Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door jessie V. »

Ik vind Femke steeds fanatieker worden, hevig aangemoedigd door manlief. Ik hoop, dat het juridisch niet mogelijk is om die twee buiten spel te zetten, want het klopt niet. Simonne schudde haar wijze hoofd en gelijk heeft ze.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Als Femke haar verstand gebruikt gaat ze niet in op de vragen van de ex van haar broer. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Davy?
Sorry,Dylan natuurlijk.
Het is natuurlijk geen goed vb om zaken te doen. Ze doen geen zaken. Ze willen Rosa/Peggy eruit punt! Dat is alles. En als dat ten koste van de zus&zo is,het zij zo. Ze moeten weg,weg,weg. En nog eens weg. Heeft niks met zaken te maken.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Ik vind Femke steeds fanatieker worden, hevig aangemoedigd door manlief. Ik hoop, dat het juridisch niet mogelijk is om die twee buiten spel te zetten, want het klopt niet. Simonne schudde haar wijze hoofd en gelijk heeft ze.
Allez, ik ben dan toch niet meer de enige.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Kwast schreef:Zou ze eerlijk zijn of niet? Moeten we nog even wachten.... morgen om deze tijd weten we het. Frank heeft vooralsnog geen storm voorspeld.
als ze eerlijk is ziet het er niet goed uit voor Peggy, en aan haar ogen te zien zal ze wel haar kans grijpen om haar een peer te stoven :eh:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik heb het gevol dat Femke Peggy NIET zwart gaat afschilderen want ze gunt haar broer dat co ouderschap echt wel .
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

"Tot genoegen"... GRRRRR!!! Als ik het nog één keer hoor werp ik haar persoonlijk naar het jaar 1923 toen de mensen zo nog spraken!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

nounake schreef:Ik heb het gevol dat Femke Peggy NIET zwart gaat afschilderen want ze gunt haar broer dat co ouderschap echt wel .
Dat zou straf zijn. Renzo houdt zich er volledig buiten, is een topchaffeur bij "haar" taxi's
ze gaat toch haar broer zijn zoontje waar hij dol op is niet afpakken !
Maar ze is tegenwoordig zo zot van glorie en Femke blijft Femke dat ik het niet vertrouw.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Lazylady schreef:
jessie V. schreef:Ik vind Femke steeds fanatieker worden, hevig aangemoedigd door manlief. Ik hoop, dat het juridisch niet mogelijk is om die twee buiten spel te zetten, want het klopt niet. Simonne schudde haar wijze hoofd en gelijk heeft ze.
Allez, ik ben dan toch niet meer de enige.
Ik heb het gevoel dat Femke vooral - na al wat ze in het verleden heeft mispeuterd - wil bewijzen dat ze haar zaakjes op orde heeft.
Haar diploma middelbaar heeft ze nu, dus ze denkt dat ze de hele wereld aan kan (think again!)
Ze wil vooral dat iedereen haar geweldig vindt, zo geweldig dat ze niet eens ziet dat haar eigen man haar voor zijn kar gespannen heeft en haar - in haar enthousiasme - precies laat doen wat hij wil: wraak nemen.
Dit heeft niks meer met zaken doen te maken.

Ik hoop dat haar ogen op tijd open gaan, want dit is Femke niet. :naughty:

Wat Wendy betreft: ik denk dat zij de kant van Renzo gaat kiezen.
Eender wat er in het verleden gebeurd is, haar broer doet het goed en Peggy en Dylan zijn wel gek op elkaar...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Femke zit natuurlijk wel een beetje gekneld tussen manlief en haar broer. Dat wordt nog moeilijk. Maar wat Peggy heeft willen doen met haar zoontje is ze echt niet vergeten hoor. En ik denk zo, nog wat gepush van Peter-Luc en tja...
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind het idee om die twee buiten te werken ook geen fraaie actie en betwijfel of hen dat gaat lukken. Hoe vals en achterbaks die twee ook zijn. Eigenlijk zouden ze juist een ijzersterk moeten vormen :silent: Het lijkt wel om Femke elke kans aangrijpt om Peggy te laten boeten voor wat ze heeft gedaan.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar de ideeën komen niet altijd van Femke zelf, al i s ze het eer wel mee eens. Zij wordt door die 2 mannen gebruikt om de onplezierige boodschappen door te geven. En dat is laf.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Het lijkt wel om Femke elke kans aangrijpt om Peggy te laten boeten voor wat ze heeft gedaan.
Tja, hoe zou je zelf zijn? Het is toch niet min hé.
En het is wel een oorlog daar hé. Dus gebruik je alle wapens die je hebt. En toen ik Femke de "boodschap" zag doorgeven over de reservaties aan Peggy keek ze niet bepaald treurig. En zei ze (toon Peggy de deur dichtsloeg) zo, die is dicht!
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Goed dat Femke dan toch niets gezegd heeft, maar ik vrees dat Wendy het al niet meer vertrouwt...

Amai, en nu tóch het geld voor Britney betalen. Allez, een mens kan nogal van gedacht veranderen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond het anders wel goed: Femke tegen Wendy over Peggy: Wij zijn eigelijk niet zo close! Ge moet het maar doen hé! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie