Femke De Grote (Vanya Wellens)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5 
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Femke heeft gezegd: We zijn niet echt close (een understatement). Als Femke alles moet vertellen dan zijn we wel een eind vertrokken. Gaat ze dan ook moeten zeggen dat haar beste vriendin in de vlucht hare man heeft afgepakt toen het nog maar net uit was en Femke haar maar zegde dat ze hem nog altijd zo graag zag terwijl Peggy ermee onder de lakens kroop?
Zo kunnen we bezig blijven.
Een feit blijft kapitaal: Peggy heeft aan Femke's kind geraakt en dat heeft ze niet gezegd tegen dat onnozel wicht want anders was het zeker boeken dicht. Ze heeft het gedaan voor Renzo,niet voor Peggy dat is waar.

Zo kunnen we bezig blijven.
Een feit blijft kapitaal: Peggy heeft aan Femke's kind geraakt en dat heeft ze niet gezegd tegen dat onnozel wicht want anders was het zeker boeken dicht. Ze heeft het gedaan voor Renzo,niet voor Peggy dat is waar.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				ranske
- Poster rang 4 
Dat is positief al moet ze er op letten elk woord tegen dat mens eerst op 'n weegschaaltje te leggen.
Van dat labiel geweest zijn was op het randje. Zou die niet Renzo terugwillen ?

Van dat labiel geweest zijn was op het randje. Zou die niet Renzo terugwillen ?
	0 x

- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
Ze laat zich zonder problemen door Luc voor zijn kar spannen om Rosa en Peggy buiten te werken en ze gaat die twee dan ook met volle plezier vertellen dat ze hun plan mogen trekken met hun gereserveerde kamers.
Maar als de ex van haar broer haar een paar vragen stelt, dan slaat ze tilt, ze durft niet eens te zeggen dat ze met Wendy geen gesprek wil.
Je valt me dik tegen, Femke!

Maar als de ex van haar broer haar een paar vragen stelt, dan slaat ze tilt, ze durft niet eens te zeggen dat ze met Wendy geen gesprek wil.
Je valt me dik tegen, Femke!

0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
Ik zou dat toch een beetje willen nuanceren. Femke had veeeeel meer tegen Wendy kunnen zeggen maar heeft het niet gedaan.
En wat als Femke tegen die Wendy had gezegd: ik zeg juist niks? Wendy had daar zeker geen vrede mee genomen en zou op zoek gegaan zijn. Femke heeft "iets" gezegd, niet het belangrijkste en idd meer om haar broer te sparen dan om Peggy.

En wat als Femke tegen die Wendy had gezegd: ik zeg juist niks? Wendy had daar zeker geen vrede mee genomen en zou op zoek gegaan zijn. Femke heeft "iets" gezegd, niet het belangrijkste en idd meer om haar broer te sparen dan om Peggy.
	0 x

Potentia Principatum

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
Mij gaat het er om dat ze de afspraak had afgezegd en daarna niet het lef had om te zeggen dat ze hier niet in betrokken wou worden.
Dat rijmt niet met de Femke die eens even orde op zaken zal stellen als het Bomans Events betreft.
En natuurlijk had ze nog veel meer kunnen zeggen - maar wat ze verteld heeft was genoeg, blijkbaar.

Dat rijmt niet met de Femke die eens even orde op zaken zal stellen als het Bomans Events betreft.
En natuurlijk had ze nog veel meer kunnen zeggen - maar wat ze verteld heeft was genoeg, blijkbaar.
	0 x

- 
				ranske
- Poster rang 4 
Femke was wat overvallen omdat ze Wendy niet in haar kantoor verwachtte.Vanwege het afzeggen 
van de afspraak was dat voor mij genoeg geweest. Ik wachtte aan de deur tot Wendy buiten was.
De laatste tijd toont ze nochtans wel haar kordate zelf en nu zegde ze een stommiteit.

van de afspraak was dat voor mij genoeg geweest. Ik wachtte aan de deur tot Wendy buiten was.
De laatste tijd toont ze nochtans wel haar kordate zelf en nu zegde ze een stommiteit.
	0 x

- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
Ze gaat het even uitleggen aan Renzo. Femke er valt gewoon niks uit te leggen. Ik dacht dat ze slimmer was. Verbaasd dat Renzo boos is, ook nog. 

0 x

- 
				ranske
- Poster rang 4 
Maar goed dat Wendy niets aan Femke zelf gevraagd heeft, als tante van Dylan.
Dat is ook een boek apart.

0 x

- 
				tvx1
- x 435
? Ze heeft toch vannalles aan Femke gevraagd?ranske schreef:Maar goed dat Wendy niets aan Femke zelf gevraagd heeft, als tante van Dylan.
	0 x

- 
				ranske
- Poster rang 4 
:ja over peggy terwijl zij op zijn zachtst gezegd ook labiele periodes had.

0 x

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Ok maar dat vroeg die Wendy niet hé . Ze vroeg specifiek naar Peggy die met haar zoontje en ex op week end zou gaan .

0 x

- 
				deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Ik vind sowieso dat Femke nog héél braaf is geweest in haar uitleg, ik denk dat ze nog veel verder kon gegaan zijn.

0 x

- 
				ranske
- Poster rang 4 
Wel Wendy, daags voor Peggy en mijn ex Peter hun huwelijk vroeg hij mijn zegen om
dat huwelijk af te blazen. Ik weigerde ook al zou dit nu al bij voorbaat mislukken.
Maar ja,ik was bruidsmeisje en after all was Peggy ooit mijn vriendin ook al pikte ze
Peter in na mijn dramatische abortus. Ja, Wendy deze werd veroorzaakt door mijn
halfbroer nadat hij hoorde dat 't kindje niet van hem was ( ? ) Ja hoe gaat dat hé ?
Hij kwam bij ons wonen en voor je 't weet bij je zwanger niet waar.
Maar toch heb ik mijn weigering bij Peter goedgemaakt, ik heb geen hart van steen
en hij mocht me nog effe zwanger maken alvorens hij wegging. Toch mooi hé ?

dat huwelijk af te blazen. Ik weigerde ook al zou dit nu al bij voorbaat mislukken.
Maar ja,ik was bruidsmeisje en after all was Peggy ooit mijn vriendin ook al pikte ze
Peter in na mijn dramatische abortus. Ja, Wendy deze werd veroorzaakt door mijn
halfbroer nadat hij hoorde dat 't kindje niet van hem was ( ? ) Ja hoe gaat dat hé ?
Hij kwam bij ons wonen en voor je 't weet bij je zwanger niet waar.
Maar toch heb ik mijn weigering bij Peter goedgemaakt, ik heb geen hart van steen
en hij mocht me nog effe zwanger maken alvorens hij wegging. Toch mooi hé ?
	0 x

- 
				reda
- Nog geen rang
Ik vind niet dat Femke iets verkeerd heeft gedaan, ze heeft nog niet half gezegd van wat Peggy allemaal geflikt heeft. Komaan zeg Peggy heeft haar kind willen vermoorden, dat is toch onvergeeflijk. Omdat Renzo vindt dat de kous af is met 'ik moei mij er niet mee met jullie ruzie', wil dat toch niet zeggen dat het daarmee voor iedereen een afgesloten zaak is. Qua familiewaarden kan dat trouwens ook wel tellen, in bed kruipen met degene die uw zus haar kind heeft willen verzuipen. In mijn ogen heeft Femke wel wat meer reden om kwaad te zijn dan hij.
Hij is zelf ook niet helemaal vrij van schuld als het gaat over het opwekken van wantrouwen van Wendy tegenover Peggy. Toen Wendy in de Zus en Zo naar Peggy vroeg, zei hij 'heeft Femke iets gezegd?', daarmee legde hij zelf de nadruk op het feit dat Femke uberhaupt iets te zeggen had over Peggy wat mogelijk niet zo positief was, waarmee hij zelf Wendy haar wantrouwen nog wat meer aanwakkerde.
Het is Peggy haar verantwoordelijkheid dat ze Lucas heeft willen doden en zo Femke meer dan terecht voor eeuwig tegen haar in het harnas heeft gejaagd (of in Thuis termen waarschijnlijk nog een aantal seizoenen). Weliswaar een verantwoordelijkheid die zij nog steeds niet heeft opgenomen, integendeel ze gedraagt zich alsof zij nog steeds recht en reden heeft kwaad te zijn op Femke en daar meer dan eens de bitch tegen te zijn. Als ze zelfs maar half zou beseffen hoe erg is wat zij heeft gedaan, zou ze ook beseffen dat alles wat Peter en Femke haar hebben aangedaan, verbleekt in het niets tegenover wat zij heeft gedaan. En dat zou Renzo ook wel eens mogen beseffen, als mens, broer en vader zijnde...Dat je zelfs maar durft zeggen dat dat zaken zijn die niet te pas en te onpas moeten opgerakeld worden, jongen toch...

Hij is zelf ook niet helemaal vrij van schuld als het gaat over het opwekken van wantrouwen van Wendy tegenover Peggy. Toen Wendy in de Zus en Zo naar Peggy vroeg, zei hij 'heeft Femke iets gezegd?', daarmee legde hij zelf de nadruk op het feit dat Femke uberhaupt iets te zeggen had over Peggy wat mogelijk niet zo positief was, waarmee hij zelf Wendy haar wantrouwen nog wat meer aanwakkerde.
Het is Peggy haar verantwoordelijkheid dat ze Lucas heeft willen doden en zo Femke meer dan terecht voor eeuwig tegen haar in het harnas heeft gejaagd (of in Thuis termen waarschijnlijk nog een aantal seizoenen). Weliswaar een verantwoordelijkheid die zij nog steeds niet heeft opgenomen, integendeel ze gedraagt zich alsof zij nog steeds recht en reden heeft kwaad te zijn op Femke en daar meer dan eens de bitch tegen te zijn. Als ze zelfs maar half zou beseffen hoe erg is wat zij heeft gedaan, zou ze ook beseffen dat alles wat Peter en Femke haar hebben aangedaan, verbleekt in het niets tegenover wat zij heeft gedaan. En dat zou Renzo ook wel eens mogen beseffen, als mens, broer en vader zijnde...Dat je zelfs maar durft zeggen dat dat zaken zijn die niet te pas en te onpas moeten opgerakeld worden, jongen toch...

0 x