Inderdaad, de oude Frank was weer helemaal terug.Tiboko schreef: di 02 nov 2021, 00:46 Frank. Om Eddy te kleineren in aanwezigheid van zijn eigen dochter. Alsof hijzelf zo'n heilig boontje is![]()
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Peter en Femke...
Peter omdat hij blijkbaar zo aan alle kanten vastgeroest zit in zijn eigen gelijk en omdat hij zo'n ontzettende houten klaas is dat hij zijn gevoelens alleen tegenover zijn schoonfamilie uit zijn strot geperst krijgt. En dan nog tandenknarsend en hortend en stotend.
Zijn uitleg over het kerkhof raakte ook kant noch wal, want Femke liet aan het graf van Lucas uit haarzelf duidelijk merken dat ze nood aan zijn steun had, dus een ruzie had heel makkelijk voorkomen kunnen worden als hij haar alleen vast gepakt had en verder zijn mond had gehouden.
Dat hij dat langs geen kanten voor elkaar kreeg, is heel iets anders dan schrik hebben voor een ongepaste confrontatie aan het graf van hun zoontje. Wat een hork
Femke omdat ze zichzelf opstelt als een hulpeloos schaap dat zonder Peter blijkbaar geen leven heeft, en dan dus maar een "vriend" gebruikt om zich minder alleen te voelen. Met hoogstwaarschijnlijk alle gevolgen van dien.
Wat een treurige vertoning die 2, écht niet te doen...
Peter omdat hij blijkbaar zo aan alle kanten vastgeroest zit in zijn eigen gelijk en omdat hij zo'n ontzettende houten klaas is dat hij zijn gevoelens alleen tegenover zijn schoonfamilie uit zijn strot geperst krijgt. En dan nog tandenknarsend en hortend en stotend.
Zijn uitleg over het kerkhof raakte ook kant noch wal, want Femke liet aan het graf van Lucas uit haarzelf duidelijk merken dat ze nood aan zijn steun had, dus een ruzie had heel makkelijk voorkomen kunnen worden als hij haar alleen vast gepakt had en verder zijn mond had gehouden.
Dat hij dat langs geen kanten voor elkaar kreeg, is heel iets anders dan schrik hebben voor een ongepaste confrontatie aan het graf van hun zoontje. Wat een hork

Femke omdat ze zichzelf opstelt als een hulpeloos schaap dat zonder Peter blijkbaar geen leven heeft, en dan dus maar een "vriend" gebruikt om zich minder alleen te voelen. Met hoogstwaarschijnlijk alle gevolgen van dien.

Wat een treurige vertoning die 2, écht niet te doen...

4 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inderdaad - je zou ze 24 uur samen in één kamer moeten opsluiten om het verplicht uit te praten, wat een frustraties langs beide kanten, die blijkbaar enkel aan derden kenbaar kunnen worden gemaakt.
En Femke, die ooit al met haar halfbroer in bed kroop, daarna met haar eigen (biologische) vader - doet dit nu ook nog eens over met de gezamelijke huisvriend, omdat die als enige in Thuisdorp aandacht aan haar schenkt. Sommige mensen leren het nooit, blijkbaar.
Eddy - die denkt dat een portret enkel geslaagd kan zijn als hij zichzelf beter voordoet dan hij is, terwijl Britt al zoveel keer gezegd heeft dat ze trots op hem is en hem wil tonen zoals hij echt is.
De familie van Nora - twee professioneel geslaagde ouders, maar nul empathie naar hun kinderen toe. De ene voelt zich slecht omdat zijn pa zich voor hem schaamt, de andere manipuleert pa om wat voor reden ook en de derde ligt constant in ruzie met haar moeder, voor wie enkel goede punten op school belangrijk zijn. Tja.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Silke.
Echt, hoe walgelijk groot kan iemands ego zijn...
Echt, hoe walgelijk groot kan iemands ego zijn...

