Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door jessie V. »

Je bent goed af als iemand als Tom je huwelijk moet regelen. Maar ja, Judtih heeft tot nu toe niet anders gedaan dan het oneens zijn met Tom zijn (soms onzinnige) plannen. Waarom bijt hij zich zo vast in die 5de oktober? Toch bang dat Judith afhaakt?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat snap ik ook niet zo goed moet ik zeggen. Alsof de wereld vergaat na die datum... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Dat snap ik ook niet zo goed moet ik zeggen. Alsof de wereld vergaat na die datum... :-?
Ik wel, als je een huwelijksfeest wilt plannen, moet je nu eenmaal met een datum beginnen.
Wat ik niet begrijp is dat Tom persé wilt trouwen, hij weet/wist toch al lang dat Judith niet stond/staat te springen om nog eens in het huwelijksbootje te stappen! :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik begrijp ook niet goed waarom hij per se wil trouwen.
Hij wil officieel deel uitmaken van het gezin, maar daar zijn toch geen papieren voor nodig?
En dan inderdaad zo krampachtig vasthouden aan die 5de oktober, een paar weken langer wachten zal toch het verschil niet maken, zeker niet nu het toch geen tuinfeest wordt...

Hij begint echt bridezilla-achtige trekjes te krijgen. :D
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Judith begint nooit over trouwen, dan dat uitstellen. Zou Tom doorzetten omdat hij ongerust wordt
door de reakties van Judith ?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tja, voor hem is het -ondanks zijn toch al iets oudere leeftijd - voor de eerste keer, dat trouwen! Misschien maakt dat papiertje het gemakkelijker om niet scheef te schaatsen???
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Judith heeft zelfs nog geen trouwjurk, dat zegt wel genoeg.
Ze zouden beter eens een goed gesprek hebben, maar dat zal alleen kunnen als Tom dat trouwbord voor zijn kop weghaalt.
Momenteel ziet hij alles niet even helder, heb ik de indruk. :mrgreen:
annekeHU schreef:Misschien maakt dat papiertje het gemakkelijker om niet scheef te schaatsen???
Als dat is wat hij nodig heeft om trouw te blijven, dan vind ik dat wel wat zielig.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Judith heeft zelfs nog geen trouwjurk, dat zegt wel genoeg.
Ze zouden beter eens een goed gesprek hebben, maar dat zal alleen kunnen als Tom dat trouwbord voor zijn kop weghaalt.
Momenteel ziet hij alles niet even helder, heb ik de indruk. :mrgreen:
annekeHU schreef:Misschien maakt dat papiertje het gemakkelijker om niet scheef te schaatsen???
Als dat is wat hij nodig heeft om trouw te blijven, dan vind ik dat wel wat zielig.
Heel erg zielig!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Judith heeft nog niet eens een kleed? Kan ze zo fiksen op Ali Expres. Volgens mij is Tom ook de enige die uitkijkt naar de trouw en het leuk vindt. Ze kunnen toch ook een samenlevingscontract tekenen? Zoals het nu gaat tussen hem en Judith is niet bepaald gezellig te noemen. Zij keurt alles af en hij zit al dagen midden in zijn eisprong.

Ik kan me zo indenken dat het huwelijk er nooit gaat komen. Gezien Judith niet wil wat Tom wil en vice versa. Nu zijn er alleen maar spanningen. Ik ben wel benieuwd welk staartje dit verhaal gaat krijgen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

annekeHU schreef:tja, voor hem is het -ondanks zijn toch al iets oudere leeftijd - voor de eerste keer, dat trouwen! Misschien maakt dat papiertje het gemakkelijker om niet scheef te schaatsen???
1. Alsof een papierke ons Tommeke er van zou weerhouden om vreemd te gaan?
2. Als hij dat idd nodig heeft om NIET vreemd te gaan dan is het idd echt zielig.
3. Hij zou beter zijn scheve schaatsen opbergen,ze zijn tot op de draad versleten! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik moet eens diep gaan graven in mijn geheugen, vrees ik... Heeft Tom Judith al eerder bedrogen, dan met Karin?
En hoe zat het in vorige relaties? Heeft hij in de tijd dat hij met Peggy of met Lynn was, ook al scheef geschaatst? Graag dus een overzichtje, want ik weet het niet meer!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

zolang tom bij Judith is heeft hij buiten Karin niet scheef geschaatst. Hij heeft immers heel veel moeite moeten doen om Judith binnen te doen. Toen hij met Lynn was (dat was ik al vergeten :oops: :doh: ) heeft hij die aan de kant gezet omdat hij Judith wou binnen doen met alle desastreuze gevolgen vandien. Toen Tomtom samen met Bianca was lag hij te :whistle: met Peggy. Die twee waren zelfs op een bepaald moment allebei zwanger van onze dekstier :doh:

Maar wat ik me afvraag en me niet herinner : zijn er (voor de seizoensfinale) eigenlijk faire-parts rondgestuurd ? Zo ja, dan kan ik begrijpen dat Tom zo vasthoudt aan die datum want dan moet hij al die genodigden terug verwittigen. En Tom heeft geen last van bridezilla-itis maar eerder groome-zilla-itis. En ik hoop maar dat als ze de datum verzetten het niet is de dag dat Nancy en Didi gaan trouwen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha,ha! 5 october...armageddon?
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom is en blijft een egoïstische patjepeeër. Hij hangt hem er een paar keer in bij Karin maar doet alsof Judith de enige is voor hem en o wat wil meneer graag deel uitmaken van het gezin. Uhu. Zodra zijn hormonen een prooi bespeuren vervalt hij in cognitieve sedatie en nemen zijn oerdriften het over. Arme Judith.

Hij is zo druk met zijn bruiloft dat hij vergeet om lief te doen tegen zijn aanstaande. Hij gaf haar niet eens een kusje toen hij naar zijn werk ging. Of had ze haar tanden nog niet gepoetst? :whistle:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zo dan. Trouwen op 1 november Allerheiligen. Nog een geluk dat het niet 2 november was (Allerzielen) alhoewel die laatste datum me toch meer geschikt lijkt! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie