Buren / Neighbours

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Buren

Bericht door Lazylady »

Waarom wou Rhys nu weer niet dat zijn moeder Jade en Kyle te zien kreeg? :eh:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, dat begreep ik ook niet echt. Zal niet 'cool' zijn zeker ?

Iets anders : ik vind dat Toadie zich nogal uitslooft en verontschuldigt bij zijn zoontje, precies de omgekeerde wereld.

Als hij hard werkt, is t toch om meer te verdienen zodat zijn gezin het beter heeft.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Ja, dat begreep ik ook niet echt. Zal niet 'cool' zijn zeker ?

Iets anders : ik vind dat Toadie zich nogal uitslooft en verontschuldigt bij zijn zoontje, precies de omgekeerde wereld.

Als hij hard werkt, is t toch om meer te verdienen zodat zijn gezin het beter heeft.
Toadie laat veel te hard op z'n kop zitten door al die vrouwen; sloefke! :mrgreen:

Ik kan Callum niet helemaal ongelijk geven, maar hij overdreef wel; dat klopt. Toch kan Toadie ook eens wat harder van zich afbijten, want als hij zich zelfs door zijn stiefzoontje laat intimideren... (Nog altijd raar dat het zijn echt zoontje niet is, want die hebben toch een echte vader-zoonrelatie.) Ik vind Callum anders best een braaf jongetje trouwens en Sonya mag ook eens ophouden met dat getuttel t.o. hem altijd. Benieuwd waarvan ze de bijnaam "Squid" gehaald hebben. :mrgreen:

Ik denk nu eerder dat Rhys het niet wou om een soort confrontatie met Jade te vermijden.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Is het in Ramsay Str. altijd 30° of zo? Zelfs bij zwaarbewolkt weer dragen ze zomerkleren.

Nu snap ik Summer weer niet... Eerst wil ze aftand nemen van Andrew en een dag later is ze het al beu. Nu moet ze niet huilen hoor...

Lou is ook maar een kl**tzak... Ik dacht dat dat een vrolijke, oude man was, maar blijkbaar heb ik het mis. Hij denkt enkel aan geld...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jaja Paul, je hebt je weer eens van je sluwste kant laten zien!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

In Australia is het dikwijls wel warm, ik weet niet of het in Melbourne een gematigd klimaat is. Soms zie je wel dat het er heel warm is (ze zweten, fel licht).
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Juist opgezocht : van t weekend geven ze 38° in Melbourne !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat er bij de makers van Neighbours ook wel veel chauvinisme speelt. Ze zullen bv nooit iedereen in dikke jassen en met sjaals tonen, of regenweer.

En de muziek die ze vermelden (bv collectie van Michael), of spelen is ook altijd aussie.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Juist opgezocht : van t weekend geven ze 38° in Melbourne !
:shock:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Seizoenen zijn er omgekeerd dan hier. Met Kerst is t er heel warm ! Ik denk dat het klimaat er ongeveer zoals het onze is, maar de winters zijn niet koud. Zomers zijn vergelijkbaar. Hier kan t in de zomer ook 36° zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Seizoenen zijn er omgekeerd dan hier. Met Kerst is t er heel warm ! Ik denk dat het klimaat er ongeveer zoals het onze is, maar de winters zijn niet koud. Zomers zijn vergelijkbaar. Hier kan t in de zomer ook 36° zijn.
Dat wist ik. ;)
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

johan1969 schreef:Seizoenen zijn er omgekeerd dan hier. Met Kerst is t er heel warm ! Ik denk dat het klimaat er ongeveer zoals het onze is, maar de winters zijn niet koud. Zomers zijn vergelijkbaar. Hier kan t in de zomer ook 36° zijn.
Nee, zo zuidelijk als Melbourne, waar Neighbours zich afspeelt, zijn de zomers er warmer en droger dan hier. De winters zijn vergelijkbaar met onze herfst.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tomboy schreef:Nee, zo zuidelijk als Melbourne, waar Neighbours zich afspeelt, zijn de zomers er warmer en droger dan hier. De winters zijn vergelijkbaar met onze herfst.
Het is wel ongelofelijk dat ze op elk moment van het jaar zomerkledij lijken te dragen. :P
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze willen volgens mij het toerisme naar Australie promoten. Als ze altijd beelden laten zien van mensen met regenjassen, sjaals, mutsen ... gaat er niemand naar daar. Het regent ms 1 keer op de 100 afleveringen, ook niet realistisch.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Maar je ziet ook nooit iemand met een zomers tintje lopen. Australiërs kennen echt een 'buitencultuur' maar je ziet ze nooit zongebruind. In Thuis heb ik nog wel eens iemand met een vakantiekleurtje zien rondlopen...
0 x
Plaats reactie