Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Lazylady »

Wat is An toch ongelooflijk zeg. Alsof ze het expres doet.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Mayra haar -begrijpelijke- ongerustheid over Jessica aan Ann kenbaar maakt, reageert die met een slag onder de gordel. Zo zeker van haar grote gelijk dat ze niet meer voor rede vatbaar is. Net haar moeder.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ann denkt dat het ene gesprek dat ze met Jessica heeft gehad, haar 'genezen' heeft.
Als dokter zou ze beter moeten weten en het meisje doorverwijzen naar iemand die haar kan helpen.
Ze is blij dat ze een babysit heeft die door haar dochter op handen gedragen wordt, altijd beschikbaar is en waarschijnlijk voor peanuts werkt.
Ze hebben blijkbaar ook een boon voor elkaar. Tenminste, die indruk had ik in het begin, dat Ann zich maar al te geflatteerd voelde door de reacties van Jessica, nu is dat minder prominent aanwezig.

Dat Ann op deze manier reageerde, was niet alleen zwaar onder de gordel, maar deed tevens niks ter zake.
Op dit moment zou Sandrine de prioriteit van Ann moeten zijn en niet haar zielige gekwetste egootje. :nope:

Als je dingen hoort over mensen die je alleen bij je kind(eren) laat, dan wuif je die niet zomaar weg omdat je dan je aanbiddertje dreigt kwijt te spelen.
Dan ga je die dingen checken, want het gaat om JE KIND :!:

En ik keur ook helemaal niet goed wat Mayra in het verleden heeft gedaan, maar dat had ze TOEN moeten afhandelen.
Niet de liefdevolle spons erover om het nu terug op te rakelen zo gauw ze haar zin niet krijgt.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Captain Cuckoo schreef:Als Mayra haar -begrijpelijke- ongerustheid over Jessica aan Ann kenbaar maakt, reageert die met een slag onder de gordel. Zo zeker van haar grote gelijk dat ze niet meer voor rede vatbaar is. Net haar moeder.
Vierkant mee eens :thumbup:

satine schreef:Ann denkt dat het ene gesprek dat ze met Jessica heeft gehad, haar 'genezen' heeft.
Als dokter zou ze beter moeten weten en het meisje doorverwijzen naar iemand die haar kan helpen.
Ze is blij dat ze een babysit heeft die door haar dochter op handen gedragen wordt, altijd beschikbaar is en waarschijnlijk voor peanuts werkt.
Ze hebben blijkbaar ook een boon voor elkaar. Tenminste, die indruk had ik in het begin, dat Ann zich maar al te geflatteerd voelde door de reacties van Jessica, nu is dat minder prominent aanwezig.
Dat Ann op deze manier reageerde, was niet alleen zwaar onder de gordel, maar deed tevens niks ter zake.
Op dit moment zou Sandrine de prioriteit van Ann moeten zijn en niet haar zielige gekwetste egootje. :nope:
Als je dingen hoort over mensen die je alleen bij je kind(eren) laat, dan wuif je die niet zomaar weg omdat je dan je aanbiddertje dreigt kwijt te spelen.
Dan ga je die dingen checken, want het gaat om JE KIND :!:
En ik keur ook helemaal niet goed wat Mayra in het verleden heeft gedaan, maar dat had ze TOEN moeten afhandelen.
Niet de liefdevolle spons erover om het nu terug op te rakelen zo gauw ze haar zin niet krijgt.
Ook vierkant mee eens :thumbup:
En denk ook dat Ann teveel geflatteerd is door hoe Jessica in het begin deed tegenover haar,
zo verliefd kijken en zo :crazy:
En ze zou bij dit alles inderdaad beter aan haar kind denken.
En ze mag hopen dat Mayra haar vergeeft na haar groffe woorden
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann hoort sowieso al een hele tijd alleen haar eigen lied. Mayra heeft dat zelf mee aangewakkerd en er gebruik van gemaakt toen het haar goed uitkwam, en dat dit zich ook ooit tegen haar zou kunnen keren, had ze wat mij betreft kunnen verwachten. Hier geen medelijden dus op dat vlak, al vond ik de argumenten van Ann wel totaal belachelijk gisteren. Ze had inderdaad beter eerder wat aandacht aan Mayra's acties geschonken, i.p.v. ze nu als stok om mee te slaan te gebruiken.

