Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door nounake »

Niet vergeten ivm het karakter van Tom : hij is wel de broer van Ann, en heeft dus waarschijnlijk wel wat van die genen, vandaar dat hij niet jan weerstaan aan de aanvallen van die seksbom op kantoor .
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ik denk dat hij nu wakker geschud is!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ann heeft Tom gewoon met de neus op de feiten gedrukt: hij heeft met zijn scheve schaats(en) zijn relatie op spel gezet. Of hij dat nu zelf spontaan aan Judith opbiecht (met alle gevolgen vandien), of wacht tot Judith het vroeg of laat zelf te weten komt, is nu zijn pijnlijke keuze.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

:shock: Tom besefte gisteren dat Sandrientje ook zijn eigen bloed is (heeft hij letterlijk gezegd tegen Ann).
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Ann heeft Tom gewoon met de neus op de feiten gedrukt: hij heeft met zijn scheve schaats(en) zijn relatie op spel gezet. Of hij dat nu zelf spontaan aan Judith opbiecht (met alle gevolgen vandien), of wacht tot Judith het vroeg of laat zelf te weten komt, is nu zijn pijnlijke keuze.
Dat is geen keuze maken, hé?! Tommeke zal zwijgen als vermoord tenzij hij (zoals je zelf al aangaf)door een gebeurtenis of door een persoon(Ann?) niet anders zal kunnen dan opbiechten. Maar echt de keuze maken om zijn zonden op te biechten? Nooit!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Tom zal wel degelijk een keuze moeten maken: ofwel het zelf aan Judith vertellen in de vorm van een bekentenis. Korte pijn wat zijn "oprechte" spijt om die stommiteit(en) een béétje zou kunnen benadrukken of wachten tot Karin of Ann het "later" in een kwade bui aan Judith verklappen. Hoe zal Judith dan reageren als uitkomt dat Tom haar bedrogen heeft enkele dagen vóór zijn (theatraal) huwelijksaanzoek?
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Misschien komt het voor 1 keer wel eens niet uit dat iemand vreemd ging in thuis.
Zou dat tussen haakjes geluk dan weggelegd zijn voor Tom?
Hij mag het hopen nu hij trouw plannen heeft
En heb ergens toch de idee dat de uitval van Ann een effect heeft gehad,
want hij liet Karin toch meteen duidelijk merken dat hij het niet meer wil,
en ze mag meteen ook alleen naar het buitenland gaan op zakenreis.
Tom is wel in staat als hij wil om monogaam te blijven
Want voor dat hij met Karin vreemd ging was het toch al een hele lange tijd geleden
dat hij een scheve schaats heeft gereden en was hij trouw aan Judith, dus
hij kan het wel als hij maar wil en nadenkt met zijn hoofd in plaats van met daar beneden :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik hoop zo dat alles goed komt en dat Judith nooit te weten komt hoe oliedom Tom was . Dat aub Ann haar mond niet voorbij praat want als die echt boos is dan slaat niet alleen haar stem over maar ook haar verstand .

Voor één keertje mag er daar toch eens gewoon geluk komen; de kinderen zullen zo blij zijn . 'T wordt tijd dat die beseffen dat er echt wel nog gewone liefde bestaat .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is ook te hopen dat Karin zich koest houdt. Die kan de hele boel wel op stelten zetten.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Het is ook te hopen dat Karin zich koest houdt. Die kan de hele boel wel op stelten zetten.
Te hopen? Uiteraard zal Karin de boel op stelten zetten. :-)
Het is nog steeds Thuis dus niks kan voor altijd stilgehouden worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Wat ik me afvraag ? Ik herinner mij vaag iets dat Tom ooit Judith ten huwelijk wou vragen (ze woonden toen nog in de loft) en dat de eerste die NEEN riep, Stan was en daardoor werd dat plan in de diepvries geduwd. Dus verwonderde het mij dat Tom in eerste instantie Stan wilde inschakelen voor het huwelijksaanzoek en het verwonderde mij nog meer dat Stan dit keer wel enthousiast reageerde.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:Wat ik me afvraag ? Ik herinner mij vaag iets dat Tom ooit Judith ten huwelijk wou vragen (ze woonden toen nog in de loft) en dat de eerste die NEEN riep, Stan was en daardoor werd dat plan in de diepvries geduwd. Dus verwonderde het mij dat Tom in eerste instantie Stan wilde inschakelen voor het huwelijksaanzoek en het verwonderde mij nog meer dat Stan dit keer wel enthousiast reageerde.
Mensen durven wel eens te veranderen van gedacht, hé?! :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Ik dacht (bij de spoiler van gisteren al) net als Judith: JR De Decker :lol: :lol:
Maar JR had nog veel meer geld en kon met nog veel meer wegkomen dan Tommeke.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Waarom wiebelt Tom zo? Heel vaak als hij iets vertelt dan staat hij met zijn handen in zijn zakken en wiebelt naar voren. :wtf:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een achterbakse man is dit zeg. Arme Judith. Karin hoeft maar te knipperen en Tom is om. :boo: :boo: :boo: Afschuwelijk. Nog een beetje mooi weer lopen spelen bij Judith. Die man heeft beslist moeite met prioriteitenstelling.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Plaats reactie