Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: za 20 mar 2021, 21:11 Ze was inderdaad veranderd
Straf dat Leo haar toch herkende, hé?!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En nog straffer dat Nina weet waar haar "bompa" momenteel woont :lol: Dacht nochtans gehoord te hebben dat Leo enkele dagen terug zuchtte dat hij al jaren geen contact had met zijn kleindochter. Het is precies als in de tijd dat Eddy terug kwam uit wit rusland, uit het prison, en hij direct de weg vond naar de zus & zo om Nancy op te zoeken :mrgreen: :angel:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: zo 21 mar 2021, 14:59 En nog straffer dat Nina weet waar haar "bompa" momenteel woont
Daar heb ik ook moeten mee lachen! End at brengt mij bij een ander idee: waar is Thuis eigenlijk gelegen?? Ergens in Poepeloerekapelle, waar het blijkbaar zeer klein is en iedereen met schijnbaar ingebouwde gps elkaar direct terugvindt.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: zo 21 mar 2021, 16:20 Daar heb ik ook moeten mee lachen! End at brengt mij bij een ander idee: waar is Thuis eigenlijk gelegen?? Ergens in Poepeloerekapelle, waar het blijkbaar zeer klein is en iedereen met schijnbaar ingebouwde gps elkaar direct terugvindt.
Het is gesitueerd in Ternat.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef: za 20 mar 2021, 17:01 Leo "je bent veranderd" (of iets in dien trant). Ik zou het geloven : is helemaal niet meer dezelfde Nina als jaren geleden
?? Leo heeft toch helemaal niets gezegd buiten "Nina ?!?" wanneer hij de deur opende?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef: zo 21 mar 2021, 14:59 En nog straffer dat Nina weet waar haar "bompa" momenteel woont Dacht nochtans gehoord te hebben dat Leo enkele dagen terug zuchtte dat hij al jaren geen contact had met zijn kleindochter.
Dat zal wel op te zoeken zijn zeker. Misschien heeft ze gewoon eens gekeken op Wittegids.be...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: zo 21 mar 2021, 19:13 Dat zal wel op te zoeken zijn zeker. Misschien heeft ze gewoon eens gekeken op Wittegids.be...
En daar stond dan ook bij dat hij momenteel thuis was :lolno:

Want tot voor kort zat Leo met Marianne in Griekenland. Zonder contact op te nemen met hem was het wel een behoorlijke gok om zomaar ineens voor zijn deur te staan. Wat als hij net nu voor maanden in het buitenland zat ?

Was Nina dan maar zomaar weer naar Belize vertrokken, of had ze eerst Peter nog even bezocht in de Withoeve - in de hoop hem nog wat meer te chanteren? Wie weet geeft haar ex in paniek wel 50 procent (Peters deel) van de aandelen :doh:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: ma 22 mar 2021, 01:25 En daar stond dan ook bij dat hij momenteel thuis was

Want tot voor kort zat Leo met Marianne in Griekenland. Zonder contact op te nemen met hem was het wel een behoorlijke gok om zomaar ineens voor zijn deur te staan. Wat als hij net nu voor maanden in het buitenland zat ?

Was Nina dan maar zomaar weer naar Belize vertrokken, of had ze eerst Peter nog even bezocht in de Withoeve - in de hoop hem nog wat meer te chanteren? Wie weet geeft haar ex in paniek wel 50 procent (Peters deel) van de aandelen
Wie zegt dat ze net op het moment dat ze voor Leo zijn deur stond terug uit Belize kwam? Gezien ze blijkbaar al een tijdje in geldnood zat, verbleef ze misschien al een tijdje in België. Ergens een studiootje huren is nu ook niet zo moeilijk. Ik had immers niet de indruk dat ze daar met haar hele hebben en houden bij Leo stond. Kan dus zijn dat ze Leo al een tijdje heeft geobserveerd en gewoon en een goed moment heeft afgewacht om langs te gaan.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hoe dan ook is het een bizarre plotwending. In geldnood, terwijl ze iedere maand al 900 euro krijgt ?

Was zij misschien ook klant van Roxanne ??

Maar misschien moeten we dit verder zetten in het Peter-topic, want veel valt er niet meer mee te lachen :nope:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Het gezicht van Marianne toen ze dat 'chakosje' zag hangen bij Leo. :lol: :lol: :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

En haar onverbloemde reactie tov Nina... Woehoew.
Ik hoop maar dat ze Leo er zal kunnen weerhouden van zich nog eens te laten inpakken van de "arme" Nina.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Eddy - hoe hij gisteravond van zijn eclairke aan het smullen was. :lol:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Thilly en Joren die Eddy voor de gek houden over hun date :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Christine die eens zal gaan mediteren. Ze kan geen ogenblik haar kwek houden.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

jessie V. schreef: do 01 apr 2021, 09:38 Christine die eens zal gaan mediteren. Ze kan geen ogenblik haar kwek houden.
Plus dat zij niet tegen dat yoga muziek kan, het is dus duidelijk dat Christine en yoga niet samengaan. :D
1 x
Plaats reactie