Franky Bomans (Braam Verreth)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Franky

Bericht door hannanaske »

Heeft Franky den Bram niet eens bewerkt nadat die een opmerking gaf over zijn toenmalig vriendinnetje? En dan nog constant zeggen dat zo'n lief manneke is.....tsssss ik heb nog nooit iemand een mot verkocht en ik denk niet dat ik dat ooit zal doen. Ik vind dat hélemaal niet stoer om iemand te slaan, ook al heeft ie het eigenlijk verdiend.

Nuja, in thuis zijn't allemaal een beetje vreemde marginale gevallen :lolno: daarom kijk ik misschien ook wel, om te zien hoe het niet moet! :lol: Maar 't is alvast véééél beter dan de concurerende soap: Familie, daar zijn't allemaal omhooggevallen snobs! Iets tussen in zal de moeite niet waard zijn voor een succesvolle soap!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Stel je voor : een soap met allemaal perfecte mensen - saaaaaaaaaai !
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

eddy en nancy schreef:Stel je voor : een soap met allemaal perfecte mensen - saaaaaaaaaai !

klopt volledig! Lang leve de marginaliteit :-)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

hannanaske schreef:
eddy en nancy schreef:Stel je voor : een soap met allemaal perfecte mensen - saaaaaaaaaai !

klopt volledig! Lang leve de marginaliteit :-)
marginaal is fun :P
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Zou franky een beetje jaloers zijn op paulien?
toen bram vroeg om eerst nog langs de crêche te gaan zei franky van: "kan dat niet wachten tot vanavond?"
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Franky heeft net hetzelfde hemd als Tom vaak draagt. Jammer! Want ook al is dat natuurlijk persoonlijke smaak, ik vind dat echt een zeer lelijk hemd. Zeker voor zo'n jonge gast!
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Mss dat sommigen het niet eens zullen zijn maar ik vond dat niet mooi van Franky dat hij Bram weg hield van Paulien.
Paulien zette eindelijk een eerste volwassen stap dankzij mama Julia.
Oke ik snap dat Franky verliefd is op Bram maar Bram is hetero en houdt van Paulien dus moet hij dat aanvaarden hoe moeilijk dat dit ook is. Het is niet mooi van hem dat hij Bram weg houdt van Paulien. En oke Bram had neen kunnen zeggen maar die jongen is zo in de war dat hij niet meer weet wat te doen. Franky had Paulien moeten laten praten met Bram. Het is nu maar te hopen dat Paulien niet denkt dat Bram haar niet meer wil zien want eigenlijk heeft die zelf niets beslist in dit geval.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wij als kijkers hebben natuurlijk het gesprek tussen Julia en Paulien kunnen volgen, Bram en Franky niet.
Die zien Paulien nog als de razende furie uit de aflevering van vrijdagavond.

Ik vond de reactie van Franky niet slim, maar wel begrijpelijk.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Bram ging anders snel en vrij onderdanig akkoord met Franky's voorstel om naar boven te gaan. Eerst kroop Franky voor Bram ( met oa steekpartij) maar nu doet Bram ook goed mee.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Ganja schreef:Mss dat sommigen het niet eens zullen zijn maar ik vond dat niet mooi van Franky dat hij Bram weg hield van Paulien.
Paulien zette eindelijk een eerste volwassen stap dankzij mama Julia.
Oke ik snap dat Franky verliefd is op Bram maar Bram is hetero en houdt van Paulien dus moet hij dat aanvaarden hoe moeilijk dat dit ook is. Het is niet mooi van hem dat hij Bram weg houdt van Paulien. En oke Bram had neen kunnen zeggen maar die jongen is zo in de war dat hij niet meer weet wat te doen. Franky had Paulien moeten laten praten met Bram. Het is nu maar te hopen dat Paulien niet denkt dat Bram haar niet meer wil zien want eigenlijk heeft die zelf niets beslist in dit geval.
Helemaal mee eens!
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Shabba schreef:Bram ging anders snel en vrij onderdanig akkoord met Franky's voorstel om naar boven te gaan. Eerst kroop Franky voor Bram ( met oa steekpartij) maar nu doet Bram ook goed mee.
Tuurlijk, Bram wil nu de confrontatie vermijden - hij weet ook wel dat er met Paulien niet altijd redelijke gesprekken kunnen gevoerd worden.
't Was natuurlijk wel heel lomp om daar dan als een kamerolifant te gaan lopen ijsberen. :roll:

@ Blokje en Ganja: dus Bram moet maar springen elke keer als Paulien van gedachte verandert? Zij weten toch niks van dat gesprek met Julia?
Ik vond Paulien ook niet meteen de indruk geven dat ze kwam voor een rustig en ontspannen gesprek toen ze Sanitechniek binnenkwam, jullie wel dan?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef:

@ Blokje en Ganja: dus Bram moet maar springen elke keer als Paulien van gedachte verandert? Zij weten toch niks van dat gesprek met Julia?
Ik vond Paulien ook niet meteen de indruk geven dat ze kwam voor een rustig en ontspannen gesprek toen ze Sanitechniek binnenkwam, jullie wel dan?
Dat heb ik toch niet gezegd.
Sterker nog heb hier al meermaals geschreven dat ik vindt dat Bram niet moet springen voor Paulien.
Maar in dit geval is het toch wel anders mijn gedacht.
Ik vond het gewoon niet kunnen van Franky hoe hij Bram weg hield van Paulien en het is wel duidelijk waarom.
Oke ik kan Franky snappen maar in dit geval had hij Paulien moeten laten praten met Bram.
En ja natuurlijk ging Bram weg toen Franky dat zegde ik schreef dan ook eerder dat Bram in de war is en als je in de war bent dan luister je naar bijna iedereen die denkt het goed te bedoelen.
En ja natuurlijk weten ze niets van dat gesprek tussen Paulien en Julia maar dat hoefde volgens mij ook niet.
Paulien is degene die boos weg liep omdat Bram zegde dat hij twijfels had.
Nu zette zij terug de eerste stap dus had Bram wel blij kunnen zijn want hij ziet haar toch graag?
En dat noem ik dan geen springen voor haar want zij had gewoon een fout gemaakt en probeerde dat nu recht te zetten
Maar soit geeft niets hoor dat iedereen er hier anders over denkt
Ik zeg altijd maar ieder diertje zijn pleziertje en verschillende meningen zijn leuk ja toch?
0 x
Stottermaus
Nog geen rang

Bericht door Stottermaus »

Franky heeft dan blijkbaar toch geen rijbewijs.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Stottermaus schreef:Franky heeft dan blijkbaar toch geen rijbewijs.
om achterop iemand mee te nemen op een brommer heb je toch een rijbewijs nodig of vergis ik mij?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Franky Bomans (Braam Verreth)

Bericht door dylan »

als het een Btje is wel en moet je 18 zijn
0 x
Gesloten