Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)
Katrien is wellicht nog boos op Femke omdat Femke Paulien heeft gekwetst door met Rafael te rollebollen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Mij leek het anders niet dat ze echt "rot" deed tegen Femke. Het leek eerder Femke die steken leek te geven...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hmz, de manier waarop de de opmerking maakte over 'de vuilbak die toch wel een beetje riekt', terwijl ze niet eens in de badkamer was geweest, gaf mij toch een andere indruk.
Ik vond de reactie van Femke nog vrij netjes, het is niet aan Katrien om het poets-personeel opdrachten te geven, toch niet op die manier.
En al helemaal niet op haar eerste werkdag - vind ik.
Ik vond de reactie van Femke nog vrij netjes, het is niet aan Katrien om het poets-personeel opdrachten te geven, toch niet op die manier.
0 x
-
- x 435
Daar heb je misschien gelijk in. Al leek ze toch geen venijnig gezicht te trekken...satine schreef:Hmz, de manier waarop de de opmerking maakte over 'de vuilbak die toch wel een beetje riekt', terwijl ze niet eens in de badkamer was geweest, gaf mij toch een andere indruk.
0 x
-
- x 435
Katrien kijkt/keek idd niet venijnig, maar 't was wel of ze een stuk***** zag binnenkomen!Lazylady schreef:Daar heb je misschien gelijk in. Al leek ze toch geen venijnig gezicht te trekken...satine schreef:Hmz, de manier waarop de de opmerking maakte over 'de vuilbak die toch wel een beetje riekt', terwijl ze niet eens in de badkamer was geweest, gaf mij toch een andere indruk.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het zijn soms de opmerkingen die poeslief en met een vriendelijk gezicht gemaakt worden, die het meest kunnen kwetsen.Lazylady schreef:Daar heb je misschien gelijk in. Al leek ze toch geen venijnig gezicht te trekken...
Ze moet ook zien dat ze haar job daar niet direct weer kwijt raakt, dus ze speelt het subtiel.
0 x
-
- x 435
Ik heb me dus vergist. Gaat ze nu misbruik beginnen maken van haar functie?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
vind ik ook vreemd. Eerst dacht ik nog dat het was omdat Femke vroeger nog Katriens zus Paulien een hak had gezet door met Rafael te smossen.Lazylady schreef:Ik heb me dus vergist. Gaat ze nu misbruik beginnen maken van haar functie?
Maar waarom ze nu zo blijft doen tegen Femke begrijp ik helemaal niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ik vond Katrien nu net zo sympathiek.Crackers schreef: vind ik ook vreemd. Eerst dacht ik nog dat het was omdat Femke vroeger nog Katriens zus Paulien een hak had gezet door met Rafael te smossen.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Tis dat Katrien als verpleegkundige zich veel beter voelt dan het poetspersoneel. En zoals ze deed tegen Nancy
Onbewust of bewust (wie zal het zeggen
) denkt Katrien van Femke : zie dat is diegene die een chique loft heeft, veel geld had, een eigen zaak, een notaris als partner en zie wat ze nu nog maar is. En dus gaat ze venijnig wraak nemen door Femke voortdurend te vernederen.
Maar wat ik vreemd vond was dat Katrien Madeleine een bad kwam geven en dat toen Yvette arriveerde, dus na het bad, Madeleine nog exact dezelfde kleren aan had. Ik weet niet, zelf doe ik toch niet meer dezelfde kleren aan hoor .

Maar wat ik vreemd vond was dat Katrien Madeleine een bad kwam geven en dat toen Yvette arriveerde, dus na het bad, Madeleine nog exact dezelfde kleren aan had. Ik weet niet, zelf doe ik toch niet meer dezelfde kleren aan hoor .

0 x
-
- Poster rang 5
Da's al wat van te lang geleden hé, van Paulien.Crackers schreef:vind ik ook vreemd. Eerst dacht ik nog dat het was omdat Femke vroeger nog Katriens zus Paulien een hak had gezet door met Rafael te smossen.Lazylady schreef:Ik heb me dus vergist. Gaat ze nu misbruik beginnen maken van haar functie?
Het zal eerder met Simonne te maken hebben. Die ook beste vriendin is met haar moeder.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Wat is er nu toch gebeurd met Katrien?! Ze stelt me echt teleur! Ik dacht dat ze een sympathieke meid was, maar ze begint meer en meer een verwend jaloers kreng te worden! 

0 x
- doken18
- Poster rang 2
Wacht even hé...
Dus Katrien heeft gevoelens voor Jens, maar ze wil eventueel wel mee met Tim naar het politiebal. Als "vriendendienst"
Dus Katrien heeft gevoelens voor Jens, maar ze wil eventueel wel mee met Tim naar het politiebal. Als "vriendendienst"
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
- Poster rang 5
... of om Femke te pesten?doken18 schreef:Wacht even hé...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eigenlijk had ik een beetje het idee dat ze Tim's gevoelens voor Femke niet eens echt serieus neemt. Die gaat dus nog mooi op haar neus kijken 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..