Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door ranske »

Normaal zou Femke zich ver van Peggy houden en zoals gezegd het verleden begraven
en alleen gelukkig zijn hun drietjes met Lucas. Als je die woorden hoort in Thuis is dat
de aanvang van het tegenovergestelde. Ze willen zich inwerken in de Zus en Zo met
events en taxi incluus. Femke in taxi Leo plaatsen was 'n begin, ben benieuwd hoe
dat verder evolueert. Dat Peter en Luc die zooi op de kniëen willen staat vast.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ik bedoelde dat de B&B ook voordeel heeft bij de aanwezigheid van de taxi's. Zo werd dat bij de opstart door de zussen Verbeeck toch opgevat, dacht ik? Als Snuiteke dat wil inzien, kan dit in aanmerking genomen worden om de voordelen van een samenwerking B&B - Taxi's - Bomans Events juister af te wegen. Zelfs met een apothekersweegschaal zoals het er naar uit ziet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Normaal zou Femke zich ver van Peggy houden en zoals gezegd het verleden begraven
en alleen gelukkig zijn hun drietjes met Lucas. Als je die woorden hoort in Thuis is dat
de aanvang van het tegenovergestelde. Ze willen zich inwerken in de Zus en Zo met
events en taxi incluus. Femke in taxi Leo plaatsen was 'n begin, ben benieuwd hoe
dat verder evolueert. Dat Peter en Luc die zooi op de kniëen willen staat vast.
Wel dat denk ik ook. De Luc voor zijn Djoelia en Peter voor zijn Femke.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik moet Femke wel bewonderen. Ze blijft er allemaal zo kalm en flegmatiek over. Het moederschap heeft haar blijkbaar goed gedaan.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dus Eddy mag niet met een taxi rijden omdat hij een strafblad heeft voor "sjoemelen met sanitaire spullen"? Maar Femke zelf mag wel een taxibedrijf uitbaten ondanks een strafblad voor "onder invloed van cocaïne iemand omver rijden met een taxi"? :crazy: Ze heeft eigenlijk wel lef om dat tegen haar moeder te zeggen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Dus Eddy mag niet met een taxi rijden omdat hij een strafblad heeft voor "sjoemelen met sanitaire spullen"? Maar Femke zelf mag wel een taxibedrijf uitbaten ondanks een strafblad voor "onder invloed van cocaïne iemand omver rijden met een taxi"? :crazy: Ze heeft eigenlijk wel lef om dat tegen haar moeder te zeggen.
Nu ja, Eddy met taxi's tijden, ik zie het toch ook niet voor me. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Femke rijdt zelf ook niet met de taxi's rond, toch? Gisteren werd bijvoorbeeld alleen aan Simonne gevraagd of zij die klant van de Zus&Zo even naar het vliegveld kon brengen...
Ik kan me voorstellen dat Femke net zo min als Eddy een geschikte kandidaat is om mensen te vervoeren, maar als Femke enkel en alleen het kantoorwerk doet, dan is dat toch een heel ander verhaal.
En inderdaad, ook ik zie Eddy nog niet met een taxi rondrijden... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik denk dat Femke vooral meteen Nancy wou counteren, voor het weer een hele smeekbede wordt om Eddy toch maar een job te geven.
En met alle respect voor Nancy, maar tegen sommige mensen MOET je duidelijk zijn - anders snappen ze het niet altijd even goed.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat heeft Femke tegen Toon? Waarom "vertrouwt" ze hem niet?
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Ik denk owv zijn vriendschap met Peggy.

En het feit dat hij ooit op Peter geklopt heeft zal ook niet helpen wss :D
0 x
"You can call me Root"
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ikweetnix schreef:Ik denk owv zijn vriendschap met Peggy.

Ja, maar Toon is toch nog altijd Peggy niet hé, en intussen hebben die twee toch al veel minder contact, dus denk ik ook niet dat hij er nog veel voor voelt om Peter nog eens in elkaar te slaan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Ikweetnix schreef:Ik denk owv zijn vriendschap met Peggy.

Ja, maar Toon is toch nog altijd Peggy niet hé, en intussen hebben die twee toch al veel minder contact, dus denk ik ook niet dat hij er nog veel voor voelt om Peter nog eens in elkaar te slaan.
Dat denk ik ook niet, en ik geloof ook niet dat Femke denkt dat hij dat nog eens zal doen, maar hem vertrouwen is misschien toch het andere uiterste. Na alles wat er gebeurd is, zal dat moeten groeien...
Daarbij heeft de show die Peggy opvoerde toen ze Toon met Femke in de Zus&Zo zag, waarschijnlijk ook niet echt geholpen. Eens Femke met eigen ogen ziet dat die vriendschap niet meer zo diep zit, en dat Toon bovendien zijn best doet, zal dat allemaal wel beteren denk ik :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Femke mag wel wat minder hoog van de toren blazen tegen Eddy. Ze heeft evenzeer een strafblad als hem.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tjah, Toon deed er in het begin ook alles aan om Femke en Peter te pesten om in krediet te staan bij Peggy.

Herinner je de krassen op de wagen? Herinner je een hondendrol die hij voor de deur in brand stak?

Naar thuisnormen is dat al lang geleden en is Toon misschien al lang die kwal niet meer, maar denkt Femke er ook zo over?

En dan nog: Bij jana deed hij de laatste keer ook erg flauw door te lachen met haar 13 jarige aanbidder.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Femke mag wel wat minder hoog van de toren blazen tegen Eddy. Ze heeft evenzeer een strafblad als hem.
Maar zij rijdt niet met de taxi's en Eddy komt voor een job als taxichauffeur... :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie