Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Bericht door Crackers »

Katrien is wellicht nog boos op Femke omdat Femke Paulien heeft gekwetst door met Rafael te rollebollen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Mij leek het anders niet dat ze echt "rot" deed tegen Femke. Het leek eerder Femke die steken leek te geven...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hmz, de manier waarop de de opmerking maakte over 'de vuilbak die toch wel een beetje riekt', terwijl ze niet eens in de badkamer was geweest, gaf mij toch een andere indruk.
Ik vond de reactie van Femke nog vrij netjes, het is niet aan Katrien om het poets-personeel opdrachten te geven, toch niet op die manier.
En al helemaal niet op haar eerste werkdag - vind ik.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Hmz, de manier waarop de de opmerking maakte over 'de vuilbak die toch wel een beetje riekt', terwijl ze niet eens in de badkamer was geweest, gaf mij toch een andere indruk.
Ik vond de reactie van Femke nog vrij netjes, het is niet aan Katrien om het poets-personeel opdrachten te geven, toch niet op die manier.
Daar heb je misschien gelijk in. Al leek ze toch geen venijnig gezicht te trekken...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:
satine schreef:Hmz, de manier waarop de de opmerking maakte over 'de vuilbak die toch wel een beetje riekt', terwijl ze niet eens in de badkamer was geweest, gaf mij toch een andere indruk.
Daar heb je misschien gelijk in. Al leek ze toch geen venijnig gezicht te trekken...
Katrien kijkt/keek idd niet venijnig, maar 't was wel of ze een stuk***** zag binnenkomen!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Daar heb je misschien gelijk in. Al leek ze toch geen venijnig gezicht te trekken...
Het zijn soms de opmerkingen die poeslief en met een vriendelijk gezicht gemaakt worden, die het meest kunnen kwetsen.
Ze moet ook zien dat ze haar job daar niet direct weer kwijt raakt, dus ze speelt het subtiel.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb me dus vergist. Gaat ze nu misbruik beginnen maken van haar functie?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:Ik heb me dus vergist. Gaat ze nu misbruik beginnen maken van haar functie?
vind ik ook vreemd. Eerst dacht ik nog dat het was omdat Femke vroeger nog Katriens zus Paulien een hak had gezet door met Rafael te smossen.

Maar waarom ze nu zo blijft doen tegen Femke begrijp ik helemaal niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef: vind ik ook vreemd. Eerst dacht ik nog dat het was omdat Femke vroeger nog Katriens zus Paulien een hak had gezet door met Rafael te smossen.

Ik vond Katrien nu net zo sympathiek. :thumbdown: Jammer.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tis dat Katrien als verpleegkundige zich veel beter voelt dan het poetspersoneel. En zoals ze deed tegen Nancy :naughty: Onbewust of bewust (wie zal het zeggen :silent: ) denkt Katrien van Femke : zie dat is diegene die een chique loft heeft, veel geld had, een eigen zaak, een notaris als partner en zie wat ze nu nog maar is. En dus gaat ze venijnig wraak nemen door Femke voortdurend te vernederen.

Maar wat ik vreemd vond was dat Katrien Madeleine een bad kwam geven en dat toen Yvette arriveerde, dus na het bad, Madeleine nog exact dezelfde kleren aan had. Ik weet niet, zelf doe ik toch niet meer dezelfde kleren aan hoor . :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
Lazylady schreef:Ik heb me dus vergist. Gaat ze nu misbruik beginnen maken van haar functie?
vind ik ook vreemd. Eerst dacht ik nog dat het was omdat Femke vroeger nog Katriens zus Paulien een hak had gezet door met Rafael te smossen.

Da's al wat van te lang geleden hé, van Paulien.
Het zal eerder met Simonne te maken hebben. Die ook beste vriendin is met haar moeder.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat is er nu toch gebeurd met Katrien?! Ze stelt me echt teleur! Ik dacht dat ze een sympathieke meid was, maar ze begint meer en meer een verwend jaloers kreng te worden! :evil:
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Wacht even hé...
Dus Katrien heeft gevoelens voor Jens, maar ze wil eventueel wel mee met Tim naar het politiebal. Als "vriendendienst"
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

doken18 schreef:Wacht even hé...
Dus Katrien heeft gevoelens voor Jens, maar ze wil eventueel wel mee met Tim naar het politiebal. Als "vriendendienst"
... of om Femke te pesten?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk had ik een beetje het idee dat ze Tim's gevoelens voor Femke niet eens echt serieus neemt. Die gaat dus nog mooi op haar neus kijken :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten