Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Lazylady »

't Is niet dat ik Luc graag mensen zie bedriegen of zo hoor. 't Gaat gewoon om die sluwe en schijnheilige houding. Een echte schurk. :twisted:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

jessie V. schreef:Zie nou hoe hij nu bezig is. Stiekem, gejaagd, ontwijkend. Ik zou niet goed worden van zo'n man
Hij praat zelfzeker, klassiek voorkomen, zijn bewegingen en beleefdheidsformules zijn om iemand
mee in te pakken. Hij wil de indruk geven van de ontspannen en te vertrouwen persoon.
Twee dingen die hij NIET is. Altijd verbazing spelend en vol goodwill, de man zonder problemen.
Dwars daar doorheen komt de akelige gevaarlijke ' streber ' altijd weer te voorschijn.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Zucht, Luc weer op z'n best!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik heb de indruk dat Luc de laatste tijd zijn cool nogal makkelijk verliest eigenlijk.
Hoe hij eerder deze week tegen Femke bezig was en daarna spoorslags naar Peter ging...
En vanavond was hij bijna in paniek - opeens was de Frens niet meer de plek waar iedereen hem kent.

Zo kennen we hem niet
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Ik heb de indruk dat Luc de laatste tijd zijn cool nogal makkelijk verliest eigenlijk.
Hoe hij eerder deze week tegen Femke bezig was en daarna spoorslags naar Peter ging...
En vanavond was hij bijna in paniek - opeens was de Frens niet meer de plek waar iedereen hem kent.

Zo kennen we hem niet
Nee, ten tijde van Mike bijvoorbeeld was hij wel geslepener.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het dan ook weer leuk als hij bleek ziet van de schrik. :twisted: Een schurk moet niet altijd het gevoel hebben dat hij alle macht heeft... :twisted:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het gaat hem dus wel degelijk over Mexico. Daar is daar iets gebeurd dat het daglicht niet kan zien (zoals zoveel bij Luc)
Moet iets met Leontien te maken hebben denk ik.
En Eddy die zich verstopt achter zijn gazet zoals een detective van in de jaren '30!
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:En Eddy die zich verstopt achter zijn gazet zoals een detective van in de jaren '30!
Neenee, achter zijn "Jij en ik, kleine beer!" :thumbup: :dance:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:
Caligula schreef:En Eddy die zich verstopt achter zijn gazet zoals een detective van in de jaren '30!
Neenee, achter zijn "Jij en ik, kleine beer!" :thumbup: :dance:
Ik wou het net verbeteren, verdomme! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

TOO LATE 8)
0 x
Lelietje
Nog geen rang

Bericht door Lelietje »

Wat als Luc Thomas betaald heeft om Leontien te vinden en te laten ombrengen zodat Lowie terug naar hem zou keren? Classic Luc?:crazy: :twisted: :twisted: :twisted:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lelietje schreef:Wat als Luc Thomas betaald heeft om Leontien te vinden en te laten ombrengen zodat Lowie terug naar hem zou keren? Classic Luc?:crazy: :twisted: :twisted: :twisted:
Crazy? Moet zo iets zijn denk ik. Niet vergeten dat Luc Leontien al eens in het zothuis wou steken om er vanaf te zijn en een nieuw gezin te hebben met Marie/Lowie
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lelietje schreef:Wat als Luc Thomas betaald heeft om Leontien te vinden en te laten ombrengen zodat Lowie terug naar hem zou keren? Classic Luc?:crazy: :twisted: :twisted: :twisted:
denk niet dat Thomas iemand zou ombrengen, is privé detective, geen huurmoordenaar... kan natuurlijk zijn dat luc iemand anders engageerde daarvoor, maar dat neemt niet weg dat hij heel bang is van die Thomas, dus die moet wel iets weten dat niet mag uitlekken, als het toch uitlekt is hij wellicht zijn zoon terug kwijt
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
denk niet dat Thomas iemand zou ombrengen, is privé detective, geen huurmoordenaar... kan natuurlijk zijn dat luc iemand anders engageerde daarvoor, maar dat neemt niet weg dat hij heel bang is van die Thomas, dus die moet wel iets weten dat niet mag uitlekken, als het toch uitlekt is hij wellicht zijn zoon terug kwijt
Wat natuurlijk niet betekent dat Thomas ongewild tot haar dood heeft bijgedragen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:Ik heb de indruk dat Luc de laatste tijd zijn cool nogal makkelijk verliest eigenlijk.

Zo kennen we hem niet
Inderdaad ! Moet ge niet vragen WAT hij heeft uitgespookt ...
0 x
Gesloten