Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door ikke »

Flower-Power schreef:
ikke schreef:
Tiboko schreef: Wat Ann betreft, Ik vermoed eerder dat ze hem hiermee gaat confronteren en vragen waar hij mee bezig is.
Tom zal schrikken ...
Dat denk ik ook. En ik hoop dat hij daardoor zodanig zal schrikken dat zijn verstand weer op de juiste plaats zal arriveren. :mrgreen:
Maar zolang Karin op kantoor rond loopt zal het bij Tom, helaas voor Judith, vaker en meer iets anders activeren :crazy: :mrgreen: in plaats van iets op de juiste plaats te laten arriveren :D :mrgreen: :D
:naughty: :naughty: :naughty: Ik gok erop dat Ann Tom erover zal aanspreken.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom, veel pindakaas eten vriend en vooral je tanden niet poetsen.... Karin zal dan ver uit je buurt blijven. :bye: :bye: :bye:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Kwast schreef:Tom, veel pindakaas eten vriend en vooral je tanden niet poetsen.... Karin zal dan ver uit je buurt blijven. :bye: :bye: :bye:
En heel veel look, 'k denk dat dat nog effectiever is.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Rare manier waarop Tom tegen Ann over Sandrien praat. Was hij gemakkelijkheidshalve vergeten dat het hier eigenlijk over zijn natuurlijk kind gaat?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als een kind op dagelijkse basis door iemand anders opgevoed wordt, je er vrij weinig contact mee hebt en het jou totaal niet als "papa" kent, dan kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment ook niet echt meer aanvoelt als je eigen kind. Tom is nooit een vader voor Sandrine geweest, hè? Ze hebben niet eens echt een band met elkaar, aangezien hij ook niet zoveel met Ann optrekt. Hij ziet Sandrine amper...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

En Als Karin goesting heeft houden tien bollen look haar nie tegen hoor :-) Tom deed wel realistisch tegen Ann, Ann niet tegen hem . ze zou toch echt beter moeten weten. een onpartijdige adv ? iemand die ze nie heeft zien kussen met een ander, en die niet de bio-vader van haar kind is ?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef:Als een kind op dagelijkse basis door iemand anders opgevoed wordt, je er vrij weinig contact mee hebt en het jou totaal niet als "papa" kent, dan kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment ook niet echt meer aanvoelt als je eigen kind. Tom is nooit een vader voor Sandrine geweest, hè? Ze hebben niet eens echt een band met elkaar, aangezien hij ook niet zoveel met Ann optrekt. Hij ziet Sandrine amper...
Hij zou evengoed totaal vergeten zin dat hij ooit in een ver verleden een kind verwekte bij Peggy .
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

Christel schreef:Als een kind op dagelijkse basis door iemand anders opgevoed wordt, je er vrij weinig contact mee hebt en het jou totaal niet als "papa" kent, dan kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment ook niet echt meer aanvoelt als je eigen kind. Tom is nooit een vader voor Sandrine geweest, hè? Ze hebben niet eens echt een band met elkaar, aangezien hij ook niet zoveel met Ann optrekt. Hij ziet Sandrine amper...
Ok, maar hij is dan gewoon nonkel van Sandrine. Ik ben toch ook wel begaan met de kinderen van mijn broer. Ik mag er niet aan denken dat ze worden ontvoerd door mijn schoonzus. Dus een beetje meer empathie van Tom is wel op zijn plaats. Tenslotte is het zelfs zijn eigen kind.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Eenmalige fout? Tommeke kan niet tellen zeker?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Tiboko schreef:
Wat Ann betreft, ik denk niet dat ze het meteen aan Judith gaat vertellen, want ze weet dat Toms relatie dan voorgoed om zeep is. Ik vermoed eerder dat ze hem hiermee gaat confronteren en vragen waar hij mee bezig is.