1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ilias : niet dat ik boos op hem ben maar die zou toch een ferme lap rond zijn oren moeten krijgen opdat eindelijk zijn hersencellen in werking zouden treden en dat hij zou beseffen wat stookster Silke met hem van plan is.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Karin, lezen van iemands tekst op de computer en er dan nog mee het klein kind gaan uithangen ook! Enkel 1 gram hersenen en dit voor een advocaat!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Onze ijspegel. Hij heeft Kobe toch aangenomen en blijven steunen na het voorval met Kaat? Hij heeft toch de samenwerking met Stevenson onderhandeld? Hij vond de barrels toch ook een goed idee? En nu is Kobe plots levensgevaarlijk. Djeezes zeg, zelfs mijn pubers draaien zo rap hun kar niet om hun zin te krijgen
En Nancy mag er ook ene hebben om te zwijgen dat ze Kobe niet gevaarlijk vindt op zich maar een "gevaar" voor de niet meer levensvatbare relatie van haar dochter en haar eigen leefsituatie.

En Nancy mag er ook ene hebben om te zwijgen dat ze Kobe niet gevaarlijk vindt op zich maar een "gevaar" voor de niet meer levensvatbare relatie van haar dochter en haar eigen leefsituatie.
2 x
-
- x 435
Verre van de werkelijke reden: JALOEZIE! Misselijkmakend ventje, die Peter!heidiw schreef: di 09 nov 2021, 00:40 Hij heeft Kobe toch aangenomen en blijven steunen na het voorval met Kaat? Hij heeft toch de samenwerking met Stevenson onderhandeld? Hij vond de barrels toch ook een goed idee? En nu is Kobe plots levensgevaarlijk. Djeeze

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
inderdaad ! En dan die blik telkens. Ik ben de heerser en jij Femke, zult mij volgen in al hetgeen ik eis. Zet m'n kacheltje een graadje hoger als hij met z'n

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad: Peter en Nancy.
En Peter niet alleen om de hierboven genoemde redenen, maar ook vanwege zijn eigen agressie vroeger die hij nu gauw onder de mat schuift alsof bepaalde dingen nooit gebeurd zijn.
En Peter niet alleen om de hierboven genoemde redenen, maar ook vanwege zijn eigen agressie vroeger die hij nu gauw onder de mat schuift alsof bepaalde dingen nooit gebeurd zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook Peter en Nancy hier, om de gekende redenen.
Maar ook Femke, eerlijk gezegd, die weer slaafs "ja" knikte op Peter's belachelijke eis, maar vervolgens wel meteen met traanoogjes op de bakfiets richting Kobe vertrok om hem smachtend na te kijken toen hij zich terecht uit de voeten maakte.

Maar ook Femke, eerlijk gezegd, die weer slaafs "ja" knikte op Peter's belachelijke eis, maar vervolgens wel meteen met traanoogjes op de bakfiets richting Kobe vertrok om hem smachtend na te kijken toen hij zich terecht uit de voeten maakte.

1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Natuurlijk Peter en Nancy. Een flink pak slaag. Wat ik denk van die twee: zolang ze geen ernstig en radicaal weerwoord krijgen gaan ze steeds verder.
Femke knikt overal ja op en Dieter "sust "Nancy.
Femke knikt overal ja op en Dieter "sust "Nancy.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Peter voor zijn manipulaties , Nancy voor haar , zo een grote goedgelovigheid, dat ze nu gewoon achterlijk overkomt.
En Sam , omdat ze denkt dat de wereld en iedereen rond haar draaien.
En Sam , omdat ze denkt dat de wereld en iedereen rond haar draaien.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me heel graag bij aan.
En ik doe er graag Ilias met zijn BH en onderbroek bij, want echt; hoe wanhopig kan iemand zijn??

En ik doe er graag Ilias met zijn BH en onderbroek bij, want echt; hoe wanhopig kan iemand zijn??

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ilias compleet met vrouwelijk outfit en Sam die dit gedrag in haar bar goedkeurt. Stel je voor dat je in zo'n café binnenkomt en hij je Coronapas moet controleren! 

0 x