Mayra kan zelfs niets bewijzen, maar ja, het is Ann haar "lieveke" hé, zelfs al zou ze iemand vermoorden!
Je zou toch zin hebben om haar de nek om te wringen?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Is momenteel te bekijken in de middagherhalingen.jeuken schreef:Aha ok!karolien85 schreef:Ze heeft Ann meermaals bedrogen met mannen om op die manier zwanger te geraken. .
Goed om weten!
Ik volg het nog niet zo lang (vroeger af en toe wel is gekeken, maar nooit echt gevolgd).
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Helemaal mee eens.Lazylady schreef:Ann is weer eens zo dom is als ze groot is door psychopate Mayra maar weer direct te geloven, en zelfs de zaken niet eens redelijk te bekijken/op een rijtje te zetten, te denken aan het verleden van Mayra. Ze denkt er nog niet eens dat die laatste wel eens zou kunnen liegen. Mayra kan zelfs niets bewijzen, maar ja, het is Ann haar "lieveke" hé, zelfs al zou ze iemand vermoorden!![]()
![]()
![]()
En dat is nu eens goed gesproken Lazylady
Ik kan nog amper kijken naar het koppel
hoewel.... ze bij elkaar passen zeker nu in dit verhaal.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

In de beginjaren van Thuis was Ann een heel intelligente vrouw. Ze was altijd het schoolvoorbeeld van de ideale studente geweest tegenover de losbol die haar broer Tom was. Ze was de trots van haar vader wijlen Walter Dedecker. Als je ziet hoe ze in de loop der jaren het bloed van onder de nagels van haar moeder heeft gehaald onder grijnzend toedoen van Mayra en zich in alles heeft laten meeslepen en manipuleren door haar, dan staat ze mijlenver af van wat ze ooit is geweest. 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
jeuken
- Nog geen rang
Heel haar verhaallijn is niet realistisch. Zogezegd een dokter, intelligent, maar dan zich zo voor de gek laten houden? Komt een beetje dwaas over.Crackers schreef:In de beginjaren van Thuis was Ann een heel intelligente vrouw. Ze was altijd het schoolvoorbeeld van de ideale studente geweest tegenover de losbol die haar broer Tom was. Ze was de trots van haar vader wijlen Walter Dedecker. Als je ziet hoe ze in de loop der jaren het bloed van onder de nagels van haar moeder heeft gehaald onder grijnzend toedoen van Mayra en zich in alles heeft laten meeslepen en manipuleren door haar, dan staat ze mijlenver af van wat ze ooit is geweest.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho,maar van dwaze dokters kan ik je hele verhalen vertellen hoor!jeuken schreef:Heel haar verhaallijn is niet realistisch. Zogezegd een dokter, intelligent, maar dan zich zo voor de gek laten houden? Komt een beetje dwaas over.
Maar soit, Ann heeft het weer niet door wat voor een kreng Mayra eigenlijk is. Anneke,steek uw licht eens terug aan als dat er uberhaupt nog is.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat mij van Ann het meeste tegenstaat is niet eens het feit dat ze Mayra hierin gelooft (door die kus in haar eigen nek kan ik me dat deze keer ergens wel voorstellen), maar wel hoe ze op Jessica reageert nu.
Ann is blijkbaar vergeten waarom ze in eerste instantie met Jessica in contact gekomen is: toen die op consultatie kwam bij haar - als huisarts - omdat ze zich zo slecht/depressief voelde. Ann heeft zelf heel onethisch gehandeld door haar - als patiënte - als vaste kinderoppas in huis te halen, en als het verhaal van Mayra nu waar zou zijn, dan zou ze toch moeten beseffen dat kwaad worden op zo'n meisje, niet bepaald de meest verstandige reactie is.
Wat dat betreft had het haar gesierd als ze de hand ook eens in eigen boezem had gestoken, en misschien op z'n minst (eindelijk) fatsoenlijke hulp voor Jessica had gezocht. Niet dat het terecht was geweest, omdat Jessica wel degelijk de waarheid spreekt, maar dat weet Ann (nog) niet.
Maar nee...Ann wordt zoals altijd gewoon boos en dat was het dan...

Ann is blijkbaar vergeten waarom ze in eerste instantie met Jessica in contact gekomen is: toen die op consultatie kwam bij haar - als huisarts - omdat ze zich zo slecht/depressief voelde. Ann heeft zelf heel onethisch gehandeld door haar - als patiënte - als vaste kinderoppas in huis te halen, en als het verhaal van Mayra nu waar zou zijn, dan zou ze toch moeten beseffen dat kwaad worden op zo'n meisje, niet bepaald de meest verstandige reactie is.
Wat dat betreft had het haar gesierd als ze de hand ook eens in eigen boezem had gestoken, en misschien op z'n minst (eindelijk) fatsoenlijke hulp voor Jessica had gezocht. Niet dat het terecht was geweest, omdat Jessica wel degelijk de waarheid spreekt, maar dat weet Ann (nog) niet.
Maar nee...Ann wordt zoals altijd gewoon boos en dat was het dan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
'Booksmart' zijn is iets heel anders dan wijsheid hebben wat het leven betreft.jeuken schreef: Heel haar verhaallijn is niet realistisch. Zogezegd een dokter, intelligent, maar dan zich zo voor de gek laten houden? Komt een beetje dwaas over.
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
Ik denk dat het dit seizoen nog tot een breuk komt tussen Ann en Mayra, met tot gevolg het vertrek van Mayra.
Daarna begint in iets met de Ruben ... tot grote blijdschap van Marianne...
Daarna begint in iets met de Ruben ... tot grote blijdschap van Marianne...
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Van het vertrek van Mayra zou ik niet wakker liggen.
Die is altijd onecht, op haar hoede. Ik bedoel het personage, niet de actrice die dat goed speelt.
Mayra manipuleert het omhooggevallen kieken dat An heet want die kan niet zonder haar " lieveke ".
Die is altijd onecht, op haar hoede. Ik bedoel het personage, niet de actrice die dat goed speelt.
Mayra manipuleert het omhooggevallen kieken dat An heet want die kan niet zonder haar " lieveke ".
0 x
-
Soapseut
- x 435
Op een dag zal Ann beseffen wat voor iemand Mayra is... Maar ze zal er niet vanaf geraken. Ze heeft Sandrine geadopteerd en heeft dus evenveel rechten als Ann.
Ann dacht dat Marianne erg was, maar nu zit ze veel dieper in de shit. Niet dat Ann zelf veel beter is. Die twee verdienen elkaar.
Ann dacht dat Marianne erg was, maar nu zit ze veel dieper in de shit. Niet dat Ann zelf veel beter is. Die twee verdienen elkaar.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wanneer gaan haar ogen nu eens een keer opengaan zeg! Een echte schotelvod is het!
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
Het is inderdaad een schotelvod, eerst die van haar moeder en dan die van Mayra. Maar ik vind niet dat Ann deugt. Ze is enorm omhooggevallen, vindt zichzelf beter dan anderen...Caligula schreef:Wanneer gaan haar ogen nu eens een keer opengaan zeg! Een echte schotelvod is het!
Marianne heeft ook veel door de vingers mogen zien van Ann (Jean-Pierre), ze was er voor haar bij die zelfmoordpoging.... Marianne is niet slecht, in tegenstelling tot Mayra, en Ann wéét tot wat Mayra in staat is. En toch heeft ze Marianne laten vallen als een baksteen. Ze verdient dit nu wel.
0 x