Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door martha »

Inderdaad Satine, je hebt gelijk. Ja Nancy was in het begin dat ze in Thuis opdook een echte drankverslaafde slons en het klikte helemaal niet met Femke.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik weet wel dat in Thuis niet lang wordt stilgestaan bij het verleden en personen die weg zijn, maar toch blijft het raar dat b.v. Renzo niet meer genoemd wordt, toch zeker door zijn eigen moeder. Juist nu Femke gebruiker was geworden ligt het voor hand te spreken over haar broer, de dealer. Hij was degene die Sophie (vriendin van Fem) verslaafd maakte, die dan weer vermoord is door Femkes echte vader en het oude lief van Peter was. Hoe rond kan je een circel maken?????
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 221622.jpg
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

En ja, de "gazet" oftewel "De Nancy" weet het nu van Marianne en David :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

In tegenstelling tot normaal gesproken, was ze deze keer zelfs een van de laatsten die op de hoogte is! :shock: :lol:
Ik kijk nu al uit naar de goedbedoelde adviezen die ze Marianne waarschijnlijk gaat geven.. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Allez, dat was nu toch écht niet slim van Nancy...
0 x
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Zaaaalig vandaag van ons Nancy met haar goed bedoelde raad in het deurgat bij Femke.
Het is en blijft ne flik en dan in één adem tegen Tim: ik meende da ni ze... :whistle:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Nancy is gewoon geweldig.
Recent met het boompje dat ze cadeau deed aan Marianne :lol:
Vandaag met haar "goede raad" aan Femke over Tim :mrgreen: :D
Een grote mond met een klein hartje en vaak ook erg hilarisch :thumbup:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Nancy :happy-cheerleaderkid:

En wat opvalt is dat in tegenstelling met Luc die alles "verengelst" Nancy en Eddy alle engelse termen "vernederlandsen". Ik heb moeten :lol: met de uitspraak van "one night stand" door Nancy. Trouwens, was dat met Waldek toen die aan de grond zat na Jelena ? :denk: Ik had nochtans de indruk dat er toen "niets" gebeurd was.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nancy gisteren :dance:
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Lazylady schreef:Nancy gisteren :dance:
Hahaha, Nancy en Marianne gisteren samen aan de porto en al een beetje aan't lallen... :banana-dance:
0 x
Leigh
Nog geen rang

Bericht door Leigh »

martha schreef:Nancy :happy-cheerleaderkid:

En wat opvalt is dat in tegenstelling met Luc die alles "verengelst" Nancy en Eddy alle engelse termen "vernederlandsen". Ik heb moeten :lol: met de uitspraak van "one night stand" door Nancy. Trouwens, was dat met Waldek toen die aan de grond zat na Jelena ? :denk: Ik had nochtans de indruk dat er toen "niets" gebeurd was.
Ik denk toch ook dat ze het over toen met Waldek had.
Ik herinner mij precies dat daar wel "iets" was gebeurd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Leigh schreef:
martha schreef:Nancy :happy-cheerleaderkid:

Ik denk toch ook dat ze het over toen met Waldek had.
Ik herinner mij precies dat daar wel "iets" was gebeurd.
Inderdaad, die zijn in een zatte bui 1x met elkaar het bed ingedoken :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

nog een geluk dat Nancy in een zatte bui niet met Marianne in bed duikt, dat bespaart ze ons tenminste :whistle:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wallanderjunior schreef:nog een geluk dat Nancy in een zatte bui niet met Marianne in bed duikt, dat bespaart ze ons tenminste :whistle:
:laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl: grote fantasie heb jij wallanderjr :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl:

Vandaag grappig toen Marianne de deur voor haar neus dicht deed om met Mayra naar het juweel te gaan zien, en dan haar reactie zo van: allee wat heeft die nu :lol: zooo verbaasd over dat Marianne plots niet meer zo vriendschappelijk was :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:
Wallanderjunior schreef:nog een geluk dat Nancy in een zatte bui niet met Marianne in bed duikt, dat bespaart ze ons tenminste :whistle:
:laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl: grote fantasie heb jij wallanderjr :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl:

Vandaag grappig toen Marianne de deur voor haar neus dicht deed om met Mayra naar het juweel te gaan zien, en dan haar reactie zo van: allee wat heeft die nu :lol: zooo verbaasd over dat Marianne plots niet meer zo vriendschappelijk was :lol:
???
En Nancy, die kuiste voort.... :whistle:
0 x
Plaats reactie