Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Sanneke »

Volgens mij was het middag. En dan nog, dat kan he. ;)
0 x
Sanne
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:en...Tom Lynn
Tom Bianca
Bianca Mo
Chris Mo
Leo Yvette
Leo Jenny
Tim Katrien
Tim collega politieagente
Tim Femke
Tim met losse passanten
Julia Cois
Julia Guy
Julia Luc etc...etc...
Mo Simonne
Jens Paulien
Jens Katrien ...
En die laatste twee dan nog wel tegelijk!

Moderator bericht:
En wat is er dan dat niet klopt eigenlijk?
Of is het hier een geheugentest? :razz:

Graag terug ontopic!
0 x
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Waar is schitterende Italiëreis waar Jana vorig jaar niet naar toe kon omdat ze het niet kon betalen en uiteindelijk door Bram dan toch zou gaan ?
En Louis ging ook uiteindelijk mee kunnen want hij had plots een geldezel ...
Of komt die reis nog ? Wel raar dat dit dan niet verder wordt uitgevlooid ...

Ook wel raar dat daar nu plots een ongebruikte schuur tevoorschijn komt op de B&B.
Vroeger was er een manége. Dat ze daar nu echt op gedacht hebben om in de nieuwe Zus en Zo die activiteit voor te zetten ... :dance:

Oh ja, die opsomming van de geliefden ... Alleen maar om aan te duiden hoe vergeetachtig men is. Reality-soap ? Laat me niet lachen. Eerder een gedoogbordeel. Het klopt al jaren niet meer met de realiteit. Zwanzige fictie, dat wel.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik dacht even een opmerking te kunnen plaatsen ivm wat er niet klopt in "Thuis". :whistle:
'k Zat te loeren tot Paulien terug naar huis zou gaan zonder fototoestel na de skatesessie, helaas ze dacht eraan om het terug rond haar nek te hebben bij 't thuiskomen. Maar 'k vraag mij wel af waar ze het liet terwijl zowel zij aan het skaten was.
Echt wel onverantwoord om een duur toestel onbewaakt te laten op een speelplein.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

ikke schreef:Ik dacht even een opmerking te kunnen plaatsen ivm wat er niet klopt in "Thuis". :whistle:
'k Zat te loeren tot Paulien terug naar huis zou gaan zonder fototoestel na de skatesessie, helaas ze dacht eraan om het terug rond haar nek te hebben bij 't thuiskomen. Maar 'k vraag mij wel af waar ze het liet terwijl zowel zij aan het skaten was.
Echt wel onverantwoord om een duur toestel onbewaakt te laten op een speelplein.
Dat dacht ik ook.

Ik vond het wel jammer dat ze er niet mee viel :lol:
0 x
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Het formaat van die laatste foto (op de eerste USB) had een kleiner formaat dan die andere foto's...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat niet klopt: Paulien trok de koelkast open en was boos dat er geen ijs meer was. :denk: moet je ijs niet in de diepvries bewaren? Er was geen vriesvak in die koelkast.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

ikke schreef:Ik dacht even een opmerking te kunnen plaatsen ivm wat er niet klopt in "Thuis". :whistle:
Ze had een rugzak bij toen ze thuiskwam, dus misschien zat het toestel daar in.
0 x
Afbeelding
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Crackers schreef:Wat niet klopt: Paulien trok de koelkast open en was boos dat er geen ijs meer was. :denk: moet je ijs niet in de diepvries bewaren? Er was geen vriesvak in die koelkast.
En Louis zette de 3de pot ijs in de ijskast ipv in de diepvries die misschien de onderste kast was .
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Bram die kwam klagen tegen Jens dat ze niet konden volgen wegens de drukte in het café en boos was dat Paulien wegging. Iemand al geteld hoeveel mensen er op die ogenblikken in het café zitten?
Juist, ja. 8)
Thuislogica: Je moet met zijn drieën zijn om voor 8 mensen een pint te tappen.

(En natuurlijk weet ik dat Thuis blijkbaar het geld niet heeft om 30 of 40 figuranten in het café te plaatsen.)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Peter Jansens schreef:Bram die kwam klagen tegen Jens dat ze niet konden volgen wegens de drukte in het café en boos was dat Paulien wegging. Iemand al geteld hoeveel mensen er op die ogenblikken in het café zitten?
Juist, ja. 8)
Thuislogica: Je moet met zijn drieën zijn om voor 8 mensen een pint te tappen.

(En natuurlijk weet ik dat Thuis blijkbaar het geld niet heeft om 30 of 40 figuranten in het café te plaatsen.)
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

nounake schreef:
Crackers schreef:Wat niet klopt: Paulien trok de koelkast open en was boos dat er geen ijs meer was. :denk: moet je ijs niet in de diepvries bewaren? Er was geen vriesvak in die koelkast.
En Louis zette de 3de pot ijs in de ijskast ipv in de diepvries die misschien de onderste kast was .
In principe zou dit allemaal kunnen... Maar logisch is het niet. En van dat ijs zal ook niet veel overblijven.
0 x
Sanne
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Sanneke schreef:
nounake schreef:
In principe zou dit allemaal kunnen... Maar logisch is het niet. En van dat ijs zal ook niet veel overblijven.
Ze hebben er veel van gesmuld, heb ik gezien. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:waarschijnlijk hebben ze zelf die fout gezien en het op die manier opgelost?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Peter Jansens schreef:Je mag toch nog een vraag stellen aan de persoon voor jou, toch?
Dat mag idd via pb. In de topic's (zie reglement) staat, als ik mij niet vergis dat je on-topic moet blijven.
En terwijl ik toch persoonlijk en off-topic bezig ben: ik hou helemaal niet van jouw negativitieit. Is het je bedoeling om ons "onnozel" kijkplezier compleet te vergallen? Dank je wel dan! :thumbdown:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine? :angel:

Ik was blij dat ik eens iets opgemerkt had dat écht niet klopte :razz:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie