Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
-
- Poster rang 5
Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
2,5 jaar geleden. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Waarom moest die nu weer eens zo doen? "Dankzij" Paulien heeft Lowie nu door dat Jana jaloers is en blijkbaar vindt hij het nog leuk ook! (Heb je zijn kop gezien vrijdag?)
0 x
-
- Poster rang 5
Euh, lijkt me wel duidelijk zeker waarom?Lazylady schreef:Waarom moest die nu weer eens zo doen? "Dankzij" Paulien heeft Lowie nu door dat Jana jaloers is en blijkbaar vindt hij het nog leuk ook! (Heb je zijn kop gezien vrijdag?)

0 x
-
- x 435
Ja, maar ik vind het echt laag.lord F. schreef:Euh, lijkt me wel duidelijk zeker waarom?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Paulien ziet het blijkbaar helemaal goed komen: zij terug met Bram en haar stiefbroer met de ex van haar lief (dus Lowie met Jana)... Lijkt mij toch niet echt een gezonde situatie, als het al ooit zo ver zou komen.
0 x
Sanne
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- annekeHU
- Poster rang 4
Gezonde relaties/situaties en "Thuis" gaat dat samen?Sanneke schreef:Paulien ziet het blijkbaar helemaal goed komen: zij terug met Bram en haar stiefbroer met de ex van haar lief (dus Lowie met Jana)... Lijkt mij toch niet echt een gezonde situatie, als het al ooit zo ver zou komen.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
-
- x 435
-
- x 435
Nu nog steeds niet, Martha?martha schreef:En toch blijf ik geen problemen hebben met Paulien.

Ze geniet er stiekem van dat het slecht gaat tussen Bram en Jana en dat vind ik toch wel érg laag. (Ik vind haar erger dan Lowie, die het stiekem leuk vindt om Bram jaloers te maken. Toch denk ik dat hij uiteindelijk het beste voor Jana wil.)
0 x
-
- Poster rang 5
goh, je kan dat haar toch niet kwalijk nemen?Lazylady schreef:Nu nog steeds niet, Martha?martha schreef:En toch blijf ik geen problemen hebben met Paulien.![]()
Ze geniet er stiekem van dat het slecht gaat tussen Bram en Jana en dat vind ik toch wel érg laag. (Ik vind haar erger dan Lowie, die het stiekem leuk vindt om Bram jaloers te maken. Toch denk ik dat hij uiteindelijk het beste voor Jana wil.)

0 x
-
- x 435
Ik vind het gewoon laag, maar het zal in dat geval wel "normaal" zijn zeker...lord F. schreef:goh, je kan dat haar toch niet kwalijk nemen?en mss past ze ook wel beter bij bram?
0 x
-
- Poster rang 1
Ik vind niet dat je haar dat kwalijk kan nemen, het is vooral menselijk.
Het is niet dat ze er bewust iets aan doet, dat ze de relatie aan het saboteren is ofzo.
Hoe zou je zelf zijn als je verliefd bent op iemand in een relatie en diens relatie brokkelt langzaam maar zeker af? Dat vind je toch ook niet erg? En stiekem begin je dan toch ook te hopen dat je zelf (terug) een kans maakt?
Het is niet dat ze er bewust iets aan doet, dat ze de relatie aan het saboteren is ofzo.
Hoe zou je zelf zijn als je verliefd bent op iemand in een relatie en diens relatie brokkelt langzaam maar zeker af? Dat vind je toch ook niet erg? En stiekem begin je dan toch ook te hopen dat je zelf (terug) een kans maakt?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Paulien wil Bram gewoon terug, inderdaad. De vraag is alleen of dat andersom ook zo is...
0 x
Sanne
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Neen nog altijd niet omdat er voor de moment personages rondlopen in Thuis waar ik me wel zit over zit op te winden : de 3 bitchen : Mayra, Rosa en AnnLazylady schreef:Nu nog steeds niet, Martha?martha schreef:En toch blijf ik geen problemen hebben met Paulien.![]()

Het gesprek met Lowie en Julia aan de eettafel deed me wel al wat alerter maken maar ach, ik erger me meer dat Lowie altijd zuster zegt tegen Pauline terwijl er helemaal geen bloedbanden tussen hen zijn. En verder zit Paulien slinks te pushen bij Lowie over Jana. Paulien is helemaal geen domme. Neen met Paulien heb ik nog altijd geen grote problemen.

0 x