Integendeel zelfs, we kunnen hem missen, we zullen dus niet rouwig om zijn.
Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Van mij ook een hart onder de riem voor Adil en Karin.
Het is eigenlijk stuitend om te zien hoe die 2 keihard op hun hart getrapt worden door de mensen die ze het liefste zien...
Het is eigenlijk stuitend om te zien hoe die 2 keihard op hun hart getrapt worden door de mensen die ze het liefste zien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Hart onder de riem
Voor Tim.
Ook al zag iedereen dit van mijlen ver aankomen, dit heeft Tim niet verdiend.
Hij wou gewoon goed doen, maar Paulien interpreteert dat op haar manier.
Hoe wijs je zo iemand af, zonder haar nog dieper de put in te duwen?
Ook al zag iedereen dit van mijlen ver aankomen, dit heeft Tim niet verdiend.
Hij wou gewoon goed doen, maar Paulien interpreteert dat op haar manier.
Hoe wijs je zo iemand af, zonder haar nog dieper de put in te duwen?
0 x
-
ikke
- x 435
Hart onder de riem
Eigenlijk heeft Tim geen keuze; hij moet haar afwijzen. En eigenlijk had hij haar meteen terug naar haar eigen kamer moeten sturen, 't was overduidelijk wat haar bedoeling was: misbruik maken van zijn naïviteit.satine schreef: za 18 mei 2019, 09:59 Hoe wijs je zo iemand af, zonder haar nog dieper de put in te duwen?
Bij deze, hart onder de riem voor Tim en veel courage om te doen wat hij moe(s)t doen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Hart onder de riem
Inderdaad, ze maakt misbruik van hem. En weet maar al te goed dat een man als Tim haar niet zomaar opzij zal schuiven. Al hoop ik wel heel erg dat hij dat wel doet. Sterkte voor Tim
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Hart onder de riem
Voor Adil.
Heel even dacht ik dat Paulien hem zou bedanken en dat ze zo een heel klein stapje dichter bij elkaar zouden komen.
Maar nee, er werd alleen nog meer zout in de wonde gewreven.
Ik had echt met hem te doen.
En ook al had Ann het afgeraden haar niet te gaan bezoeken, ik begrijp wel dat hij heel even Paulien wou zien.
Heel even dacht ik dat Paulien hem zou bedanken en dat ze zo een heel klein stapje dichter bij elkaar zouden komen.
Maar nee, er werd alleen nog meer zout in de wonde gewreven.
Ik had echt met hem te doen.
En ook al had Ann het afgeraden haar niet te gaan bezoeken, ik begrijp wel dat hij heel even Paulien wou zien.
0 x
-
ikke
- x 435
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Hart onder de riem
Voor Nancy
Ik kan haar goed begrijpen hoe walgelijk het is om gekust te worden door een zatlap. Bah ! Ik vind ook dat ze soms flink de drama queen kan uithangen maar dit heeft ze niet verdiend. Alcohol is nooit een alibi om vrouwen lastig te vallen en zelfs een kus is in mijn ogen een vorm van aanranding
Ik had wel de indruk dat Femke Nancy au serieux neemt terwijl de mannen, zoals Peter & Dieter dit weer iets "overdreven" vinden. Hopelijk slaat Nancy nu haar ruiten niet in door over hysterisch te reageren.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Hart onder de riem
Voor Joren - ik hoop dat hij heel snel inziet dat Stan hem gewoon gebruikt om zijn eigen frustraties te kunnen uitwerken.
En dat hij dan gewoon weer verder kan met zijn leven.
En dat hij dan gewoon weer verder kan met zijn leven.
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Voor mij ook een hart onder de riem voor Joren, al lijkt hij wel stilaan in te zien hoe zijn "vrienden" in elkaar steken, doordat hij al snel bij Judith vertrokken. En hopelijk vindt hij snel een echte vriend bij wie hij wel echt terecht kan en vertrouwen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Ook voor Joren, om bovenstaande redenen...
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Nancy, omdat ze inmiddels ook het slachtoffer is geworden van een of andere plan van Marianne om Tom eronderuit te halen en ze dat zelf ook in begin te zien. Ondanks haar hysterie had ik vandaag toch echt met haar te doen. 
0 x
-
ikke
- x 435
Hart onder de riem
Ik vond haar niet hysterisch, maar had ook wel met haar te doen. Pak al je moed bij elkaar, Nancy, en zeg tegen je vriendin Marianne dat ze haar problemen met haar kinderen zelf moet oplossen, dat ze jou daarvoor niet moet misbruiken.Thom schreef: ma 17 jun 2019, 22:08 Ondanks haar hysterie had ik vandaag toch echt met haar te doen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Hart onder de riem
Inderdaad, gelukkig vond ze deze keer wel een adviserend oor bij Dieter.
Dat Marianne zelf een rechtzaak begint
Dat Marianne zelf een rechtzaak begint
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Ook namens mij een hart onder de riem voor Nancy. Ik vind het sneu voor haar dat ze - op zoek naar een beetje begrip - zo in de val is gelopen van een rancuneuze Marianne. Fijne "vriendin" is dat
Hopelijk trekt Nancy snel een streep onder het hele gebeuren...
Hopelijk trekt Nancy snel een streep onder het hele gebeuren...
0 x