Tom zal schrikken en zeggen dat het allemaal niks voorstelt.
Ik had het gedacht hé, hij doet alsof het iets eenmaligs was en Ann slikt het verhaaltje.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

sien schreef:
Christel schreef:
Captain Cuckoo schreef:Rare manier waarop Tom tegen Ann over Sandrien praat. Was hij gemakkelijkheidshalve vergeten dat het hier eigenlijk over zijn natuurlijk kind gaat?
Als een kind op dagelijkse basis door iemand anders opgevoed wordt, je er vrij weinig contact mee hebt en het jou totaal niet als "papa" kent, dan kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment ook niet echt meer aanvoelt als je eigen kind. Tom is nooit een vader voor Sandrine geweest, hè? Ze hebben niet eens echt een band met elkaar, aangezien hij ook niet zoveel met Ann optrekt. Hij ziet Sandrine amper...
Ok, maar hij is dan gewoon nonkel van Sandrine. Ik ben toch ook wel begaan met de kinderen van mijn broer. Ik mag er niet aan denken dat ze worden ontvoerd door mijn schoonzus. Dus een beetje meer empathie van Tom is wel op zijn plaats. Tenslotte is het zelfs zijn eigen kind.
Maar hij is er toch ook wel mee begaan? Tom doet wat hij kan in deze omstandigheden. :) (en dan heeft hij ook nog zijn eigen schuinsmarcheerderij die hij recht moet proberen te praten :mrgreen: )
Hij reageert alleen niet alsof het om zijn eigen kind gaat, en dat vind ik dus niet zo vreemd aangezien ze ook voordien al niet zo'n band met elkaar hadden... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Eenmalig en een vergissing. Tom kan het liegen niet laten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Nee, hij kan het liegen inderdaad niet laten.
Maar op dat moment begreep ik hem wel, vreemd genoeg.
Hij ziet Ann als een tikkende tijdbom en hij wil zijn relatie met Judith niet kwijt, dus wil hij zeker niet dat Ann uitpakt met wat ze gezien heeft.
Want Judith is de vrouw die hij graag ziet en met wie hij verder wil, ook met haar kinderen.
Zoveel is ondertussen wel duidelijk.
Niet met die ander - waarvan hij ondertussen maar al te goed weet dat zij een stok achter de deur heeft.
Ik denk dat hij het nieuwe en het geheimzinnige en het spannende allemaal wel leuk vindt, maar dat hij ook wel weet dat dit moet stoppen.
Alleen weet hij niet wat er dan gaat gebeuren.
Gaat Karin dat aanvaarden, of staan hem dan serieuze problemen te wachten?
En daarom probeert Tom het allemaal een beetje te minimaliseren, zodat hij zichzelf ook gerust kan stellen.

En de rest, dat ziet hij later wel.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: Want Judith is de vrouw die hij graag ziet en met wie hij verder wil, ook met haar kinderen.
Zoveel is ondertussen wel duidelijk...
Geloof je dat echt ? Dan heeft hij toch een vreemde manier gevonden om dat te tonen hoor.

Ik ben zo gek op Judith dat ik haar herhaaldelijk bedrieg met een hitsige collega die voor mijn ogen achtereenvolgens Ruben, Toon en ik weet al niet wie allemaal heeft binnen gedaan. Wie weet heeft Tom ook nog een of andere enge geslachtsziekte opgelopen en komt Judith het zo te weten ?

Wellicht zal Ann niet degene zijn die het aan Judith vertelt (ze heeft nu wel wat anders aan haar hoofd) maar zal het op een (toevallige) andere manier uitkomen, want in Thuis komt altijd alles uit :)

En nee, dit is geen spoiler of speculatie, dit is gewoon de realiteit van mijn favoriete serie.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Blijkbaar hebben mannen het niet zo m
Tiboko schreef:Geloof je dat echt ? Dan heeft hij toch een vreemde manier gevonden om dat te tonen hoor.
Ja, dat geloof ik echt, anders zou ik het niet posten. :angel:
Want er is seks en is liefde.
Soms lopen die twee mooi synchroon samen, maar soms ook niet.
Dat wil niet zeggen dat beide weg zijn.
Ik wil hier zeker geen lans breken voor buiten-relatie-seks, maar ik denk dat als het er op aan komt, Tom zonder nadenken voor Judith kiest.
En dan niet alleen voor de seks, maar voor het totaalpakket.

Dat hij hiermee 1 en ander op het spel zet, dat is een andere zaak.
0 x
Plaats reactie