Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Beetje teveel hooi op haar vork?? Ja, dat wordt zo als je van alles wilt domineren en de teugels in handen wilt houden! ;)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Vooral dat domineren vraagt vreet energie...
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ai, ai, ik denk dat Waldek en Adil nog wel de volle laag gaan krijgen, een kind met 6 op 10 krijgt nu ineens een duimpje van haar (via Waldek), dat komt niet goed!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als Christine zélf uiteindelijk maar niet de volle laag krijgt van de schoolleiding, als die daar uiteindelijk lucht van krijgen. Want ik neem aan dat zij toch ook verantwoording af moet leggen over wat er in haar klas gebeurt?
Het combineren van banen gaat haar duidelijk niet goed af (begrijpelijk ook), en hoewel Christine een dominante dame is die de schuld graag bij een ander legt - en Waldek en Adil in dit geval dus waarschijnlijk met alle liefde de schuld geeft van dit fiasco - kan ik me toch niet voorstellen dat ze op school kan gaan lopen schermen met het excuus dat haar vriend en zijn kameraad verantwoordelijk zijn voor haar rammelende nakijkwerk... :nope: :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Slaapt een nacht in de zetel met haar kleren aan (trouwens persoonlijk vind ik het een mooie jurk :thumbup: ) en gaat in dezelfde kledij gewoon terug naar school. :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef: di 17 nov 2020, 12:01 Slaapt een nacht in de zetel met haar kleren aan (trouwens persoonlijk vind ik het een mooie jurk ) en gaat in dezelfde kledij gewoon terug naar school.
Hoe kom je daarbij? We hebben toch helemaal niets gezien van de volgende ochtend? De laatste scene die we zagen met Christine was Adil die haar rond middernacht wekte om te gaan slapen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nee, de laatste scene was aan het ontbijt en inderdaad met dezelfde kledij
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond haar idee om haar schoolwerk op te geven toch niet het verstandigste dat ze ooit gehad heeft.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: wo 18 nov 2020, 11:06 Ik vond haar idee om haar schoolwerk op te geven toch niet het verstandigste dat ze ooit gehad heeft.
Misschien wel interessant voor de school🤣😂Maar inderdaad, als zelfstandige gaan werken heeft heel wat gevolgen. Eerst misschien wachten en kijken of ACE zo renderend is als ze verwachten.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

nounake schreef: wo 18 nov 2020, 07:38 Nee, de laatste scene was aan het ontbijt en inderdaad met dezelfde kledij
Die scene uit de aflevering van dinsdag was nog niet getoond op het moment van de posts van Martha en mij na de aflevering van woensdag. En ze heeft niet de hele nacht in die zetel geslapen. Ze heeft daar een paar uurtjes gelegen waarna Adil haar kwam halen om naar bed te gaan.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: wo 18 nov 2020, 11:34 Ze heeft daar een paar uurtjes gelegen waarna Adil haar kwam halen om naar bed te gaan.
Van rond 18u tot middernacht.... :whistle:
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Het heeft weinig belang hoeveel uren ze daar heeft gelegen.
Feit is wel dat wat in de preview voor de volgende dag wordt getoond, volgens onze forumregels als spoiler wordt beschouwd.
Het zou fijn zijn als iedereen daar rekening mee wil houden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Thuisforum schreef: wo 18 nov 2020, 13:44 Het heeft weinig belang hoeveel uren ze daar heeft gelegen.
Feit is wel dat wat in de preview voor de volgende dag wordt getoond, volgens onze forumregels als spoiler wordt beschouwd.
Het zou fijn zijn als iedereen daar rekening mee wil houden.
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien... Ik reageerde alleen om 't geen ik hier te lezen kreeg. 6 uur is voor mij op z'n minst bijna een nacht. En als Christine aan het ontbijt datzelfde kleed aanheeft bij het ontbijt, is het toch heel aannemelijk dat ze daarmee naar school gaat ook, toch? Maar dat kan eigenlijk geen kwaad... De moderne mens leeft veel te hygiënisch... Van een paar dagen naeen dezelfde kledij dragen is, bij mijn weten, nog niemand doodgegaan. :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

satine schreef: wo 18 nov 2020, 11:06 Ongelezen bericht door satine » wo 18 nov 2020, 12:06
Ik vond haar idee om haar schoolwerk op te geven toch niet het verstandigste dat ze ooit gehad heeft
Ze kan nog altijd loopbaanonderbreking aanvragen. Heeft ze nog altijd iets als ze ACE beu is.

Ze heeft terug dezelfde trekjes als bij Bob : controle, controle, controle en volledig dominant tov Adil. En hoe lang zal het duren eer Eddy zijn C4 krijgt ?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: wo 18 nov 2020, 15:44 En hoe lang zal het duren eer Eddy zijn C4 krijgt ?
Eens zijn ziekteverlof voorbij is?
0 x
Plaats reactie