Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Gui Tarstar

Bericht door lord F. »

quinten21 schreef:Volgens mij is het Danny.
Telkens als Gui Tarstar met Emma aan het chatten is loopt Tim alleen rond als politieagent.
Vandaag was het nu toch toevallig omdat Danny nog z'n wonden aan t likken is van z'n date waar hij toch op meer gehoopt had. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kiki_Dee schreef:Ik denk eerder aan Lowie, dat hoop ik tenminste.
Waarom "hoop" je dat?
0 x
ElkeM__
Nog geen rang

Bericht door ElkeM__ »

Ik denk dat Lowie nog te zot loopt van Jana... Ik zie hem niet direct iets kopen voor een ander meisje...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik ben er vrij zeker van dat het leeftijdsverschil tussen Emma en Guitarstar een pak groter is dan dat tussen Bram en Jana (3-4 jaar). Volgens mij het over 10-15 jaar.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Lazylady schreef:
Kiki_Dee schreef:Ik denk eerder aan Lowie, dat hoop ik tenminste.
Waarom "hoop" je dat?
Omdat ik niet graag zou zien dat het iemand is die de leeftijd van Danny ofzo heeft.
Lowie zal het waarschijnlijk niet zijn aangezien hij nog te verliefd is op Jana, Adil ook niet, die voelt iets voor Pauline.
Dan blijft er ofwel een onbekende over of Danny en Geert.
0 x
NF07
Nog geen rang

Bericht door NF07 »

Thuis wil duidelijk laten uitschijnen nu dat het Geert is. Ik ben benieuwd..
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ja inderdaad.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar dan zou het toch raar zijn dat Emma nu smoorverliefd is op Geert.
en dat Geert nu te pas en te onpas zou zitten chatten zie ik nu ook niet voor me. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

NF07 schreef:Thuis wil duidelijk laten uitschijnen nu dat het Geert is. Ik ben benieuwd..
Dus iedere mannelijke persoon die bij Judith en Tom langskomt is meteen verdacht? :roll:
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

In feite wel, want dat is wat het hele gegeven doet. Doordat het iedereen kan zijn is per definitie iedereen verdacht. Systematisch worden mensen uitgesloten. Maar daar hoort Geert nog niet bij.

Maar hetgeen het extra verdacht maakte, was binnen één aflevering de blik van Emma naar Geert, Geert zijn gezapige glimlach tijdens het gesprek met Judith(over Emma's vriendje, de manier waarop hij 'kleine meisjes worden groot' zei en Emma die tegen Jana doelde op het feit dat het een kerel is die ouder is dan hij 'tenminste niet zo'n puberjongen'.

Is dit een onherroepelijk bewijs dat het Geert is, natuurlijk niet, maar het was, wat mij betreft, ofwel een hint dat het Geert was, of een bewuste keuze van de makers om Geert op zijn minst mede verdacht te maken in het mysterie richting de seizoensfinale. En dus is het zeker geen totaal van de pot gerukte theorie.

my two cents.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

osssver schreef:In feite wel, want dat is wat het hele gegeven doet. Doordat het iedereen kan zijn is per definitie iedereen verdacht. Systematisch worden mensen uitgesloten. Maar daar hoort Geert nog niet bij.

Maar hetgeen het extra verdacht maakte, was binnen één aflevering de blik van Emma naar Geert, Geert zijn gezapige glimlach tijdens het gesprek met Judith(over Emma's vriendje, de manier waarop hij 'kleine meisjes worden groot' zei en Emma die tegen Jana doelde op het feit dat het een kerel is die ouder is dan hij 'tenminste niet zo'n puberjongen'.

Is dit een onherroepelijk bewijs dat het Geert is, natuurlijk niet, maar het was, wat mij betreft, ofwel een hint dat het Geert was, of een bewuste keuze van de makers om Geert op zijn minst mede verdacht te maken in het mysterie richting de seizoensfinale. En dus is het zeker geen totaal van de pot gerukte theorie.

my two cents.
Dat was me écht niet opgevallen
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

effe ter verduidelijking ik bedoelde 'ouder is dan ZIJ, niet hij'
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Summer85 schreef:
osssver schreef:In feite wel, want dat is wat het hele gegeven doet. Doordat het iedereen kan zijn is per definitie iedereen verdacht. Systematisch worden mensen uitgesloten. Maar daar hoort Geert nog niet bij.

my two cents.
Dat was me écht niet opgevallen
Maar het klikte eigenlijk wel al van in het begin tussen Geert en de kinderen. Al lang voor er van een Gui Tarstar sprake was. Hij is ook altijd welkom geweest bij Tom en Judith, dus als hij eens met de kinderen wou babbelen moest hij er maar gewoon naartoe gaan. Hij is gewoon een grootvaderfiguur, meer niet. Ik zie dus echt niet waarom die dan onder een schuilnaam met haar zou moeten chatten. En ik kan al evenmin geloven dat Emma zo positief zou gereageerd hebben als ze ontdekte dat het Geert was die onder een schuilnaam met haar zat te chatten.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het valt idd op dat ze ons weer bewust op het verkeerde been willen zetten en meerdere personages verdacht willen maken bij de kijkers.

Geert: erg geliefd bij Emma
Adil: vanwege de skateboard
Toon: zijn vreemde gedrag
Danny: zijn afwijzing van Paulien, eerdere argumenten die hij zei.

Ik vrees dat we weer zo'n seizoenfinale zullen hebben als vorig jaar. Emma zit in een vreselijke situatie en dan zullen ze de verdachte personages nog es op een rijtje zetten.

De oplossing zullen we pas in september/oktober weten, vrees ik :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
NF07
Nog geen rang

Bericht door NF07 »

+ Ook de naam 'Guitar-star' verwijst naar Geert. Geert zal het wslk wel niet zijn hoor, maar de schrijvers willen wel een vermoeden opwekken.

Ik denk zowizo dat het geen personage van gevestigde waarden zal zijn. De Thuisfans zien niet graag een langlopend personage dat geliefd is plots slecht worden en dan uit de serie verdwijnen. Tenzij de acteur die de rol speelt zelf heeft aangegeven te willen vertrekken, dan is dit natuurlijk wel een leuk/opmerkelijk/orgineel afscheid.
Met dat in het achterhoofd zullen het Geert, Tom, Peter, Lowie, Jens, Waldek, Frank, Luc en wellicht ook Tim niet zijn.
0 x
Gesloten