Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Luc loert en probeert. Alles wat hij doet heeft een doel. En hij somde alleen de feiten op en liet niks blijken van zijn eigen mening over An.
Bovendien Johan 1969 niet iedereen kan voortdurend een verhaallijn hebben.
Bovendien Johan 1969 niet iedereen kan voortdurend een verhaallijn hebben.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik zou toch ook willen dat Luc meer verhaal krygt,het is te lang geleden dat hij nog eens echt gemeen was,zoals in de tijd met Isabelle of Marie,meer van dat graag!!!! 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Is dat niet normaal dat wanneer een bepaald personage een hele tijd in de spotlight stond, een tijdje wat meer op de achtergrond verdwijnt ? Bij Jenny is dat ook een hele tijd zo geweest.
0 x
-
- Nog geen rang
Idd,jenny had jaren geen verhaal,maar ik vind Mark persoonlijk een veel beter acteur dan janine ,hij kan zoveel meer met zijn mimmiek,voor mij maken luc en marianne thuis 

0 x
- dylan
- Poster rang 1
het is nu eenmaal zo dat de slechteriken het verhaal veelal makenlelie schreef:Idd,jenny had jaren geen verhaal,maar ik vind Mark persoonlijk een veel beter acteur dan janine ,hij kan zoveel meer met zijn mimmiek,voor mij maken luc en marianne thuis
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, met slechteriken kan je alle kanten uit en die houden de spanning er ook in.
Maar personages als Felicienneke en Rogeeke, die mis ik soms toch en die hadden 0,0 slechts in zich.
Ontopic: ik denk toch wel dat Luc iets aan het bekokstoven is of in ieder geval een bepaalde richting uit wil en met een doel.
Wat en hoe is me nog helemaal niet duidelijk, maar ik ben toch vrijwel zeker dat het laatste over de dood van Freddy nog niet gezegd is.
En vermits Luc toch vaak een beetje de 'underdog' van Thuis is, zal dat voor hem weer op een vreselijk slecht moment komen vrees ik.
Maar personages als Felicienneke en Rogeeke, die mis ik soms toch en die hadden 0,0 slechts in zich.

Ontopic: ik denk toch wel dat Luc iets aan het bekokstoven is of in ieder geval een bepaalde richting uit wil en met een doel.
Wat en hoe is me nog helemaal niet duidelijk, maar ik ben toch vrijwel zeker dat het laatste over de dood van Freddy nog niet gezegd is.
En vermits Luc toch vaak een beetje de 'underdog' van Thuis is, zal dat voor hem weer op een vreselijk slecht moment komen vrees ik.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik hoop dat het uitkomt,hoe slechter het 'lucky Luc' vergaat hoe beter Mark acteert,en dan gebeurt er tenminste weer iets rond zijn personnage 

0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
Alles komt uit in Thuis, maar niet voor er genoeg op het spel staat.
0 x
-
- x 435
als Luc te braaf wordt mag je inderdaad ongerust wordenlelie schreef:Ik hoop dat het uitkomt,hoe slechter het 'lucky Luc' vergaat hoe beter Mark acteert,en dan gebeurt er tenminste weer iets rond zijn personnage

0 x
- lml
- Nog geen rang
Luc is mij ook veel te braaf tegenwoordig. De laatste drie jaar heeft hij niets meer mogen doen. Het wordt een keer weer tijd dat er wat gebeurt. Continu goede raad geven aan Guy, Franky en Bram, dat is toch geen taak voor hem. 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Braaf de drie laatste jaren ? Vorig seizoen heeft hij toch Waldek de duvel aangedaan. En ervoor gezorgd dat Waldek nergens nog een job kon krijgen.
0 x
- lml
- Nog geen rang
- Luc
- Poster rang 4
och ja, hij zal nog wel verhaal krijgen, het is niet dat Waldek of dokter Smeekens de pannen van het dak moeten spelen nu in de huidige verhaallijnen. Iedereen heeft een rustiger periode. En laat hem nu maar gewoon zijn werk doen, hij moet centjes verdienen nu voor al zijn mislukkingen uit het verleden
.

0 x
-
- x 435
Inderdaad, Thuis mist een sympathiek oudje. Yvette is toch net iets te nors daarvoor.satine schreef: Maar personages als Felicienneke en Rogeeke, die mis ik soms toch en die hadden 0,0 slechts in zich.![]()
Maar binnen enkele jaren is de 'oude garde' van de cast bejaard en kunnen zij misschien die rol invullen.

0 x