Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: do 28 feb 2019, 18:10 Hij had - als persoon die het effe allemaal ging oplossen - dat eerder met Joren moeten bespreken.
Als Simonne hem er niet attent op gemaakt had, was Joren helemààl niet op de hoogte geweest.
Maar Frank levert liever half werk.
Da’s allemaal wel waar, maar daar kon hij gistermorgen nog weinig aan veranderen. Hij heeft dat dan uiteindelijk nog zo goed als het kon proberen oplossen. Hij had het uiteindelijk nog altijd veel slechter kunnen doen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij had het niet zover moeten laten komen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 28 feb 2019, 21:02 Hij had het niet zover moeten laten komen.
Juist. Maar daar kon hij die morgen dat Joren bij hem zat nog weinig aan veranderen. En dan heeft hij uiteindelijk nog een redelijke oplossing gevonden. Joren is er ook vrij goed mee omgegaan, dus laten we maar geen Simonnekke doen en er meer van maken dan het eigenlijk is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Oei Frank!
Misschien had je toch beter eerst gevraagd waarom de werf was stilgelegd, alvorens de job aan te nemen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Echt hè... Hoe kan die mens nu zo dom zijn?? Zoiets gebeurt toch nooit voor niks, en het is toch ook een superkleine moeite om eventjes eerst navraag te doen? :-? Onvoorstelbaar... :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Frank Frank toch :doh: :doh: Hoe oud moet je nog worden om te beseffen dat Eddy een sjoemelaar is en altijd zal blijven :doh: En wie zal weer de bonen mogen fretten ? En hoe zal Peter reageren als je daar maandag met een voorhamer binnenkomt en de muur gaat uitkloppen ?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik snap dat ook niet. En het idee, dat Eddy pas weigert om dat zaakje te doen nadat hij verneemt waar die klusjes moeten gebeuren, is al helemaal absurd. Zijn engelbewaarder heeft precies weinig invloed op zijn verstand.
Voor zo'n flauwe kul moet hij dan weer bij Frank passeren, his brother in crime! :shock:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand »

Frank was al ietsje te lang aan het slabbekken met zijn braaf thuiszitten. Het moest er ooit van komen dat hij weer in een stommiteit zou worden meegesleept. Frank toch, Frank toch...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Met de beste wil van de wereld kan ik mij niet voorstellen dat Frank daar maar een steen uit de muur zal kunnen kappen zonder dat Peter of Femke naar buiten stormen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Of Simonne...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank Bomans was weer helemaal Frank Bomans. :twisted:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Ja, maar zoals Waldek zelf toegaf, Frank heeft geen woord gelogen. Frank stond niet op de eerste rij toen de eigenschap "tact" werd uitgedeeld maar Waldek wel toen hypocrisie aan bod kwam.
0 x
Elha
Nog geen rang

Bericht door Elha »

Ja maar ik vond die steken over Zoë of die andere kleine er toch over, als u kind sterft of wordt afgenomen doet dat een mens heel veel verdriet en frank zij het met geen spatje medeleven of medelijden
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Elha schreef: wo 20 mar 2019, 22:23 Ja maar ik vond die steken over Zoë of die andere kleine er toch over, als u kind sterft of wordt afgenomen doet dat een mens heel veel verdriet en frank zij het met geen spatje medeleven of medelijden
Dat is zeker zo, maar Waldek is ook niet netjes geweest tegenover één van zijn beste vrienden, Frank dus. Dat je beste vriend(in) met je partner gaat lopen wens je ook niemand toe en toch overkwam het Frank door Waldek. Toegegeven, ook wel door zijn eigen schuld, maar Simonne was nog altijd met Frank getrouwd toen het even slechter ging, ze hadden Waldek wel uit compassie in huis genomen en als dank papt hij aan met Simonne. Frank is soms irritant rechtuit maar Waldek blijft een grote schijnheiligaard. Van Frank weet je tenminste wat je er aan hebt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: wo 20 mar 2019, 22:35 en als dank papt hij aan met Simonne.
Nu herinner ik mij toch dat Simonne daar ook niet zo afkerig van was, het was dus wel degelijk wederzijds.

Ze stond zelfs op het punt om Frank in te ruilen voor Waldek, maar toen kwam er iets "vervelends" tussen - Waldek werd beschuldigd van de ontvoering/moord op Julia (als ik me niet vergis) en toen bekoelde de liefde vrij snel.

Bon - dit is alweer een tijdje geleden en het is raar dat Frank nu ineens weer zo moeilijk doet. Na dat accident bij de Kabouters (waar Frank vergeten was de handrem van de bestelwagen op te trekken en Waldek hierdoor bijna omkwam) leek de vete zelfs bijgelegd.
0 x
Plaats reactie