Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
 - Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Peter heeft uiteindelijk wat hij wou hé. Rosa weg,Peggy weg. En dan nog zichzelf een contactverbod opleggen pro forma om de zaken een beetje te forceren. Peter valt toch niet te onderschatten hoor.

0 x

Potentia Principatum

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Hij heeft dat slim aangepakt! Ik ben benieuwd of hij ook  zo goed nagedacht heeft over het uitbaten van een bed & breakfast. Als Peggy woord houdt, dan kan hij daar maar beter snel werk van gaan maken... 

0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				nounake
 - Poster rang 5

- x 2250
 - x 189

Hij zal er weer wel van uitgaan dat Femke dat fantastisch zal doen en dan ondertussen nog een 2de kind ....die denkt inderdaad enkel aan zijn persoontje !Christel schreef:Hij heeft dat slim aangepakt! Ik ben benieuwd of hij ook zo goed nagedacht heeft over het uitbaten van een bed & breakfast. Als Peggy woord houdt, dan kan hij daar maar beter snel werk van gaan maken...
	0 x

- Captain Cuckoo
 - Poster rang 5

Voor uitbating van de Frens vinden ze al geen kandidaten. Wat gaat dat zijn voor de Zus & Zo? Peter beseft niet dat mensen wegjagen gemakkelijker is dan er nieuwe te vinden die minimaal behoorlijk hun job zullen doen, zodat zijn onderneming rendeert.

0 x

- 
				Lazylady
 - x 435

Hij heeft zich weer van zijn "beste" kant laten zien gisteren... 

0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Hij geeft dus eigenlijk toe dat hij niet kan instaan voor zijn eigen daden?  

En dat hij het niet kan opbrengen om ergens weg te blijven, ook al is dat voor alle partijen het beste?
En dan dat geslepen monkel-lachje er bij..
Ik begrijp echt niet wat Femke in hem ziet.
En dan bubbels om 'te vieren' - wat te vieren?
Dat hij binnenkort met een lege B&B zit? Of verwacht hij dat Femke en Renzo dit allemaal gaan oplossen?
Of Eddy en Nancy?
Dat laatste zou misschien nog wel leuke tv opleveren.

En dat hij het niet kan opbrengen om ergens weg te blijven, ook al is dat voor alle partijen het beste?
Dat hij binnenkort met een lege B&B zit? Of verwacht hij dat Femke en Renzo dit allemaal gaan oplossen?
Of Eddy en Nancy?
	0 x

- 
				Lazylady
 - x 435

Ik ook niet, Satine. Vind hem maar geslepen en arrogant. Hoe hij tegen Tom deed voor de bemiddeling ook: "Hey Tommeke, het is maar een grapje hé!" en inderdaad dat onuitstaanbare lachje er steeds bij. 
Ik vraag me ook af wat er te vieren valt. Volgens mij denkt Peter hier nog niet eens bij na en ziet hij momenteel alleen maar wat hij al de hele tijd wou zien: exit Peggy.
Wacht maar, hij (en Femke) zullen niet blijven lachen denk ik.

Ik vraag me ook af wat er te vieren valt. Volgens mij denkt Peter hier nog niet eens bij na en ziet hij momenteel alleen maar wat hij al de hele tijd wou zien: exit Peggy.
Wacht maar, hij (en Femke) zullen niet blijven lachen denk ik.
	0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Hij heeft inderdaad wat hij voor ogen had, exit Verbeecks en alles voor hem alleen. Nu eens zien hoelang het zal duren voor het besef komt dat hij inwonend personeel zal nodig hebben ofwel zelf dag en nacht ter beschikking staan van de logées. En zijn lieveke zie ik het ook niet doen, ze kon amper een workshop organiseren zonder Julia. En als laatste ook nog het verstand zal hebben om de eer aan zichzelf zal houden en er de brui  aan geeft ziet het er niet rooskleurig uit qua uitbating van de Z&Z.

0 x

- 
				Arciat
 - Nog geen rang

Wat ik niet begrijp is dat, aangezien de handelszaak "Zus & Zo" voor 60 % - meerdeheid dus - eigendom is van Rosa en Peggy,  zij beiden er zo maar uitstappen.  Voor de verdere uitbating van die zaak moeten zij ook hun akkoord geven. Maw als ze er helemaal uit willen zouden ze hun aandelen best verkopen.

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Mss kunnen ze het aan hmm...Peter verkopen? Leuker zou natuurlijk zijn dat ze het aan iemand anders verkopen (hint....) maar eigelijk maakt het niet echt een verschil, de zus&zo wordt opgedoekt dixit Peter. Dus mss wel helemaal geen B&B meer? Alleen maar de Lev en daar zou Femke dan in principe voor moeten zorgen (met haar broer?)

0 x

Potentia Principatum

- 
				tvx1
 - x 435

Inderdaad. Ik vind dat Femke veel beter verdient dan hem.satine schreef:Hij geeft dus eigenlijk toe dat hij niet kan instaan voor zijn eigen daden?![]()
Of Eddy en Nancy?
	0 x

- Amiche
 - Poster rang 2

Ja kronkel na kronkel! Waarom is P zo blij dat Peg opstapt, want daarmee heeft hij de Z&Z niet in handen. Hij mag een bod doen, maar ze kunnen heel goed aan een ander verkopen. Waarom spreken de snuiten daar helemaal niet over? Je zou toch verwachten dat ze een verkoopstrategie proberen te bekonkelen, samen met zus/tante, want dat is dan tevens het inkomen van Rosa. Ze noemde het niet eens tegen Jenny toen die vroeg hoe ze haar studie ging bekostigen.
Ook P spreekt helemaal niet over uitkopen, alleen over de huur opzeggen. Krom allemaal hoor!

Ook P spreekt helemaal niet over uitkopen, alleen over de huur opzeggen. Krom allemaal hoor!
	0 x

Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song

There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- 
				slipstreamdrive
 - Nog geen rang
 - x 1

Het is hem toch te doen om het gebouw, waar hij 100% eigenaar van is? Hij kan het pand gebruiken om de LEV in te vestigen, of voor nieuwe plannen. Het bedrijf "Zus & Zo" waar de Verbeecks meerderheidsaandeelhouder van zijn kunnen ze ergens anders vestigen bij hun vertrek, of aan een nieuwe persoon verkopen. Peggy, Rosa en Peter zullen dit nog onderling moeten bespreken, aangezien ze alledrie aandeelhouder van het bedrijf "Zus & Zo" zijn.

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

We zullen toch eens een FAQ moeten opstellen, want die aandelenvraag is al minstens tien keer gesteld en beantwoord.  

0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- Caligula
 - Poster rang 5

Ik zie het zo: Rosa en Peggy hebben allebei 30%,dus tesamen 60% (Jenny heeft haar aandelen verkocht aan Peggy)lord F. schreef:We zullen toch eens een FAQ moeten opstellen, want die aandelenvraag is al minstens tien keer gesteld en beantwoord.
Peter had 20%(gekocht van Luc) en heeft nu 40% na Luc's debacle.
Nu dat is voor het bedrijf zus&zo, niet voor de locatie, die huren ze gewoon van de huidige eigenaar=Peter en die heeft de huur opgezegd om er zelf in te trekken wat eigelijk zijn goed recht is.
	0 x

Potentia Principatum