Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Die mysterieuze Carter waardoor Stan zich zo gepikeerd voelde... Was dat Joren? Boris vond het in elk geval best lollig, leek me zo.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Thuis begint meer en meer op de Kampioenen te lijken.

Wéér dat misverstand met die intercom (die bleef open staan) en wéér Nancy die dacht dat twee mensen iets deden wat ze niet hoorden te doen (vanuit haar oogpunt).

En dan die burgemeester. Omdat hij niet meer tijdig op het gemeentehuis kon zijn voor de vergadering met de schepenen, moesten alle schepenen dan maar naar de Withoeve komen om dààr te vergaderen.

Comedy Capers is er niks bij.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ja , erg tenenkrommend was het allemaal, alsof ze niet meer weten wat ze moeten aanvangen met die laatste weken . :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ik kan me daar alleen maar volledig bij aansluiten...

Op dit moment volg ik eigenlijk vooral nog de scènes met Karin (wat ik - met name in haar reacties tegenover Marianne, Kobe & Rosa - een mooi uitgebalanceerd en goed geschreven personage vind wat enorm goed gebracht wordt), en de rest gaat grotendeels op fast forward, helaas.
Ik vind het echt niet meer te pruimen :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Dat Kampioenen-gehalte zit er al wel iets langer in dan alleen de laatste weken.
Dezelfde simpele (en vooral: voorspelbare!!!) humor - van mij mogen ze daar meteen mee stoppen.
Laat de personages van Thuis maar gewoon zichzelf blijven, ipv flauwe afkooksels van Carmen W.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Dat is nu eenmaal wat er gebeurd als je de seizoenen een maand langer dan normaal laat doorgaan. Dan zijn veel verhaallijnen al zo goed als 'op' en dan wordt het voorspelbaar. Een beetje zoals in 'De Kampioenen'.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 583

Bericht door martha »

Tja, als het teveel drama is is het ook niet goed en als ze het wat luchtig houden wordt er ook gezaagd :doh: Het blijft nog altijd een familiereeks.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik begrijp wel dat ze naast alle dramatische verhaallijnen van de laatste tijd, sommige scènes wat luchtiger willen houden.
Maar dat doen ze beter niet door de voorspelbare 'mopjes' van andere series over te nemen.
Er zijn andere manieren - Tania tegen Christine bijvoorbeeld, of het plakkerige zoet van Karin tegen Marianne.
Maar toch niet de zever die we elders al jaren gezien hebben. :mrgreen:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Een luchtigere periode in Thuis is soms wel nodig, zeker na al dat drama van de laatste maanden. Sommige afleveringen zouden niet misstaan hebben als een seizoensfinale.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

De afleveringen van deze week hebben bij deze voor gezorgd dat ik ook Thuis een tijdje links zal laten liggen. Die belachelijke voorspelbare “Kampioenen” misverstanden, Paulien die aan het doordraaien is, Stan die nog maar eens lijkt te ontsporen en Judith die totaal geen ruggengraat heeft als het op haar “zoontje “ aankomt , Marianne die weer maar eens iedereen op stang jaagt... Waarom steeds diezelfde plaat opzetten? Hoort er in een soap/serie in de loop der tijd geen langzame karakterontwikkeling te zitten?
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Zoals in een andere post gezegd, raar dat Peter geen kamer aangeboden heeft aan dronken Tom, maar tja, dan werd Nancy niet aangerand.
Nog meer raar: niemand die Nancy au sérieux neemt over de aanranding van Tom die had kunnen uitdraaien in verkrachting.
Dieter niet, die nochtans een ex-politieman is. Ook Peter niet, die blijkbaar meer cafébaas dan advocaat is.
't Is Nancy maar, dus kan er van aanranding geen sprake zijn.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Alleen Marianne neemt haar serieus, zij zal Tom dan ook serieus onder zijn voeten geven.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

apestaart schreef: vr 31 mei 2019, 01:21 Alleen Marianne neemt haar serieus

En dan ook nog alleen maar omdat het haar de kans geeft om Tom eens flink de levieten te lezen.

In "normale" omstandigheden had ze gelachen, zoals ook (bijna) haar vent en Peter deden. Terwijl hier niks te lachen valt.

Als dit niet de kordate, stevig uit de kluiten gewassen Nancy was, maar een "minder robuust" meisje, dan had ze Tom niet van zich kunnen afduwen en wie weet wat de gevolgen dan niet waren. Het is ongehoord dat Tom (wéér hij) hier zomaar mee weg komt.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Het wordt eens hogentijd dat Nancy serieus genomen wordt. Oké, haar insinuaties zijn vaak onterecht en sterk overdreven, maar als het over haarzelf gaat en het is zoiets ergs als een bijna-aanranding, hoe kan je dat niet serieus nemen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik snap ook niet dat iedereen er zo licht over gaat en zeker Dieter niet.
En Peter ook niet - hij heeft aangedrongen om Tom thuis te brengen, terwijl Nancy dat helemaal niet wou.
En ook omdat hij zijn eigen reactie vergeten is toen Arne Femke probeerde te kussen, en die lag niet bovenop zijn vrouw. :twisted:
0 x
Plaats reactie