Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: do 23 mar 2023, 09:18 Natuurlijk gaat "de man" winnen, want sterke vrouwen, daar houden de Thuis-schrijvers niet van.
Dus ja, Waldek zal het wel 'niet netjes' spelen en zo als de 'held' uit het verhaal komen.
Niet netjes zal het zeker worden, maar volgens mij zit Karin haar eigen ruiten aan het ingooien, Femke en Rosa gaan ook niet blijven buigen, ze zien ook dat ze een wijnboer nodig hebben, ook al speelt hij het smerig, maar die twee dames gaan het echt niet blijven pikken dat Karin mee voor de ondergang van het bedrijf zorgt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

vdbemdsa schreef: do 23 mar 2023, 14:42 maar die twee dames gaan het echt niet blijven pikken dat Karin mee voor de ondergang van het bedrijf zorgt.
Die 2 dames hebben Karin juist broodnodig gehad om te zorgen dat het bedrijf niet ten onder ging. Ze draaien op dit moment blijkbaar heel goed, iets waar fantastische wijnboer Waldek letterlijk niks aan heeft bijgedragen. Hij heeft eerder alle kansen aangegrepen om ze op alle fronten tegen te werken, en zoals het er naar uitziet, is hij niet direct van plan om op een eerlijke manier de schouders te zetten onder Feniks. Het is compleet kansloos dat Femke en Rosa dat totaal niet in lijken te zien na alles wat er de laatste tijd gebeurd is...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waldek had gelijk dat Karin ook achter de bar mocht staan maar zich daar te goed voor voelt ! Ze was er in ieder geval op gekleed, en Waldek niet met zijn werkkleding. Ik denk niet dat Waldek n verborgen agenda heeft (zich beter voordoen dan hij is en bij Karin door de mand vallen), ik denk dat hij het goed voorheeft met de wijngaard. En blijkbaar vergeten er velen dat er zonder wijngaard geen wijn en dus ook geen wijnbar is en alles wat daarrond hangt.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: vr 24 mar 2023, 11:53 denk niet dat Waldek n verborgen agenda heeft (zich beter voordoen dan hij is
Dan heb je toch een aantal afleveringen gemist of met een andere bril gekeken.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zijn hart ligt bij de wijngaard. Het is enkel met Karin dat hij problemen heeft. Als de boel failliet gaat, is hij zijn job kwijt en op die leeftijd is het niet simpel om n andere job te vinden.

Maar ja, ms ben ik wel in slaap gevallen tijdens n paar afleveringen :-)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef: vr 24 mar 2023, 12:00 Zijn hart ligt bij de wijngaard.
Daarom dat hij een tijdje geleden absoluut naar het buitenland wou en 'zijn kindje' wou verkopen.
Het is niet omdat hij denkt dat hij de enige wijnboer is in België, dat hij onmisbaar is.
Een andere wijnboer vinden zou moeilijk zijn - dat is al gebleken - maar niet onmogelijk.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat zijn verhuis n soort chantage was, dat hij het nooit echt had gedaan. Ofwel was hij het gewoon beu allemaal en nu niet meer...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: vr 24 mar 2023, 12:55 Ik denk dat zijn verhuis n soort chantage was, dat hij het nooit echt had gedaan.
Hij was anders al met Nora in het buitenland om naar hun huis te gaan kijken daar, en hij had ook al verschillende kopers actief benaderd. Jammer alleen dat Nora zijn spelletje met Rosa door had en inzag dat ze voor Waldek nou niet bepaald de liefde van zijn leven was, waardoor meneer gedumpt werd. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij hier gebleven is, en niet zijn liefde voor de wijngaard. :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Was het niet andersom? Ik herinner mij Nora die bij Judith zat uit te huilen dat ze geen koppel meer waren.

Soit. Ook in Thuis mogen mensen terugkomen op beslissingen, als ze (bij Waldek idd redelijk laat) plots inzien dat ze de fout van hun leven maken.

Niemand - ook Karin niet - gelooft daar trouwens dat hij doet alsof de wijngaard zijn leven is. Hier op het forum hebben sommigen daar blijkbaar wel twijfels over :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

johan1969 schreef: vr 24 mar 2023, 11:53 Waldek had gelijk dat Karin ook achter de bar mocht staan maar zich daar te goed voor voelt !
Inderdaad, de bar wou ze niet doen, de winkel precies ook niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: vr 24 mar 2023, 14:23 Was het niet andersom? Ik herinner mij Nora die bij Judith zat uit te huilen dat ze geen koppel meer waren.
Nee, het was niet andersom.
Nora is weggegaan toen ze besefte dat de gevoelens van Waldek voor Rosa sterker waren dan die voor haar. Hij had 'gewoon wat meer tijd nodig', wat natuurlijk een leugen was.
Nora heeft daarna bij Judith zitten wenen, niet omdat ze gedumpt werd, maar omdat ze blijkbaar altijd op de verkeerde mannen viel. En omdat haar gevoelens er nog waren en ze dit zelf ook wel moest verwerken.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

"Het belangrijkste ingrediënt van wijn is passie!"
Tiens, ik dacht toch dat dat de drojf is :whistle:
3 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij groeit er iets tussen supercasanova Waldek en Karin ...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: za 30 sep 2023, 17:27 Volgens mij groeit er iets tussen supercasanova Waldek en Karin
Spaar ons daar van :thumbdown:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waldek is al lang single. Tussen Karin en Tom botert het niet zo goed meer (ze voelt dat hij n geheim heeft voor haar). Toen ze mekaar vastpakten, dat was 'awkward' maar toch ... Ik zie Rosa en Waldek niet terug samen komen, hoewel Rosa nog wel verliefd is op Waldek.
0 x
Plaats reactie