Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Caligula »

Ja,maar dat kan toch via Peter? :lol: :whistle: :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ikweetnix schreef:Nee daarom vond ik Femke en vooral Peters reactie raar. Die dachten blijkbaar niet na over het feit of Peggy wel aan haar zou willen verkopen. Ik bedoel in welke wereld zou Peggy haar aandelen aan Femke verkopen na al wat er gebeurd is ( Wie weet de thuiswereld :wtf: )
Voor het geld?
Toegegeven, Peter zal wellicht serieus mogen bijpassen, want kan me niet inbeelden dat Femke nu plots zo rijk is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:
Ikweetnix schreef:Nee daarom vond ik Femke en vooral Peters reactie raar. Die dachten blijkbaar niet na over het feit of Peggy wel aan haar zou willen verkopen. Ik bedoel in welke wereld zou Peggy haar aandelen aan Femke verkopen na al wat er gebeurd is ( Wie weet de thuiswereld :wtf: )
Juist, in de Thuiswereld! Daarmee heb je alles gezegd! Zelfs als het gratis was in RL zou je het nog niet doen!
En de Peter die dan nog wat pusht, waar is die nu weer mee bezig?Hij zit al in een zeer bedenkelijk parket met Marianne en gaat er nu nog zijn (nog niet meen ik) ex bijnemen. Goed bezig Peter, je doet weer eens alles wat ik over je denk sinds 6 jaar alle eer aan!
En dan is er nog het contactverbod waardoor Femke niet dicht genoeg bij Peggy kan komen om de verkoopovereenkomst te tekenen. :whistle:
:lol: Da's ook nog zo natuurlijk! Dat wordt zo wel heel lastig, ja... :mrgreen:
Het zou nog kunnen dat Femke heeft bedacht dat Luc als tussenpersoon zou kunnen dienen, maar dat heb ik persoonlijk toch niet echt uit de beelden kunnen halen. Vreemde gang van zaken hoor... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk eerder omgekeerd hoor. Femke als tussenpersoon voor de Luc.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik denk eerder omgekeerd hoor. Femke als tussenpersoon voor de Luc.
ja, dat lijkt me ook logischer. :) En dat ze met Luk z'n geld zo Peggy haar deel kan overkopen met als voorwaarde dat Luc dan wat suggesties doorfluistert voor de toekomst van de taxi's.

Maar gezien die affaire met Mike denk ik niet dat Femke Luc nog vertrouwt als het op zaken aankomt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vraag is natuurlijk: wie in het Thuisdorp die Luc kent vertrouwt hem wel?
Ik zou zo zeggen,Femke meiske wees toch maar voorzichtig.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Vraag is natuurlijk: wie in het Thuisdorp die Luc kent vertrouwt hem wel?
Gelukkig voor hem zijn er af en toe nieuwe personages in het Thuisdorp die hem nog niet kennen. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Ik denk eerder omgekeerd hoor. Femke als tussenpersoon voor de Luc.
ja, dat lijkt me ook logischer. :)
Dat zou dan betekenen dat Femke de aandelen van Peggy zou moeten kopen. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar iets zegt mij dat Peggy daar toch een beetje een probleem van gaat maken... :whistle: :mrgreen:
Dat bedoel ik dan ook met Luc als tussenpersoon: misschien dat Simonne hem daarvoor gaat gebruiken zodat Peggy toch verkoopt. Dan weet ze niet dat Femke haar plaats in gaat nemen bij de taxi's... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Christel schreef:
lord F. schreef:
ja, dat lijkt me ook logischer. :)
Dat zou dan betekenen dat Femke de aandelen van Peggy zou moeten kopen. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar iets zegt mij dat Peggy daar toch een beetje een probleem van gaat maken... :whistle: :mrgreen:
Dat bedoel ik dan ook met Luc als tussenpersoon: misschien dat Simonne hem daarvoor gaat gebruiken zodat Peggy toch verkoopt. Dan weet ze niet dat Femke haar plaats in gaat nemen bij de taxi's... ;)
Dan is 't klinkenden ambras. Ik denk dat Simonne op dit moment zo kwaad is op Peggy dat ze wel een manier vindt, om haar terug te pakken. Dan kan Peggy zich nog meer in zelfmedelijden wentelen...
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Er wordt wel niet gerept over hoe Femke aan die financiële middelen komt om die aandelen te kopen. Wellicht zijn de centen feitelijk van Peter? Ze zouden dat toch even mogen duiden.

Ooh, wat heb ik gisteren genoten om die 2 weer bezig te zien. En wat geeft dit weer nieuw materiaal om een nieuwe oorlog te ontketenen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

fazou schreef:Er wordt wel niet gerept over hoe Femke aan die financiële middelen komt om die aandelen te kopen. Wellicht zijn de centen feitelijk van Peter? Ze zouden dat toch even mogen duiden.
Dat vraag ik mij ook af want Peter die heeft in den tijd ook alles kwijtgeraakt en nu heeft die zo'n dikke spaarpot ondertussen? Net zoals de vraag waar dat Luc steeds het geld vandaan haalt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ooit zullen we die ezelkens die geld staan te :whistle: te zien krijgen :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

zanacht schreef:Dat vraag ik mij ook af want Peter die heeft in den tijd ook alles kwijtgeraakt en nu heeft die zo'n dikke spaarpot ondertussen? Net zoals de vraag waar dat Luc steeds het geld vandaan haalt.

Tja...advocaten hé. Luxemburg,Liechtenstein,Monaco,Crombé (ja,ja)
Maar het is idd zo dat het geld wel van Peter moet komen, Femke is destijds ook alles verloren door de Raf en door haar eigen stommiteiten. Waar ze dus het geld vandaan haalt gaan we verder met een zedig manteltje bedekken zoals idd het geld van de Luc want dat lijkt me nog iets duisterder.
Vraag is: wat gaat Peggy doen? Gaat ze het weten voor of na de fameuze handtekening?
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Femke zal in ieder geval voor spanning kunnen zorgen tussen Renzo en Femke hierdoor. :whistle:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

zanacht schreef:Femke zal in ieder geval voor spanning kunnen zorgen tussen Renzo en Femke hierdoor. :whistle:
???
0 x
Plaats reactie