Renzo Fierens (Frank Van Erum)
-
- x 435
Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)
Ik had -na dat filmpje van vroeger te zien- gedacht dat die kerel geen haar veranderd zou zijn, maar blijkbaar had ik me vergist! Hij past alleszins veel beter bij Peggy dan Peter (en ik vind hem ook sympathieker dan die laatste).
0 x
-
- x 435
Oei oei, Renzo zou nog een furie op z'n dak krijgen als hij bij de taxi's zou gaan werken!
0 x
-
- Poster rang 5
Bwa, dat kon je nu wel voorspellen dat hij vroeg of laat bij de taxi's zou terecht komen. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ja, maa daarom moet zijn Onuitstaanbaar Snuitserpent dat nog niet goed vinden, hé.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als Renzo bij de taxi's zou gaan werken, en Toon (af en toe) voor Bomans Event dinges, zal de voltallige fanclub van Snuiteke rechtstreeks, of onrechtstreeks voor Femke werken.
Vermits Waldek overdag naar de kabouters vlucht, zullen Rosa en Snuiteke uiteindelijk verweesd in hun B&B achterblijven.
Vermits Waldek overdag naar de kabouters vlucht, zullen Rosa en Snuiteke uiteindelijk verweesd in hun B&B achterblijven.

0 x
-
- Poster rang 5
En zouden z'n mysterieuze plannen nu inhouden dat hij voor de taxi's wil werken? 

0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Dacht dat dat mysterieus gedoe was om Peggy en Sandrine elkaar te laten ontmoeten ?
0 x
-
- x 435
En ik had gedacht dat dat gisteren zou plaatsvinden, maar blijkbaar heb ik het verkeerd begrepen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En de Renzo maar Taxi-sollicitanten wegjagen, eerder voor zichzelf dan voor Peggy denk k.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
IK denk dat hij zelf dringend geld nodig heeft. Hij zit niet zo ruim in zijn geld als hij doet uitschijnen. En als de nood hoog is bij de taxi's zal hij misschien wel een kans krijgen, denk hij.
0 x
-
- x 435
Inderdaadkarolien85 schreef:Dacht dat dat mysterieus gedoe was om Peggy en Sandrine elkaar te laten ontmoeten ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Geen slimme zet van Renzo om die chauffeur zo aan te pakken.
Als hij hoopt dat Taxi Leo zijn toekomstige werkgever wordt, dan kan hij best de naam van de firma niet besmeuren.
Dit kan hen heel wat klanten kosten...
Maar wel knap hoe hij één en ander regelde met Julia gisteren - daar kan 'bazin' Peggy nog heel wat van leren!
Als hij hoopt dat Taxi Leo zijn toekomstige werkgever wordt, dan kan hij best de naam van de firma niet besmeuren.
Dit kan hen heel wat klanten kosten...
Maar wel knap hoe hij één en ander regelde met Julia gisteren - daar kan 'bazin' Peggy nog heel wat van leren!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,en het straffe is dat nu juist de Renzo dat aan Peggy moet wijsmaken! Wie had dat gedacht?
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Het ligt ook aan Julia omdat ze geen nee kan of durft te zeggen en ja als ge dan iemand als Renzo voor haar zet die het goed kan uitleggen ja, dan laat ze haar weer vangen, hé.
0 x
-
- Poster rang 5
goh, je kan het ook anders bekijken >> Julia kan haar halve dag eender wanneer nemen en voor Peggy was het nu juist belangrijk. Alleen zou Peggy wel iets kunnen leren qua people management van Renzo want zoals zij het eerst bracht kwam het neer op machtsmisbruik terwijl het bij Renzo's versie wel duidelijk was dat het belangrijk was voor ze dat Julia haar halve dag verzette.zanacht schreef:Het ligt ook aan Julia omdat ze geen nee kan of durft te zeggen en ja als ge dan iemand als Renzo voor haar zet die het goed kan uitleggen ja, dan laat ze haar weer vangen, hé.

0 x