Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Lazylady
x 435

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Lazylady »

hannanaske schreef:Tjah, Toon deed er in het begin ook alles aan om Femke en Peter te pesten om in krediet te staan bij Peggy.

Herinner je de krassen op de wagen? Herinner je een hondendrol die hij voor de deur in brand stak?

Naar thuisnormen is dat al lang geleden en is Toon misschien al lang die kwal niet meer, maar denkt Femke er ook zo over?

En dan nog: Bij jana deed hij de laatste keer ook erg flauw door te lachen met haar 13 jarige aanbidder.
Oh ja, inderdaad. Kun je je voorstellen dat ik dat al helemaal vergeten was? :shock:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:Femke mag wel wat minder hoog van de toren blazen tegen Eddy. Ze heeft evenzeer een strafblad als hem.
Maar zij rijdt niet met de taxi's en Eddy komt voor een job als taxichauffeur... :)
Ja, en dan. Daar gaat het mij toch ook niet om. Gewoon over het feit dat Femke denigrerend doet over het feit op zich dat Eddy een strafblad heeft terwijl ze er zelf ook één heeft en nu weer over Renzo en zijn examens terwijl zijzelf en school ook geen al te beste combinatie was.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
tvx1 schreef:Femke mag wel wat minder hoog van de toren blazen tegen Eddy. Ze heeft evenzeer een strafblad als hem.
Maar zij rijdt niet met de taxi's en Eddy komt voor een job als taxichauffeur... :)
Ja, en dan. Daar gaat het mij toch ook niet om. Gewoon over het feit dat Femke denigrerend doet over het feit op zich dat Eddy een strafblad heeft terwijl ze er zelf ook één heeft en nu weer over Renzo en zijn examens terwijl zijzelf en school ook geen al te beste combinatie was.
Ik zie er toch niks denigrerend in. Zij is de baas en ze kan Eddy gewoon geen job aanbieden als taxichauffeur door z'n strafblad.
En ik denk dat je met iemand als Renzo beter op voorhand goeie afspraken maakt of hij zou met hen rondrijden. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Ik zie er toch niks denigrerend in. Zij is de baas en ze kan Eddy gewoon geen job aanbieden als taxichauffeur door z'n strafblad.
En ik denk dat je met iemand als Renzo beter op voorhand goeie afspraken maakt of hij zou met hen rondrijden. :mrgreen:
Haar opmerking bij Eddy thuis ging niet simpelweg over dat hij niet met een taxi mag rijden. Het ging gewoon over het feit dat hij eens strafblad heeft en daardoor op zich moeilijkheden heeft voor eender welke job te vinden. En dan vind ik niet dat zij recht van spreken heeft over een strafblad hebben. Net zozeer heeft zij geen recht van spreken over Renzo zijn schoolresultaten.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Sinds het haar goed gaat krijgt ze sterallures soms ook tegenover Eddy en Renzo.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ranske schreef:Sinds het haar goed gaat krijgt ze sterallures soms ook tegenover Eddy en Renzo.
Zou jij dan zonder enige aarzeling dan Eddy en Renzo aannemen als taxichauffeurs? :)
Daar gaat het immers om.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wel opvallend dat nu ineens die hele procedure voor taxichauffeur worden werd aangehaald. Dat taxibedrijf heeft jarenlang chauffeurs aangenomen (Rafaël, Kasper,...) zonder daar met één woord over te reppen ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Er zit nu iemand aan het hoofd van het bedrijf die er wel op let welke mensen ze aanneemt om in een taxi te rijden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Er zit nu iemand aan het hoofd van het bedrijf die er wel op let welke mensen ze aanneemt om in een taxi te rijden.
En zo hoort het ook!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Zo hoort het inderdaad, maar het is wel voor het eerst dat het ook op die manier gaat. :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Zo hoort het inderdaad, maar het is wel voor het eerst dat het ook op die manier gaat. :lol:
bwaa, Frank heb ik toch ook zien zweten voor z'n taxi-examen destijds. :)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Zo hoort het inderdaad, maar het is wel voor het eerst dat het ook op die manier gaat. :lol:
bwaa, Frank heb ik toch ook zien zweten voor z'n taxi-examen destijds. :)
De allereerste die we het taxibedrijf hebben zien aannemen moest de hele procedure doormaken. Maar later heeft diezelfde Leo die Frank aannam zonder nadenken ook mensen als Rafaël of Kasper aangenomen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij af hoe Femke dat nu gaat oplossen voor dat huwelijk? Er waren toch een aantal dingen van dat eerste voorstel niet meer beschikbaar?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Ik vraag mij af hoe Femke dat nu gaat oplossen voor dat huwelijk? Er waren toch een aantal dingen van dat eerste voorstel niet meer beschikbaar?
met wat extra geld is alles beschikbaar ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:Ik vraag mij af hoe Femke dat nu gaat oplossen voor dat huwelijk? Er waren toch een aantal dingen van dat eerste voorstel niet meer beschikbaar?
met wat extra geld is alles beschikbaar ;)
Niet als er al iemand anders hen geboekt heeft, zoals de traiteur.
0 x
Plaats reactie