Nuja, in thuis zijn't allemaal een beetje vreemde marginale gevallen

eddy en nancy schreef:Stel je voor : een soap met allemaal perfecte mensen - saaaaaaaaaai !
marginaal is funhannanaske schreef:eddy en nancy schreef:Stel je voor : een soap met allemaal perfecte mensen - saaaaaaaaaai !
klopt volledig! Lang leve de marginaliteit
Helemaal mee eens!Ganja schreef:Mss dat sommigen het niet eens zullen zijn maar ik vond dat niet mooi van Franky dat hij Bram weg hield van Paulien.
Paulien zette eindelijk een eerste volwassen stap dankzij mama Julia.
Oke ik snap dat Franky verliefd is op Bram maar Bram is hetero en houdt van Paulien dus moet hij dat aanvaarden hoe moeilijk dat dit ook is. Het is niet mooi van hem dat hij Bram weg houdt van Paulien. En oke Bram had neen kunnen zeggen maar die jongen is zo in de war dat hij niet meer weet wat te doen. Franky had Paulien moeten laten praten met Bram. Het is nu maar te hopen dat Paulien niet denkt dat Bram haar niet meer wil zien want eigenlijk heeft die zelf niets beslist in dit geval.
Tuurlijk, Bram wil nu de confrontatie vermijden - hij weet ook wel dat er met Paulien niet altijd redelijke gesprekken kunnen gevoerd worden.Shabba schreef:Bram ging anders snel en vrij onderdanig akkoord met Franky's voorstel om naar boven te gaan. Eerst kroop Franky voor Bram ( met oa steekpartij) maar nu doet Bram ook goed mee.
Dat heb ik toch niet gezegd.satine schreef:
@ Blokje en Ganja: dus Bram moet maar springen elke keer als Paulien van gedachte verandert? Zij weten toch niks van dat gesprek met Julia?
Ik vond Paulien ook niet meteen de indruk geven dat ze kwam voor een rustig en ontspannen gesprek toen ze Sanitechniek binnenkwam, jullie wel dan?
om achterop iemand mee te nemen op een brommer heb je toch een rijbewijs nodig of vergis ik mij?Stottermaus schreef:Franky heeft dan blijkbaar toch geen rijbewijs.