Maar wat ik wél heel treurig vind, is dat Sandrine hier de dupe van kan worden. Het was al onbegrijpelijk dat Ann een patiënte binnenliet en haar bij hen op de bank liet slapen, laat staan dat ze haar ook nog eens als oppas in ging zetten. Ik vraag me al een hele tijd af waar die in vredesnaam mee bezig is als dokter, als mens én als moeder.

Sandrine heeft het wat mij betreft niet heel erg getroffen met haar beide mama's... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Maar Ann had wel een punt. Mayra heeft ook zware fouten gemaakt en wordt desondanks alleen gelaten met Sandrine. Ze heeft dus duidelijk een tweede kans gekregen. Tamara heeft ook van zowat iedereen een nieuwe kans gekregen. (en dan zwijg ik nog over Luc) Maar Jessica? Ho maar :hand: Die heeft één keer een fout gemaakt en blijft dus voor iedereen (blijkbaar inclusief het hele thuisforum) voor eeuwig en altijd een slechte. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jessica is (momenteel) gewoon geestelijk niet in orde. Dat heeft wat mij betreft niks met goed of slecht te maken, maar wel met een geestelijke instabiliteit waarvan je niet weet wat die aanricht als ze weer van haar stuk gebracht wordt.
Had Jessica een fatsoenlijke behandeling gekregen, en bewezen dat ze zich beter voelde, dan zou je mij niet horen. Maar dat is het probleem juist: ze is niet behandeld geweest. Ze heeft zich simpelweg aan Ann vastgeklampt, die dat blijkbaar zo ego strelend vond dat ze Jessica in huis gehaald heeft zonder ooit nog haar oorspronkelijke klachten na te trekken, laat staan dat ze vervolgstappen ondernomen heeft om haar patiënte - want dat is Jessica uiteindelijk van Ann - te helpen.

Dat nachtje erover slapen op de bank, heeft de problemen echt niet ineens opgelost...

Bovendien heeft Ann er niet eens echt een idee van wat er ooit gespeeld heeft, want ze kent enkel Jessica's kant van het verhaal. En vermits een verhaal altijd minimaal 2 kanten heeft...
Dat is toch geen lekkere basis voor het vinden van een oppas voor je kind? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hmm Ann is wel naïef zeg. Ze weet wat er speelt betreft Jessica maar toch ziet ze dat niet als een belemmering. Vreemd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef: Sandrine heeft het wat mij betreft niet heel erg getroffen met haar beide mama's... :nope:
Dat is een waarheid als een koe! :clap:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Kwast schreef:Hmm Ann is wel naïef zeg. Ze weet wat er speelt betreft Jessica maar toch ziet ze dat niet als een belemmering. Vreemd.
Ze gaan zelfs een reden zoeken om haar nog eens te laten komen babysitten.
Oh ja, ze kunnen naar de tango-les... Gelukkig maar! :roll:
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Dan weet je dat Ann iets gaat overkomen,zéker als ze blind blijft voor Jessica.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

RWSBfan schreef:Dan weet je dat Ann iets gaat overkomen,zéker als ze blind blijft voor Jessica.
Eerder Sandrine vrees ik
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ann is al even naïef als Olivia :crazy:
Dat die niet door heeft dat Jessica een boon voor haar heeft :crazy:
Ze gaat wel steeds haar boekje te buien als dokter met Jessica.
Eerst laat ze die bijna vanuit het niets babysitten op haar dochter
En nu gaat ze er al samen mee op stap :crazy:
Mayra zal blij zijn :doh:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Aangezien ik pas recent opnieuw ben beginnen kijken, ben ik enorm positief verrast door Ann. Ik vond haar vroeger één van de minst interessante personages. Met de jaren zie ik Monika veel liever spelen en ik ben zeker benieuwd hoe het zal verlopen met Jessica (die ik al even intrigerend vind).

Misschien heeft ze wel degelijk door dat Jessica duidelijk een boon voor haar heeft maar vindt ze het onbewust enorm flatterend.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat ze hun ruzies rap bijleggen, en dat voor 2 vrouwen. :-)
0 x
Gesloten