Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Ik denk zelfs dat hij 14 is, zijn zus is 15, die was 14 toen ze ontvoerd werd. En ze verschillen amper een jaar en een week.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Hoewel ik een ietsie-pietsie ouder ben dan Stannekesoep, eigen ik mij ook soms dat recht ophannanaske schreef:Stan is ook nog maar 15 jaar. Dus heeft hij het recht om een beetje onnozel te doen héjessie V. schreef:Ze zetten hem nu wel een klein beetje onnozel neer, hoor.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat begrijp ik dan weer volkomen.Captain Cuckoo schreef:Hoewel ik een ietsie-pietsie ouder ben dan Stannekesoep, eigen ik mij ook soms dat recht op

0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zo sneu om Stan met zijn ziel onder zijn arm rond te zien lopen. Nog maar eens, want hij had wel gelijk met wat hij zei over hem en Emma: hij is er ook nog. Dat wordt daar echt wel eens vergeten...
Bovendien voorspelde zijn blik niet veel goeds, toen Lowie hem zei dat hij denkt dat de genen van de ouders misschien versterkt worden in de kinderen. Het lijkt erop dat Stan schrik heeft dat hij net zo is als zijn oma en vader, zeker toen hij tegen Renée zei dat ze beter uit zijn buurt kon blijven.
Emma is degene die van zich af roept en duwt en die naar een psychologe gestuurd wordt, maar bij Stan zou het wel eens veel dieper kunnen zitten...
Bovendien voorspelde zijn blik niet veel goeds, toen Lowie hem zei dat hij denkt dat de genen van de ouders misschien versterkt worden in de kinderen. Het lijkt erop dat Stan schrik heeft dat hij net zo is als zijn oma en vader, zeker toen hij tegen Renée zei dat ze beter uit zijn buurt kon blijven.
Emma is degene die van zich af roept en duwt en die naar een psychologe gestuurd wordt, maar bij Stan zou het wel eens veel dieper kunnen zitten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Zo'n lief manneke ! Ik heb echt met hem te doen ; 't is altijd maar Emma en hoe hij dat allemaal verwerkt daar zit geen kat mee !
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Erg voor Stan, maar zolang hij niet met borden smijt of een vechtpartij uitlokt zal hij geen aandacht krijgen van zijn moeder.
0 x
-
- x 435
Hij zal er sterker uitkomen, dan Emma!Christel schreef:Zo sneu om Stan met zijn ziel onder zijn arm rond te zien lopen. Nog maar eens, want hij had wel gelijk met wat hij zei over hem en Emma: hij is er ook nog. Dat wordt daar echt wel eens vergeten...
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- zanacht
- Poster rang 2
Ik hoop dat Judith nu eens inziet dat het met Stanneke ook niet oké is en dat hij het ook moeilijk heeft met héél de situatie.
Stan brengt steeds begrip op voor zijn zus maar als ik haar vanavond nu bezig zag is dit spijtig genoeg niet wederzijds, jammer. pff, ik heb met hem te doen.
Stan brengt steeds begrip op voor zijn zus maar als ik haar vanavond nu bezig zag is dit spijtig genoeg niet wederzijds, jammer. pff, ik heb met hem te doen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze is nu op de goede weg. Haar ogen zijn open gegaan en ze heeft hem uit laten praten. Dat is al iets.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, ze heeft wel grote problemen met haar kinderen hé, ik hoop dat ze dat inziet.
Emma die problemen heeft met haar vader en met haar oma en met haar proces.
Stan die denkt dat hij genetisch bezwaard is voor hetzelfde.
Dat is niet mis.
Emma die problemen heeft met haar vader en met haar oma en met haar proces.
Stan die denkt dat hij genetisch bezwaard is voor hetzelfde.
Dat is niet mis.
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ocharme Stan...
Tis natuurlijk ergens wel begrijpelijk dat hij zich zo een dingen afvraagt als je afstamt van twee misdadigers, om het zo maar te noemen
Ik vond de reactie van JUdith hier wel mooi, toen ze zei dat oma en papa niet alleen maar slecht waren.
Tis natuurlijk ergens wel begrijpelijk dat hij zich zo een dingen afvraagt als je afstamt van twee misdadigers, om het zo maar te noemen
Ik vond de reactie van JUdith hier wel mooi, toen ze zei dat oma en papa niet alleen maar slecht waren.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
"Da's maar een schrale troost", hoor ik Stan denken.Duimelijntje schreef:Ocharme Stan...

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
AkoordCaptain Cuckoo schreef:"Da's maar een schrale troost", hoor ik Stan denken.Duimelijntje schreef:Ocharme Stan...

Maar ja, ze kon moeilijk zeggen, tuurlijk word je misdadiger jongen, maar geen paniek, zolang Tom bij ons woont hebben we korting op de advocatenrekening :-p
Er is niet veel dat je daar kan op zeggen denk ik... Vooral luisteren naar hem en dat heeft ze nu gisteren toch eindelijk eens gedaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu dacht ik wel dat heel die Jana-affaire al lang achter de rug was maar blijkbaar spookt het nog altijd rond in zijn hoofd.
Nog goed voor Stan dat Tom er ook nog is.
Wel vervelend is dat Emma blijkbaar alles aan het afluisteren was.
Nog goed voor Stan dat Tom er ook nog is.
Wel vervelend is dat Emma blijkbaar alles aan het afluisteren was.
0 x
Potentia Principatum