Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Angele en haar management gedoe met de koekjes
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tim. Omdat hij zomaar als een schotelvod toekijkt als overste, terwijl Lexie dieter bevelen geeft. hetgeen totaal haar rol toch niet is!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Nogmaals Lexi, heeft dat mens echt niks anders te doen dan Dieter te bespioneren en op zijn vel te zitten? Man man man. :mad: :mad:
Overal waar hij is of wat hij doet is zij er "toevallig".
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: wo 20 jan 2021, 01:14 Nogmaals Lexi, heeft dat mens echt niks anders te doen dan Dieter te bespioneren Overal waar hij is of wat hij doet is zij er "toevallig".
Duidelijk niet. Mijn vraag is of het normaal is dat politiemensen er werk van maken om collega's te kleineren en over te dragen?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

ikke schreef: wo 20 jan 2021, 07:54 Mijn vraag is of het normaal is dat politiemensen er werk van maken om collega's te kleineren en over te dragen?
beetje wel zeker, in elke gemeentelijke- provinciale of bestuurlijke dienst in Belgenland. Wat ellebogenwerk om hogerop te geraken op de meestal politieke werkpost! :(
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat is niet enkel bij de politie zo …
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Denk dat dat inderdaad wel op meer plaatsen gebeurt, helaas.
Maar het is en blijft wel misselijkmakend om te zien, en ook dat iemand als Lexi er al zo lang mee wegkomt. Zoiets is puur vergif om dat tussen je collega's te hebben, en ik mag dan ook hopen dat zo'n "overste" het gauw de kop indrukt, mocht ze ergens werk van willen maken...

- Ik erger me dus ook groen en geel aan Lexi, maar ook wel een beetje aan Tim die het maar door laat sukkelen, én aan Dieter die er heel dapper en volwassen boven wil staan, maar die niet inziet dat het hier niet om "simpele pesterijtjes" gaat en dat het dus alleen maar van kwaad naar erger gaat als je zoiets negeert en door laat etteren. Dat zouden daar allemaal volwassen mensen in volwassen, serieuze situaties moeten zijn :-?
- Angèle is met haar dominant gedram tegenover Eddy ook wel een bron van ergernis. Misschien kan ze er eens aan denken dat ze in haar handjes mag knijpen dat ze Eddy niet kwijt geraakt is, na haar escapades met een wildvreemde na de werkuren, in plaats van zich zo arrogant op te stellen.
- Bob vind ik ook heel irritant bezig. Ik begrijp echt wel heel goed dat hij schrik heeft voor zijn diagnose, maar zijn manier van binnenvetten, en zijn leugens tegenover Tamara, vind ik echt heel storend. Hoe hij daar met zijn uitgestreken paterstemmetje staat te vertellen dat "alles oké" is.
Is dat nou een liefdevolle relatie, als je zoiets tegenover je partner al niet eens je strot uit krijgt? :crazy: :sick:

Kortom: ik vind heel veel mensen heel irritant bezig momenteel, en misschien is het dus beter om even afstand te nemen... :angel: :oops: :lol:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: wo 20 jan 2021, 11:38 ...maar ook wel een beetje aan Tim die het maar door laat sukkelen.
Doe maar heel veel aan Tim.

Dat is niet echt de houding van een baas op de werkvloer. Hij kon om te beginnen Lexi een verwittiging geven, dat ze met dit storend gedrag moet stoppen, en als dat niet werkt kan hij haar ook nog even "bureaudienst" geven.

Tenslotte is hij haar baas en hoeft hij dit niet te tolereren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat gedoe met het dossier van Jasper is nou niet direct een slimme zet. Tim heeft hem al 2 keer gewaarschuwd dat hij dat niet zomaar op eigen initiatief kan doen. Nou krijgt hij problemen, want Lexie stond er weer met haar neus boven op. Jammer Dieter, eigen schuld.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Christel schreef: wo 20 jan 2021, 11:38 dat het hier niet om "simpele pesterijtjes" gaat
Natuurlijk niet, zoals hij zo dapper over doet tegenover Britney, haar uitlegt hoe je pesten kunt stoppen! Hij zal het geweten hebben als hij niet direct paal en perk stelt aan haar gedrag. Want inderdaad, sommigen zijn niet te stoppen en zijn precies een emmer giftige gal , :sick: die ze hoe langer hoe meer zal over het slachtoffer uitgieten.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Paulien en Kobe!
Ik kan me voorstellen dat samen wonen met Karin niet meteen een geschenk is, maar het is maar tijdelijk.
En als ze het echt niet zien zitten, dan kunnen ze nog altijd nu al naar het huis van Tom verhuizen en zelf in de rommel zitten.
Maar nee, ze willen van het ene volledig in orde zijnde huis naar het andere.
Met semi-professionele keuken, want waar Kobe nu kookt is maar niks...
En hoe Paulien constant alleen maar met haar foto bezig was, die was mooi, maar ook geen jaw dropper.

Een en ander is die mensen echt wel naar het hoofd gestegen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: vr 05 feb 2021, 08:43 Een en ander is die mensen echt wel naar het hoofd gestegen.
Ja, zijn precies luxepaarden die 2. Alleen maar het beste is goed genoeg en iedereen zal wel zich aanpassen voor hen. En dan telkens dat gezicht van Paulien als er iets gezegd wordt, waarmee ze niet akkoord is. Jongens, je kunt er een ei op bakken! :thumbdown:
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daffy Duck, aan dat ei bakken heb ik toch mijn twijfels, hoor. :lol:
Maar laten we "blij "zijn, dat ze iets anders heeft om zich druk over te maken, al gaat dat dan weer op de typische Paulien manier, anders zaten we ons weer iedere avond te ergeren aan haar gezaag over haar adoptiekind.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ik moet toegeven dat ik me toch ook heb zitten ergeren aan het egoïsme van die 2, ook al ging het deze keer niet over hun adoptie-perikelen. :mrgreen: Strontverwend inderdaad, en ze kunnen kennelijk écht alleen maar aan zichzelf denken. Dat gezeur met die foto ook :roll: "Ons Paulientje" zal eens een keer niet in het middelpunt van de belangstelling staan... :sick: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En waar ik me gisteren aan ergerde was het feit dat er enkel kon betaald worden met de smartphone :crazy: Er wordt altijd vergeten dat niet iedereen zo één heeft of er mee kan of wil werken.
0 x
Plaats reactie